"אין סיבה שנשים לא יהיו מעורבות בתכנון הפיננסי המשפחתי. החלום - שרוב הפניות אליי יהיו מנשים ולא מגברים"

זיו וולף | (1)
נושאים בכתבה תכנון פיננסי

קרן יער-און. צילום: ניר סלקמן

קרן יער-און. צילום: ניר סלקמן 

שם: קרן יער-און

תפקיד: מתכננת פיננסית אסטרטגית

מגורים: רמת השרון

מצב משפחתי: בזוגיות + 3 

השכלה: תואר ראשון ושני במנהל עסקים; רישיון ניהול תיקי השקעות; רישיון סוכן פנסיוני

ניסיון תעסוקתי: בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בשוק ההון עם ניסיון מוכח בניהול השקעות ללקוחות פרטיים ומוסדיים בשווי של מעל 20 מיליארד שקל. מזה 4 שנים מתמחה בניהול עושר ותכנון פיננסי אסטרטגי

קרן יער-און ממליצה ללקוחות שלה לחכות רגע לפני שהם נסחפים בהתלהבות מהעליות במדד 500 S&P , מסבירה את החשיבות האדירה של רשימת המוטבים בתיקי הלקוחות, וחוזרת אחורה לתחילת דרכה כדי להמליץ לנשים בתחום  - "אם תנטרלו את נושא המגדר, תוכלו לשבור הרבה תקרות זכוכית".

צפו בראיון המלא:

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יש סיבה: קוראים לה אוניומאניה (ל"ת)
    התמכרות לקניות 08/03/2024 19:26
    הגב לתגובה זו
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".