פיצחנו את הנוסחה: מערכת CRM חכמה לשיווק, מכירה וניהול לידים
למרות שכל אחת מהן מתעסקת בצד אחר של הפעילות לפני, תוך כדי ואחרי שהלקוח כבר בעסק, החיבור ביניהן הוא משמעותי להצלחת העסק. הנוסחה שלנו אומרת שכשכל הנתונים נמצאים במקום אחד והתהליכים הרבה יותר ברורים – הגלגלים זזים הרבה יותר מהר, יותר יעיל ובצמיחה מתמדת.
מערכת CRM היא הוכחה ברורה לכך שאפשר לפצח את הנוסחה, לייעל באופן משמעותי את תהליכי השיווק והמכירה בעסק ולהוביל להצלחות שאפשר להרגיש מהרגע הראשון.
איך מערכת CRM מייעלת את השיווק וניהול הלידים?
- ארגז כלים שלם למחלקת השיווק, משרד הפרסום או הדיגיטל. באמצעות אינטגרציות ואוטומציות חכמות המערכת מייצרת תהליכי שיווק הרבה יותר חכמים. היא מתחברת באופן ישיר לגוגל ולפייסבוק ומושכת את כל הנתונים מהקמפיינים לממשק אחד נוח ונגיש. חשיפות, הקלקות, מילות מפתח ועלויות הקמפיין – הכל מרוכז במקום אחד מול העיניים.
- חיבור לדפי נחיתה, אתרים, מספרים וירטואליים, מערכות דיוור ועוד: אפשרות ליצור מנגנון משומן באמצעות חיבור בין המערכות השונות, לקבל נתונים שעוזרים לטייב את הקמפיינים ולהבין מאיפה כל ליד מגיע ואיפה נמצא הפוטנציאל השיווקי. בין היתר המערכת מייצרת מספרים וירטואליים שמסייעים להבין מאיפה מגיע הליד.
- קליטת פניות מיצירת קשר באתר, דפי נחיתה, פייסבוק, שיחות טלפון נכנסות ועוד: המערכת מאפשרת לקלוט את כל הפניות במקום אחד ולזהות את הלידים הנכנסים, בין אם נענו או לא. כך ניתן לנתב אותם לצוות המכירות או להתחיל תהליך אוטומציה מול הלקוח הפוטנציאלי.
- דשבורדים ומערכת דוחות: מערך הנתונים של מערכת CRM חכמה מכיל את כל הנתונים מהקמפיינים, מהלידים הנכנסים, ממערכות הפרסום ודפי הנחיתה ומסייע לבחון כדאיות של קמפיין, יעילות ופוטנציאל. כל הנתונים המספריים נמצאים מול העיניים ומתעדכנים באופן שוטף. מערכת הדוחות והדשבורדים ניתנת להתאמה ספציפית לפי צרכי העסק.
- ניהול משימות והתראות – הממשק לניהול הפניות מייצר התראות באופן שוטף, כך שאף פנייה או ליד לא נופלים בין הכיסאות. הכל מתועד כדי שהטיפול במכירות יהיה ברמה הגבוהה ביותר.
הנה עוד כמה יתרונות של המערכת שלנו שכבר מסייעת לאנשי דיגיטל, שיווק ומכירות להפוך את היומיום שלהם להרבה יותר זורם וקל.
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- 34 מיליון דולר: מישורים מוכרת מרכז קניות בצפון קרוליינה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
