"כשלקוח לא מסכים עם המלצה, זה כי משהו 'יושב' לו על הלב. מדברים על זה, ובסוף מגיעים לעמק השווה"

זיו וולף | (4)
נושאים בכתבה תכנון פיננסי

אריאל ירדני. צילום: דודי אטרקצי

אריאל ירדני. צילום: דודי אטרקצי

 

שם: אריאל ירדני

תפקיד: בעלים של משרד לתכנון פיננסי

מקום מגורים: רמת גן
מצב משפחתי: נשוי + 3
השכלה אקדמית ומקצועית: תואר ראשון בכלכלה ושוק ההון, רישיון פנסיוני, רישיון פיננסי מותלה, קורס מתכנני פרישה ומיסוי
ניסיון תעסוקתי: 15 שנה בעולם שוק ההון, עשור מתוכi במגוון תפקידי ניהול בבתי ההשקעות ילין לפידות ואקסלנס

 

"חופש כלכלי לי וללקוחותיי" - זה החזון של הסוכן אריאל ירדני, ובהתאם לו הוא מתנהל בעבודתו. בראיון לביזפורטל הוא מספר איך מנע מלקוח כניסה להשקעה הפסדית, ולמה חשוב להיות סובלני ולהמשיך ללמוד כל הזמן.

צפו בראיון המלא: 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אסף לוץ 12/06/2024 14:53
    הגב לתגובה זו
    סומך עליו
  • 3.
    גיל ברדה 30/05/2024 22:42
    הגב לתגובה זו
    אני כקולגה של אריאל אציין שהוא איש מקצוע מעולה. ייסודי מאוד אמין , ישיר ועם המון נסיון
  • 2.
    עודד 30/05/2024 19:39
    הגב לתגובה זו
    משיחה פשוטה איתו רואים שהוא שולט ועם ניסיון בתחום כל כך חשוב. בהצלחה!!
  • 1.
    סוכן מעולה נותן ערך מוסף (ל"ת)
    אבי אייבי כהן 28/05/2024 13:25
    הגב לתגובה זו
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".