
צילום: רונן אקרמן
סקר
המונדיאל הביא צופים לתאגיד: 60% המשיכו לצפות בכאן 11
תשימו שנייה בצד את ענייני האירוויזיון והרשימות השחורות: סקר שערך מכון סי.איי מידע שיווקי עבור אייס חושף את השינויים בהרגלי הצפייה בערוץ הציבורי, בזכות המונדיאל
- 2.קשקוש (ל"ת)++++++++++++++++++++ 15/08/2018 00:25הגב לתגובה זו
- 1.ישראלי 14/08/2018 15:31הגב לתגובה זואם 60% המשיכו לצפות אז איך הרייטינג רק 3% בממוצע? ואם שיטת הפיפל מטר לא נכונה .. אז גם לא נכון שצפו במונדיאל 60% . נצוני המדידה, הם לא רק כשזה מחמיא...