"כשאתה אוהב את מה שאתה עושה, האנרגיה הזאת עוברת ללקוח, והשמיים הם הגבול"
צילום: pic&block
שם: ברק אלפסי
תפקיד: סוכן ביטוח
מקום מגורים: עכו
מצב משפחתי: רווק
השכלה אקדמית: תואר ראשון בכלכלה וניהול, תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, בעל רישיון פנסיוני
ניסיון תעסוקתי: 12 שנים בענף הביטוח. מנהל תיקי לקוחות בחברת הפניקס, מתכנן פנסיוני במנורה מבטחים, סוכן ביטוח בשקל, סוכן ביטוח עצמאי ובעלים של connection ביטוח ופיננסים תחת בית הסוכן ׳מטאור׳
לברק אלפסי חשוב שהלקוחות שלו ירגישו שהוא שותף אמיתי לדרך שלהם. בראיון לביזפורטל הוא מספר על ההתרגשות והסיפוק ששאב מכך שהיה לו חלק, ולו קטן, בהבאתה של תינוקת לניתוח מציל חיים, מה גורם לו לאבד את תחושת הזמן בעבודה, ולמה הוא מאמין שכשקשה לך סימן שאתה בדרך הנכונה.
צפו בסרטון המלא:
- איך הפכו סוכני הביטוח למיליונרים על חשבונכם וכמה אתם משלמים להם כשאתם עוברים לקרן השתלמות אחרת?
- "ללקוחות ששואלים באיזה מדד בדיוק להשקיע אני אומר שאין לי כדור בדולח ושחשוב לייצר פיזור"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים
- 7.החיים 05/11/2024 10:42הגב לתגובה זובן השאר מאחר ואני לא משלם לסוכני ביטוח לנהל את כספי ולקחת עמלות החסכון בעמלות הפך אותי למליונר
- 6.יהוושוילי 05/11/2024 10:17הגב לתגובה זומבחינתו כולם צריכים להתגייס לצה"ל. גם האברכים הפרזיטים.
- בת אל 05/11/2024 19:45הגב לתגובה זושוויון בנטל חשוב מאוד
- יוחאי 05/11/2024 13:51הגב לתגובה זוצדיק
- 5.אורון 05/11/2024 00:11הגב לתגובה זואיש מקצוע מסור ובלתי מתפשר עבור הלקוחות
- 4.זה נכון מאוד לא עושים שינויים בהשקעה בכל ירידה בשוק (ל"ת)קרין 04/11/2024 23:57הגב לתגובה זו
- 3.נעמה 04/11/2024 23:54הגב לתגובה זולא מכירה אותו אבל רואים שהוא ישר ואמיתי ואחד שמדבר איתך בגובה העיניים אהבתי איך אפשר ליצור קשר?
- 2.אלוף מקצוען ואמין (ל"ת)מיכאל 04/11/2024 16:00הגב לתגובה זו
- 1.יוסף ויינשטיין 04/11/2024 15:39הגב לתגובה זוזה הסוכן שלי ונדיר למצוא היום סוכן כזה טוטאלי היום

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח
בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים
מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.
רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה, פשוט לא הייתה שם.
פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.
"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"
העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".
- איך הרכב החשמלי משנה את עולם ביטוח הרכב בישראל?
- משרד האוצר פרסם את מכרז ביטוח הרכב הגדול בישראל לשנת 2026: כ-400 מיליון שקל בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".
ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".