למרות הצו: פורסמו שמות עצורי בזק, בכירי וואלה העידו
(עדכון: 13:00) ביום ו' הופץ צו איסור על החקירה נגד בזק ובעליה אלוביץ'. מנכ"ל וואלה ישועה, העורך אלעד והעורך לשעבר ינון מגל העידו במשטרה
מספר אתרים חשפו היום (יום א') שמות של חלק מהעצורים שנעצרו בשעות הבוקר המוקדמת בחקירת תיק 4000 והחקירה נגד שאול אלוביץ', למרות צו איסור הפרסום שהוצא כבר ביום שישי בבוקר. בצו שהוציאה השופטת רונית פוזננסקו-כץ מבית משפט השלום בתל אביב, על פרשת בזק שנחקרת ביחידת להב 433, נאסר לחשוף פרטים מהחקירה, ולפרסם כל פרט העלול לזהות את החשודים.
בצו גם צוין כי "כל פרט מפרטי החקירה, למעט האמור בהודעות לבורסה לניירות ערך ו/או הותר לפרסום לפי החלטת ראש צוות החקירה על פי שיקוליו המקצועיים". ואכן, בזק דיווחה הבוקר לבורסה על החקירה: "... נמסר כי נוכח ראיות שמצאה רשות ניירות ערך במסגרת חקירתה, אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות, נפתחה הבוקר חקירה משותפת חדשה של חוקרי הרשות והיחידה למאבק בפשיעה הכלכלית בלהב 433, במסגרתה נעצרו מספר חשודים ביניהם נושאי משרה בכירים בקבוצת בזק. על כל פרט נוסף מפרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. נכון למועד דיווח זה אין בידי החברה כל מידע נוסף אודות מהות החקירה ונסיבות".
הבוקר נעצרו מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו ובכירים בחברת בזק. עורך דינו של אחד העצורים תיאר בראיון באחת מתחנות הרדיו, כיצד מרשו נעצר הבוקר לעיני בני משפחתו. יש לציין כי למרות שמדובר בהודאה של עוה"ד על מעצר לקוחו, גם כאן אסור הדבר בשל צו איסור הפרסום, והסרתו היא רק בידי בית המשפט. ברשתות החברתיות גם פורסם שמו של יועץ התקשורת הבכיר שעוכב לחקירה.
בתוך כך, ניסיונות לדבר הבוקר עם בכירי אתר וואלה בהווה ובעבר, נתקלים בקשיים. אתר וואלה נמצא גם הוא בבדיקה בשל החשד כי תמורת ההקלות שקיבל אלוביץ' וקבוצת בזק, קיבל ראש הממשלה נתניהו סיקור אוהד באתר החדשות. גורמים סיפרו הבוקר לאייס כי הבכירים ביותר באתר זומנו על ידי המשטרה למתן עדות בפרשת תיק 4000. גורם מציין כי אין בשלב זה עצורים מבין אנשי וואלה.
- עברנו את הטריליון: הבנקים, הביטוח, הנדל"ן וטבע מחזיקים את ת"א 35
- משקיעים בחאקי: כך הפכו החיילים את הבסיסים לחממת השקעות לוהטת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין נותני העדות היו מנכ"ל וואלה אילן ישועה, העורך הנוכחי אבירם אלעד והעורך לשעבר ינון מגל. מגל אף הצהיר ביום חמישי שעבר בראיון לגל"צ כי כשהיה עורך האתר, הופעלו עליו לחצים לסיקור אוהד של בני הזוג נתניהו. "הופעלו עליי לחצים כבדים מלמעלה לסיקור בעד נתניהו", ענה לשאלה האם "השראתו של אלוביץ' הייתה נוכחת בחדרי המערכת".
מגל אמר לאייס: "לא מגיב לפניות עיתונאים בשלב זה". עורך וואלה אלעד אישר את הפרטים לאייס. את תגובתו של ישועה לא ניתן היה להשיג.
- 5.יהושע 20/02/2018 00:10הגב לתגובה זונוכלים גם ביבי
- 4.byroni 19/02/2018 17:13הגב לתגובה זוזה מה שאני רואה עד היום ירידות על משפחת נתיניהו.
- 3.ומה יגידו על איתן כבל ונוני מוזס מלקקים אחד לשני פפפחחח (ל"ת)משה ראשל"צ 19/02/2018 06:59הגב לתגובה זו
- אזרח 19/02/2018 09:05הגב לתגובה זותפסיק לנסות להסיט את הדיון מחשדות מאוד חמורים לליקוקי תחת של אנשים שלא באמת משפיעים על אף אחד
- עדיין חבר כנסת אל תנסה להמעיט (ל"ת)אלי 25/02/2018 12:46
- 2.לכלאידה (ל"ת)kobes 19/02/2018 00:32הגב לתגובה זו
- 1.אריק 18/02/2018 20:30הגב לתגובה זואנשים שכאלה הורסים כל חברה בריאה וזאת הם עושים לאזרחי חישראל,ביבי לא סתם פושע,אלה פושע על!!!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
