"התהליך שלי עם הלקוח מתחיל בפגישה אחת ונמשך מבחינתי לנצח, ואפילו לדורות הבאים שלו"
צילום: מירי דוידוב
שם: מיקי (מיכאל) טובי
תפקיד: מתכנן פיננסי
מקום מגורים: חולון
מצב משפחתי: נשוי + 2
השכלה אקדמית ומקצועית: הנדסאי תעשייה וניהול, MBA במימון וכלכלה, בעל רישיון לשיווק פנסיוני ופיננסים
ניסיון תעסוקתי: 18 שנים בתחום הפנסיוני, 7 שנים בתחום ההשקעות הלא סחירות
מיקי טובי אוהב להשוות את תפקיד המתכנן הפיננסי לזה של מנצח על תזמורת, שמתאם בין הנגנים ליצירת הרמוניה בין כל הכלים - אפשרויות ההשקעה. בראיון לביזפורטל הוא מדבר על החלום שלו להנחיל ידע לצעירים על מנת שיתחילו לדאוג לעתידם הפיננסי מוקדם ככל האפשר במיוחד בתקופה של יוקר מחיה גבוה ונדל"ן מאמיר, מסביר למה הוא מאחל מזל טוב ללקוחות מודאגים כשהשוק יורד, ומגלה שהלקוחות שהכי מרגשים אותו הם דווקא אלה שמתקשים בעולם הפיננסי.
צפו בראיון המלא:
נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים
- 10.משקיעה 10/10/2024 08:03הגב לתגובה זוראיון מצויין ומלא בערך, כדי להרחיב על נושא החסכונות לילדים הייתי אפילו שמחה לשמוע מה יש למיקי להגיד על האפשרויות לחסכון טווח ארוך
- 9.רועי חליוה 09/10/2024 17:46הגב לתגובה זואני חושב שזו אחת מהפעמים הבודדות שאני רואה מולי ובמקרה הזה בסרטון מולי בעל מקצוע , מתכנן פנסיוני שאני באמת באמת מאמין לכל מילה ומילה שלו! רואים את זה פשוט בעיניים שלו! ניכר עליו שמדובר גם באדם מאוד מקצועי בעל נסיון. אשמח שתיצור איתי קשר לשמוע פרטים ולהמליץ למכרים שלי. [email protected]
- מיקי 09/10/2024 21:50הגב לתגובה זורועי תודה רבה על המילים הטובות , אצור קשר .
- 8.מהכרות אישית (ל"ת)אדם אייכותי ומקצועי 08/10/2024 22:43הגב לתגובה זו
- 7.אנונימי 08/10/2024 12:37הגב לתגובה זומכיר יועץ השקעות מכיר סוכן ביטוח אבל מה זה מתכנן פיננסי שכל הזמן מדברים על זה ???? רציני הבחור נראה ונשמע רציני עם נסיון אמין ובאמת בא ממקום טוב אבל אני לא מצליח להבין את המהות של תכנון פיננסי ביזפורטל תסבירו מה זה אומר !!
- מתכנן 08/10/2024 22:42הגב לתגובה זובעבר המתכנן היה איש הפיננסים של העשירים בלבד היום הוא יותר נגיש ויש יותר מודעות לחשיבות שלו גם אצל לקוחות ממוצעים, עיקר המענה מגיע לידי ביטוי ביכולת להשתמש בכל העולמות הפיננסים והפלטפורמות השונות והמורכבות יותר לטובת הלקוח . זה עולם אחר מסוכני הביטוח שלרוב אנחנו מכירים
- 6.מה זה העיניים היפות האלה !! מוכנה להגשים לו את החלום (ל"ת)מה זה העיניים האלה ! 08/10/2024 12:19הגב לתגובה זו
- 5.יפית 08/10/2024 11:55הגב לתגובה זואותנטי ואנושי לצד הרבה ניסיון וידע שהוא מביא איזה כיף שעוד נותרו אנשים כאלה שמדברים בגובה העיניים ומגיעים מתוך רצון לעשייה טובה
- 4.זורי 07/10/2024 23:32הגב לתגובה זולא הייתי קונה ממנו קונדום
- 3.מקצוען (ל"ת)ערן כהן 07/10/2024 21:39הגב לתגובה זו
- 2.ערן כהן 07/10/2024 21:37הגב לתגובה זומקצוען מהרמות הגבוהות!! רואים שיש שנים של ניסיון!!
- 1.דוד אסרף 07/10/2024 15:45הגב לתגובה זומ מ ו מ ן....

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח
בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים
מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.
רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה, פשוט לא הייתה שם.
פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.
"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"
העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".
- איך הרכב החשמלי משנה את עולם ביטוח הרכב בישראל?
- משרד האוצר פרסם את מכרז ביטוח הרכב הגדול בישראל לשנת 2026: כ-400 מיליון שקל בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".
ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".