הסדרה שטוקהולם
צילום: רונן אקרמן
סקר

המונדיאל הביא צופים לתאגיד: 60% המשיכו לצפות בכאן 11

תשימו שנייה בצד את ענייני האירוויזיון והרשימות השחורות: סקר שערך מכון סי.איי מידע שיווקי עבור אייס חושף את השינויים בהרגלי הצפייה בערוץ הציבורי, בזכות המונדיאל
אלכסנדר כץ | (2)

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קשקוש (ל"ת)
    ++++++++++++++++++++ 15/08/2018 00:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ישראלי 14/08/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    אם 60% המשיכו לצפות אז איך הרייטינג רק 3% בממוצע? ואם שיטת הפיפל מטר לא נכונה .. אז גם לא נכון שצפו במונדיאל 60% . נצוני המדידה, הם לא רק כשזה מחמיא...