האם קידום אתרים משתלם?
החלטתם להשקיע בנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם? לנצל את כל יתרונותיו של מנוע החיפוש ולהתחיל בתהליך קידום אתרים? אתם וודאי שואלים את עצמכם האם קידום אתרים הוא מהלך משתלם, ובכן, יש לנו תשובה עבורכם.
אבל רגע, מה זה בכלל קידום אתרים?
קידום אתרים הוא תחום שנקרא בעגה המקצועית SEO. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר (גוגל, כמובן), מציג לגולשים באופן היררכי את האתרים הרלוונטיים ביותר למילת החיפוש שלהם. קידום אתרים יעיל ומדויק, יסייע לאתר שלכם להופיע במיקומים גבוהים יותר במילות החיפוש שרלוונטיות לתחום בו עוסק האתר. מיקומים גבוהים בגוגל עשויים להביא לחשיפה גבוהה יותר ובשל כך גם להרחבת מעגל הלקוחות שלכם.
תהליך קידום האתר
קידום האתר בגוגל, הוא דבר שדורש השקעה וסבלנות. בכדי להציג לגוגל את האתר כרלוונטי לגולש, חשוב לתפעל אותו ולעדכן אותו באופן המיטבי. מקדמי האתרים מכירים היטב את האלגוריתם של גוגל, הם מעודכנים בתקופות בהן האלגוריתם משתנה והם יכולים לשנות את פעולות הקידום בהתאם. האלגוריתם של גוגל סורק את האתרים השונים לעיתים קרובות, כך הוא מזהה את השינויים שבוצעו באתר ומדרג אותו במיקום הרלוונטי ביותר לפי הפרמטרים השונים. קידום אתרים מקצועי, יוביל את האתר שלכם לעמודים הראשונים בגוגל, באמצעות פעולות ייחודיות שמטרתן לשפר את האופטימיזציה של האתר, כלומר – להפוך את האתר לאופטימלי ביותר בעיני מנוע החיפוש.
קידום אתרים הוא תהליך שיווקי מעולה עבור עסקים רבים, הוא יאפשר לכם להגיע למיקומים גבוהים במנוע החיפוש ולהגדיל את מערך הגולשים והלקוחות שלכם וכך גם להגדיל את הרווחים. במהלך הקידום חשוב להיאזר בסבלנות, זאת משום שמדובר בתהליך שעשוי להימשך מספר חודשים עד שתוכלו לראות תוצאות. התהליך כולל לא מעט מחקרים, זאת בכדי להכיר את תחום העיסוק של האתר על הצד הטוב ביותר, לרבות קהל היעד ומילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לקידום.
- כיצד מטמיעים מערכות ERP בארגונים ועסקים
- היוניקורן הישראלי קפיטוליס רוכש את Capitalab ב-46 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עד פה, ניכר כי תהליך קידום האתרים עשוי להיות משתלם במיוחד ולהביא את העסק להצלחה ולהרחבת ההכנסות הפיננסיות.
כדאי לקרוא: בניית תקציב שיווק לעסק
איך הופכים את הקידום למשתלם ביותר עבורכם?
כבר הבנו שקידום אתרים הוא תהליך שיווקי שיכול לסייע לעסק באופן משמעותי במיוחד. אבל איך תהפכו אותו למשתלם ביותר עבורכם? הנה כמה טיפים:
תהיו סבלניים - כפי שנאמר מעלה, תהליך השיווק בגוגל עשוי לקחת זמן. אם אתם רוצים תוצאות טובות ותהליך קידום איכותי, חשוב שביצוע השינויים באתר ייעשה באופן הדרגתי, אחרת מנוע החיפוש יראה זאת כמהלך ספאם, וזה לא משהו שאתם מעוניינים בו.
קידום האתרים הוא חלק משמעותי מתקציב השיווק שלכם - לא מדובר בהוצאה נוספת, מדובר בחלק מהתקציב השיווקי. למשל, קידום האתר עשוי במקרים מסוימים להביא לכם תועלת גבוהה יותר מאשר פרסומת בעיתונות הכתובה. כשאתם מתכננים את התקציב השיווקי, כללו בתוכו גם את קידום האתרים.
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
בחרו במקדם אתרים מקצועי – השוק מלא במקדמי אתרים מסוגים שונים. אתם יכולים להיתקל במקדם אתרים שיעשה עבורכם פעולות פשוטות באתר ואתם יכולים גם למצוא מקדם אתרים על פי הנחיות גוגל עם ידע רב והיכרות מעמיקה עם גוגל. בררו אודות המקדם שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו, בדרך כלל תוכלו למצוא בלוגים ואתרים של מקדמים מקצועיים המכילים מידע רב בנושא. לא כל מי שמחזיק אתר בתחום הוא בהכרח מקצועי ואיכותי, אבל זו בהחלט יכולה להיות דרך להכיר את בעלי המקצוע בתחום.
אל תעצרו את הקידום באמצע – ישנם עסקים שנוטים להאמין שברגע שהגיעו למיקומים גבוהים בגוגל, הם יכולים לעצור את העבודה מול מקדם האתרים. אז זהו, שלא. קידום אתרים הוא תהליך שיש לבצע באופן שוטף. גם אם הגעתם ליעד ואתם נמצאים במקום הראשון בגוגל, אתם עדיין חייבים להמשיך לעבוד עם מקדם האתר שלכם. יש שינויים שמתקיימים במנוע החיפוש באופן שוטף, דברים יכולים להשתנות, מתחרים חדשים יכולים להיכנס לעניינים ובקיצור – אל תפסיקו לקדם.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.