מדיגוס זינקה: חתמה על הסכם קידום מכירות ביפן עם אינטרדיז'יין

אינטרדיז'יין מתמחה בתחום ייצוג חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק היפני
אריאל אטיאס |

חברת מדיגוס הודיעה היום על התקשרות עם חברת אינטרדיז'יין (Interdesign) היפנית לקידום עסקים ומכירות של מוצרי מדיגוס בשוק ביפן. ההסכם שפרטיו הכספיים לא פורטו הינו לשנתיים וניתן להארכה על-ידי הצדדים.

אינטרדיז'יין מתמחה בתחום ייצוג חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק היפני. במדיגוס מנסים זה זמן רב להיכנס לשוק היפני, שכן הינו שוק חשוב, גדול ומוביל, הנמצא בחזית הטכנולוגיה הרפואית ובפרט בתחום האנדוסקופיה - התחום בו פועלת מדיגוס.

כבר בתחילת יוני 2008 הודיעה מדיגוס, בניהולו של ד"ר אלעזר זוננשיין, כי חתמה על מזכר הבנות עם חברה בינלאומית לצורך בדיקת נאותות, ושהיא במו"מ לשיתוף פעולה לגבי מוצר הדגל שלה, ה-SRS המטפל במעבר כרוני של מזון מהקיבה בחזרה לוושט (GERD). שמה של החברה לעולם לא פורסם אך ע"פ הערכות בשוק היה מדובר בפנטקס שנרכשה בידי הויה.

לאחרונה פיתחה מדיגוס את מצלמת הוידיאו הקטנה ביותר בעולם וכן דיווחה על פיתוח מספר אנדוסקופים חדשים, חד פעמיים, לאבחון וטיפול במחלות שונות.

האנדוסקופים החד פעמיים שפיתחה החברה, מהווים פריצת דרך בתחום שכן שימוש בהם אינו מצריך הליך סטריליזציה (חיטוי) הנדרש בעת שימוש באנדוסקופ רב-פעמי שהינו האנדוסקופ המקובל והשכיח ביותר כיום. מדובר בחסכון עצום של עלויות חיטוי, זמן כח אדם וזמינות שימוש במוצר וכמובן שלאור השימוש במוצר חד-פעמי, נעלמת הסכנה להידבקות עקב שימוש חוזר.

בעזרת הידע, היכולות והמוצרים שפיתחה, פונה מדיגוס לחברות מובילות בתחום האנדוסקופיה, בשווקים השונים בעולם ובכלל זה ביפן, לצורך יצירת שיתופי פעולה ולמכירה של מוצרי החברה.

מניית מדיגוס טיפסה בעקבות ההודעה ב-9.2%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה