האם קידום אתרים משתלם?
החלטתם להשקיע בנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם? לנצל את כל יתרונותיו של מנוע החיפוש ולהתחיל בתהליך קידום אתרים? אתם וודאי שואלים את עצמכם האם קידום אתרים הוא מהלך משתלם, ובכן, יש לנו תשובה עבורכם.
אבל רגע, מה זה בכלל קידום אתרים?
קידום אתרים הוא תחום שנקרא בעגה המקצועית SEO. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר (גוגל, כמובן), מציג לגולשים באופן היררכי את האתרים הרלוונטיים ביותר למילת החיפוש שלהם. קידום אתרים יעיל ומדויק, יסייע לאתר שלכם להופיע במיקומים גבוהים יותר במילות החיפוש שרלוונטיות לתחום בו עוסק האתר. מיקומים גבוהים בגוגל עשויים להביא לחשיפה גבוהה יותר ובשל כך גם להרחבת מעגל הלקוחות שלכם.
תהליך קידום האתר
קידום האתר בגוגל, הוא דבר שדורש השקעה וסבלנות. בכדי להציג לגוגל את האתר כרלוונטי לגולש, חשוב לתפעל אותו ולעדכן אותו באופן המיטבי. מקדמי האתרים מכירים היטב את האלגוריתם של גוגל, הם מעודכנים בתקופות בהן האלגוריתם משתנה והם יכולים לשנות את פעולות הקידום בהתאם. האלגוריתם של גוגל סורק את האתרים השונים לעיתים קרובות, כך הוא מזהה את השינויים שבוצעו באתר ומדרג אותו במיקום הרלוונטי ביותר לפי הפרמטרים השונים. קידום אתרים מקצועי, יוביל את האתר שלכם לעמודים הראשונים בגוגל, באמצעות פעולות ייחודיות שמטרתן לשפר את האופטימיזציה של האתר, כלומר – להפוך את האתר לאופטימלי ביותר בעיני מנוע החיפוש.
קידום אתרים הוא תהליך שיווקי מעולה עבור עסקים רבים, הוא יאפשר לכם להגיע למיקומים גבוהים במנוע החיפוש ולהגדיל את מערך הגולשים והלקוחות שלכם וכך גם להגדיל את הרווחים. במהלך הקידום חשוב להיאזר בסבלנות, זאת משום שמדובר בתהליך שעשוי להימשך מספר חודשים עד שתוכלו לראות תוצאות. התהליך כולל לא מעט מחקרים, זאת בכדי להכיר את תחום העיסוק של האתר על הצד הטוב ביותר, לרבות קהל היעד ומילות החיפוש הרלוונטיות ביותר לקידום.
- כיצד מטמיעים מערכות ERP בארגונים ועסקים
- היוניקורן הישראלי קפיטוליס רוכש את Capitalab ב-46 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עד פה, ניכר כי תהליך קידום האתרים עשוי להיות משתלם במיוחד ולהביא את העסק להצלחה ולהרחבת ההכנסות הפיננסיות.
כדאי לקרוא: בניית תקציב שיווק לעסק
איך הופכים את הקידום למשתלם ביותר עבורכם?
כבר הבנו שקידום אתרים הוא תהליך שיווקי שיכול לסייע לעסק באופן משמעותי במיוחד. אבל איך תהפכו אותו למשתלם ביותר עבורכם? הנה כמה טיפים:
תהיו סבלניים - כפי שנאמר מעלה, תהליך השיווק בגוגל עשוי לקחת זמן. אם אתם רוצים תוצאות טובות ותהליך קידום איכותי, חשוב שביצוע השינויים באתר ייעשה באופן הדרגתי, אחרת מנוע החיפוש יראה זאת כמהלך ספאם, וזה לא משהו שאתם מעוניינים בו.
קידום האתרים הוא חלק משמעותי מתקציב השיווק שלכם - לא מדובר בהוצאה נוספת, מדובר בחלק מהתקציב השיווקי. למשל, קידום האתר עשוי במקרים מסוימים להביא לכם תועלת גבוהה יותר מאשר פרסומת בעיתונות הכתובה. כשאתם מתכננים את התקציב השיווקי, כללו בתוכו גם את קידום האתרים.
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
בחרו במקדם אתרים מקצועי – השוק מלא במקדמי אתרים מסוגים שונים. אתם יכולים להיתקל במקדם אתרים שיעשה עבורכם פעולות פשוטות באתר ואתם יכולים גם למצוא מקדם אתרים על פי הנחיות גוגל עם ידע רב והיכרות מעמיקה עם גוגל. בררו אודות המקדם שאתם מעוניינים לשכור את שירותיו, בדרך כלל תוכלו למצוא בלוגים ואתרים של מקדמים מקצועיים המכילים מידע רב בנושא. לא כל מי שמחזיק אתר בתחום הוא בהכרח מקצועי ואיכותי, אבל זו בהחלט יכולה להיות דרך להכיר את בעלי המקצוע בתחום.
אל תעצרו את הקידום באמצע – ישנם עסקים שנוטים להאמין שברגע שהגיעו למיקומים גבוהים בגוגל, הם יכולים לעצור את העבודה מול מקדם האתרים. אז זהו, שלא. קידום אתרים הוא תהליך שיש לבצע באופן שוטף. גם אם הגעתם ליעד ואתם נמצאים במקום הראשון בגוגל, אתם עדיין חייבים להמשיך לעבוד עם מקדם האתר שלכם. יש שינויים שמתקיימים במנוע החיפוש באופן שוטף, דברים יכולים להשתנות, מתחרים חדשים יכולים להיכנס לעניינים ובקיצור – אל תפסיקו לקדם.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
