"הפגישות הכי מעניינות הן עם הלקוחות הממולחים. השיחה הרבה יותר מקצועית, ואנחנו מקבלים החלטות יחד"

זיו וולף | (2)
נושאים בכתבה סוכן ביטוח

צילום: משה מולה

צילום: משה מולה

שם: עידן תמר

תפקיד: סוכן ביטוח פנסיוני ופיננסי

מצב משפחתי: גרוש + 2

השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון, רישיון סוכן פנסיוני, רישיון משווק השקעות

ניסיון תעסוקתי: 12 שנים בבית השקעות, 8 שנים עצמאי

"הלקוח לפני הכל" – זה המוטו של עידן תמר, ולפיו הוא פועל. בראיון לביזפורטל הוא מספר על הלקוח שנלחץ מהירידות בשוק וכעבור שנתיים הרוויח עוד יותר ממה שהפסיד, מה הלקוחות שואלים אותו הכי הרבה, ולמה מערכת היחסים איתם היא המפתח להצלחה וצריכה להיות בראש סדר העדיפויות.   

צפו בראיון המלא:

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    איתי לוי 30/09/2024 09:12
    הגב לתגובה זו
    מקצוען אמיתי, שירות אדיב , טובת הלקוח תמיד לנגד עינו
  • 1.
    שמחה כהן 18/09/2024 14:39
    הגב לתגובה זו
    בחור מדהים וגם חתיך
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".