נוף גליל
צילום: יחסי ציבור

נצרת עילית במכרז פרסום למיתוג שמה החדש נוף הגליל

רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת
משה בנימין | (5)

עיריית נוף הגליל, לשעבר העיר נצרת עילית, יוצאת במכרז פרסום ומיתוג שנועד למתג את העיר בשמה החדש. כזכור, שמה של העיר שונה במהלך יוני 2019 כדי לבדל אותה מהעיר הסמוכה נצרת, העיר הערבית הגדולה בישראל. 

בעירייה מבקשים לבנות אסטרטגיה פרסומית למיתוג העיר בשמה החדש, לצד בניית לוגו חדש לרשות המקומית, סלוגן ושפה גרפית שתלווה את כל פרסומי העירייה, אספקת חומרים שיווקיים ותדמיתיים לדברי דפוס, מודעות ופוסטרים וכן סיוע וייעוץ בבניית אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה. 

רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת. התשדיר יהיה באורך של 30 שניות כשהעירייה מציינת שיעמוד על "סטנדרטים גבוהים". במקביל מבקשת העירייה להפיק סרטון נוסף בן 30 שניות שיופנה לרשתות חברתיות, ג'ינגל לרדיו וקמפיין חוצות.

בין תנאי הסף שדורשת העירייה: ניסיון מוכח במשך 5 שנים שקדמו למועד המכרז, במתן שירותי פרסום ומיתוג לרשויות מקומיות מעל ל-50 אלף תושבים ומעלה ו/או לגופים ציבוריים ו/או לגופים ממלכתיים במהלך תקופה רציפה של שנתיים. בחינת ההצעות תחולק ל-35% מהציון שיינתן על גובה ההצעה הכספית ו-65% מהציון שיינתן על רכיב הניסיון.   

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בוריס 15/10/2019 20:35
    הגב לתגובה זו
    מי שחושב שניתן לקדם את העיר נוף הגליל (נצרת עלילת) בפתרונות קסם הוא הוזה. העיר הזו בתהליכי גסיסה ואט אט היא מאבדת את זהותה ונהפכת להיות אחת משכונות העיר התחתית נצרת. חבל שקברניטי העירובראשם מוליכים שולל את הציבור
  • 2.
    דותן 15/07/2019 15:31
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מה גובה רכש המדיה שהם מתכוונים לעשות ובאיזה סכום . הם מצפים שהמציע יגיד כמה להוציא על חשיפה בלי שקבעו יעדים. מקצועי זה לא.
  • 1.
    איחה דרך לבזבז את הארנונה של התושבים (ל"ת)
    אריסטו 15/07/2019 11:48
    הגב לתגובה זו
  • יעל 15/07/2019 22:47
    הגב לתגובה זו
    זה ממש לא על חשבון התושבים. הממשלה תיקצבה את התהליך כולו.
  • אלכס 15/10/2019 20:52
    הרבה כספים ומשאבים מושקעים בעיר לבנית גני שעשועים ופארקים לכבודם של שכנינו מהעיר נצרת על חשבון משלם המיסים. והעיר שכ''כ אהבנו הופכת פניה וזאת בגלל פתרונות לקויים של ראש העיר מר רונן פלוט שיאמר לזכותו שהוא אכן עושה אבל העשיה שלו מסבה נזק בלתי רגיל לצביונה של העיר. בתור בן המקום שכל שונות חיו גדל בעיר אני פשוט מזועזע ממה שקורה כאן ופחא בעני איך לא מכריזים על תוכנית חרום להצלת צביונה של העיר, אך במקום זה מעדיפים להעפיל את המציאות ולמכור כל מיני שפנים שידוע מראש שאין להם סיכוי לאור הנהירה של רבבות מהכפרים השכנים. כואב לומר זאת אך זו באמת, אי אפשר לתת לגוסס פלסתר ולצפות שיצא מזה משהו. והפתרון לדעתי הוא בלהתעסק בהבאתם והחזרתם של צעירים בני המקום שנסו על נפשם כל עוד היא בם, וכן לתת מקום לקהלים שונים ומגוונים. בקיצור חבל על הכסף!!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.