
המונדיאל הביא צופים לתאגיד: 60% המשיכו לצפות בכאן 11
האם צפית בתקופת המונדיאל בשידורי המשחקים כאן 11?
מנתוני הוועדה למדרוג, עולה כי אם לפני המונדיאל מספר הגברים שצפו בערוץ כאן 11 עמד על כמעט 49%, בחודש השידורים שאחרי סיום המונדיאל נתח הגברים עלה ל-51.6%. לפני המונדיאל 77% היו בני 45 ויותר, ובחודש האחרון שאחרי המונדיאל, ירד הנתח שלהם ל-71.9%, מה שמצביע על כך שקהל הצופים הפך לצעיר טיפה יותר.
בתאגיד קיוו כי המונדיאל יהווה גם פלטפורמה לצפייה בתכנים אחרים של כאן 11, והשאלה הבאה מצביעה על הצלחה בסעיף זה. כשני שליש מצופי המונדיאל בכאן 11 ציינו כי צפו גם בתכנים נוספים. התוכן הפופולרי ביותר היה חדשות (43%) אך גם תכניות הבידור של כאן זכו לחיזוק מצד צופי המונדיאל (28%). עיקר הצופים בתכנים הנוספים הם בעיקר בגילאי 50+. בעלי השכלה אקדמית צפו יותר בחדשות כאן.
האם בתקופת המונדיאל צפית גם בתכנים נוספים בכאן 11 חוץ מספורט?
נתון מעניין נוסף הוא שכ-60% מצופי המונדיאל בערוץ כאן 11 ציינו כי הם ממשיכים לצפות בערוץ גם לאחר תום המונדיאל. הקהל מורכב בעיקר מגילאי 50+ ובעלי השכלה גבוהה. על פי נתוני הוועדה למדרוג, עולה כי הרייטינג בחודש שאחרי המונדיאל של רצועת הפריים-טיים בין 21:00 ל-23:00 בכאן 11, עלה ביחס לרייטינג בחודש שלפני המונדיאל, או התקופה המקבילה ב-2017. הממוצע בחודש האחרון (16 ביולי עד 12 באוגוסט) עמד על 4.1%, מול 3.3% בחודש המקביל אשתקד, ו-2.8% בחודש שלפי תחילת המשחקים (13 במאי עד 13 ביוני).
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
האם את/ה ממשיך לצפות בכאן 11 גם בימים אלה, כשכבר אין מונדיאל?
לגבי מהדורת החדשות, חלה התחזקות קלה בחודש האחרון ביחס לחודש שלפני המונדיאל – 4.1% מול 3.7%, אולם עדיין מדובר על נתונים נמוכים מאלה שהיו בתקופה המקבילה אשתקד – 4.3%. החדשות,
שאלנו את הנסקרים האם הם שמעו על אחת או יותר מהסדרות של כאן 11 – 'שטוקהולם', 'סליחה על השאלה' ו'הפסיכולוגית'? 77% הצהירו כי נחשפו במהלך המונדיאל לפרומואים לסדרות החדשות, יותר מחצי מהם צופים או מתכוונים לצפות בהן. קהל הצופים ומתכוונים שייך יותר לגילאי 50+, בעלי השכלה נמוכה יותר ציינו יותר כי לא שמעו על הסדרות החדשות.
האם שמעת על אחת או יותר מהסדרות 'שטוקהולם' ו'סליחה על השאלה' ו'הפסיכולוגית' בכאן 11?
30% מצופי המונדיאל היו צופים חדשים, על פי הסקר של אייס, ו-70% נהגו לצפות בערוץ בתדירות כזו או אחרת: רבע לעיתים קרובות, 46% לפעמים או לעיתים רחוקות. נתון לא מפתיע הוא שגילאי 30+ צופים יותר מגילאים צעירים יותר, בעלי השכלה נמוכה ציינו יותר כי לא צפו בערוץ כלל.
- משרד התקשורת מבטל את העמלות על הוראות קבע לחברות התקשורת
- "הראש" של קשת מובילה בפריים טיים, חדשות 12 ממשיכה לשלוט
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
מנכ"ל חברת המחקר, סי איי מידע שיווקי נעם רז, אומר: "בחרנו לבדוק את מצבו של המותג 'כאן' רגע אחרי שידורי המונדיאל, במטרה לברר אם חל שינוי בעקבות החשיפה במהלך השידורים, הן ברמת הפופולריות והמודעות לערוץ והן ברמת קהל הצופים. מן הסקר שביצענו בשיתוף פאנל וויו עבור, מסתבר כי המותג כאן בעמדת זינוק טובה להמשך. מהסקר עולים נתונים מפתיעים, הבולט בהם הוא ש-66% נכנסו ל'חנות' של כאן כדי לראות כדורגל, ולמעשה כ-30% מהם לא נכנסו ל'חנות' הזו קודם. מבחינה זו השכיל כאן ליצור טראפיק גבוה מאוד בערוץ. בהסתכלות להמשך ניתן לומר כי הצופים במונדיאל לא הסתפקו בספורט ו-43% מהם צפו בחדשות ו-28% בתכניות בידור. אך בכך לא נגמרה ההיכרות של צופי המונדיאל, בנוסף נחשפו 77% מהצופים לתוכניות החדשות של הערוץ כגון 'שטוקהולם' ו'הפסיכולוגית'. 40% צפו או מתכוונים לצפות בהן".
- 2.קשקוש (ל"ת)++++++++++++++++++++ 15/08/2018 00:25הגב לתגובה זו
- 1.ישראלי 14/08/2018 15:31הגב לתגובה זואם 60% המשיכו לצפות אז איך הרייטינג רק 3% בממוצע? ואם שיטת הפיפל מטר לא נכונה .. אז גם לא נכון שצפו במונדיאל 60% . נצוני המדידה, הם לא רק כשזה מחמיא...