נצרת עילית במכרז פרסום למיתוג שמה החדש נוף הגליל
עיריית נוף הגליל, לשעבר העיר נצרת עילית, יוצאת במכרז פרסום ומיתוג שנועד למתג את העיר בשמה החדש. כזכור, שמה של העיר שונה במהלך יוני 2019 כדי לבדל אותה מהעיר הסמוכה נצרת, העיר הערבית הגדולה בישראל.
בעירייה מבקשים לבנות אסטרטגיה פרסומית למיתוג העיר בשמה החדש, לצד בניית לוגו חדש לרשות המקומית, סלוגן ושפה גרפית שתלווה את כל פרסומי העירייה, אספקת חומרים שיווקיים ותדמיתיים לדברי דפוס, מודעות ופוסטרים וכן סיוע וייעוץ בבניית אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה.
רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת. התשדיר יהיה באורך של 30 שניות כשהעירייה מציינת שיעמוד על "סטנדרטים גבוהים". במקביל מבקשת העירייה להפיק סרטון נוסף בן 30 שניות שיופנה לרשתות חברתיות, ג'ינגל לרדיו וקמפיין חוצות.
בין תנאי הסף שדורשת העירייה: ניסיון מוכח במשך 5 שנים שקדמו למועד המכרז, במתן שירותי פרסום ומיתוג לרשויות מקומיות מעל ל-50 אלף תושבים ומעלה ו/או לגופים ציבוריים ו/או לגופים ממלכתיים במהלך תקופה רציפה של שנתיים. בחינת ההצעות תחולק ל-35% מהציון שיינתן על גובה ההצעה הכספית ו-65% מהציון שיינתן על רכיב הניסיון.
- בוטל חוזה עם חברת גבייה: "הצעה תכסיסנית ומועמדת קש"
- ארד: קונטזרה - הבת הספרדית - זכתה במכרז לאספקת מדי מים חכמים בהיקף של כ-19 מיליון אירו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.בוריס 15/10/2019 20:35הגב לתגובה זומי שחושב שניתן לקדם את העיר נוף הגליל (נצרת עלילת) בפתרונות קסם הוא הוזה. העיר הזו בתהליכי גסיסה ואט אט היא מאבדת את זהותה ונהפכת להיות אחת משכונות העיר התחתית נצרת. חבל שקברניטי העירובראשם מוליכים שולל את הציבור
- 2.דותן 15/07/2019 15:31הגב לתגובה זולא ברור מה גובה רכש המדיה שהם מתכוונים לעשות ובאיזה סכום . הם מצפים שהמציע יגיד כמה להוציא על חשיפה בלי שקבעו יעדים. מקצועי זה לא.
- 1.איחה דרך לבזבז את הארנונה של התושבים (ל"ת)אריסטו 15/07/2019 11:48הגב לתגובה זו
- יעל 15/07/2019 22:47הגב לתגובה זוזה ממש לא על חשבון התושבים. הממשלה תיקצבה את התהליך כולו.
- אלכס 15/10/2019 20:52הרבה כספים ומשאבים מושקעים בעיר לבנית גני שעשועים ופארקים לכבודם של שכנינו מהעיר נצרת על חשבון משלם המיסים. והעיר שכ''כ אהבנו הופכת פניה וזאת בגלל פתרונות לקויים של ראש העיר מר רונן פלוט שיאמר לזכותו שהוא אכן עושה אבל העשיה שלו מסבה נזק בלתי רגיל לצביונה של העיר. בתור בן המקום שכל שונות חיו גדל בעיר אני פשוט מזועזע ממה שקורה כאן ופחא בעני איך לא מכריזים על תוכנית חרום להצלת צביונה של העיר, אך במקום זה מעדיפים להעפיל את המציאות ולמכור כל מיני שפנים שידוע מראש שאין להם סיכוי לאור הנהירה של רבבות מהכפרים השכנים. כואב לומר זאת אך זו באמת, אי אפשר לתת לגוסס פלסתר ולצפות שיצא מזה משהו. והפתרון לדעתי הוא בלהתעסק בהבאתם והחזרתם של צעירים בני המקום שנסו על נפשם כל עוד היא בם, וכן לתת מקום לקהלים שונים ומגוונים. בקיצור חבל על הכסף!!!!

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?
רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ, אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.
הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול? יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים.
אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- האח הגדול שימשה מקפצה למשחקי השף. התוצאה: לא משהו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המספרים מאחורי האח הגדול
האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.