נוף גליל
צילום: יחסי ציבור

נצרת עילית במכרז פרסום למיתוג שמה החדש נוף הגליל

רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת
משה בנימין | (5)

עיריית נוף הגליל, לשעבר העיר נצרת עילית, יוצאת במכרז פרסום ומיתוג שנועד למתג את העיר בשמה החדש. כזכור, שמה של העיר שונה במהלך יוני 2019 כדי לבדל אותה מהעיר הסמוכה נצרת, העיר הערבית הגדולה בישראל. 

בעירייה מבקשים לבנות אסטרטגיה פרסומית למיתוג העיר בשמה החדש, לצד בניית לוגו חדש לרשות המקומית, סלוגן ושפה גרפית שתלווה את כל פרסומי העירייה, אספקת חומרים שיווקיים ותדמיתיים לדברי דפוס, מודעות ופוסטרים וכן סיוע וייעוץ בבניית אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה. 

רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת. התשדיר יהיה באורך של 30 שניות כשהעירייה מציינת שיעמוד על "סטנדרטים גבוהים". במקביל מבקשת העירייה להפיק סרטון נוסף בן 30 שניות שיופנה לרשתות חברתיות, ג'ינגל לרדיו וקמפיין חוצות.

בין תנאי הסף שדורשת העירייה: ניסיון מוכח במשך 5 שנים שקדמו למועד המכרז, במתן שירותי פרסום ומיתוג לרשויות מקומיות מעל ל-50 אלף תושבים ומעלה ו/או לגופים ציבוריים ו/או לגופים ממלכתיים במהלך תקופה רציפה של שנתיים. בחינת ההצעות תחולק ל-35% מהציון שיינתן על גובה ההצעה הכספית ו-65% מהציון שיינתן על רכיב הניסיון.   

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בוריס 15/10/2019 20:35
    הגב לתגובה זו
    מי שחושב שניתן לקדם את העיר נוף הגליל (נצרת עלילת) בפתרונות קסם הוא הוזה. העיר הזו בתהליכי גסיסה ואט אט היא מאבדת את זהותה ונהפכת להיות אחת משכונות העיר התחתית נצרת. חבל שקברניטי העירובראשם מוליכים שולל את הציבור
  • 2.
    דותן 15/07/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מה גובה רכש המדיה שהם מתכוונים לעשות ובאיזה סכום . הם מצפים שהמציע יגיד כמה להוציא על חשיפה בלי שקבעו יעדים. מקצועי זה לא.
  • 1.
    איחה דרך לבזבז את הארנונה של התושבים (ל"ת)
    אריסטו 15/07/2019 11:48
    הגב לתגובה זו
  • יעל 15/07/2019 22:47
    הגב לתגובה זו
    זה ממש לא על חשבון התושבים. הממשלה תיקצבה את התהליך כולו.
  • אלכס 15/10/2019 20:52
    הרבה כספים ומשאבים מושקעים בעיר לבנית גני שעשועים ופארקים לכבודם של שכנינו מהעיר נצרת על חשבון משלם המיסים. והעיר שכ''כ אהבנו הופכת פניה וזאת בגלל פתרונות לקויים של ראש העיר מר רונן פלוט שיאמר לזכותו שהוא אכן עושה אבל העשיה שלו מסבה נזק בלתי רגיל לצביונה של העיר. בתור בן המקום שכל שונות חיו גדל בעיר אני פשוט מזועזע ממה שקורה כאן ופחא בעני איך לא מכריזים על תוכנית חרום להצלת צביונה של העיר, אך במקום זה מעדיפים להעפיל את המציאות ולמכור כל מיני שפנים שידוע מראש שאין להם סיכוי לאור הנהירה של רבבות מהכפרים השכנים. כואב לומר זאת אך זו באמת, אי אפשר לתת לגוסס פלסתר ולצפות שיצא מזה משהו. והפתרון לדעתי הוא בלהתעסק בהבאתם והחזרתם של צעירים בני המקום שנסו על נפשם כל עוד היא בם, וכן לתת מקום לקהלים שונים ומגוונים. בקיצור חבל על הכסף!!!!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.