בניין גלובס בראשון לציון
צילום: אלכסנדר כץ
פרסום ראשון

גלובס מוותר על וואלה: ישווק לבד את המדיה הסלולרית שלו

מחלקת הסלולר בוואלה הייתה אחראית על שיווק המדיה הסלולרית של גלובס בהיקף של כמה מיליון ש' בשנה. כעת גלובס מקים יחידה עצמאית שתעביר אליה את האחריות
אלכסנדר כץ | (2)
נושאים בכתבה גלובס וואלה

השת"פ המסחרי בין גלובס לאתר וואלה בכל הנוגע לשיווק המדיה הסלולרית של היומון הכלכלי, יופסק בשבועות הקרובים. לאייס נודע כי בגלובס החליטו לנהל את המחלקה החל מחודש פברואר באופן עצמאי.

 

בשנתיים האחרונות פעילות זו בוצעה על ידי מחלקת הסלולר של וואלה בהיקף פעילות המוערך בכמה מיליוני שקל מידי שנה. במסגרת השינויים בגלובס, תוקם מחדש יחידת דיגיטל רחבה שתכלול מנהלי תיקי לקוחות ומדיה, צוות פרוגרמטי ושיתופי פעולה אסטרטגיים.

 

היחידה החדשה תהיה אחראית על מכירת שטחי פרסום כגון מעברונים, באנרים וכתבות פרסומיות באפליקציה ובאתר המותאם של גלובס.

 

לוואלה וגלובס יש גם שיתוף פעולה תכני – במסגרתו הצדדים עושים שימוש בתכנים מערכתיים זה של השני. שת"פ זה ממשיך לפעול כרגיל.

 

סמנכ"ל הסחר גלובס דרור בנגל אישר את הפרטים לאייס: "המדיה הסלולרית היא מנוע צמיחה חשוב עבור גלובס והחזרת ניהולה לתוך גלובס מעניקה לנו אחיזה אסטרטגית בקשרי מסחר שוטפים עם הלקוחות המובילים במשק. אני מודה לצוות המסחרי של וואלה על שנים של שיתוף פעולה".

 

בוואלה אישרו את הפרטים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    המהממת 2 15/01/2018 10:42
    הגב לתגובה זו
    לא מפתיע שלקחו את שמוליק ועשו ממנו מחלקה שלמה, בהחלט חשיבה אסטרטגית עמוקה.
  • 1.
    המהממת 15/01/2018 10:41
    הגב לתגובה זו
    מחלקת שמוליק כהן בע"מ, אין ספק שהאיש תותח שמתייחסים אליו כמו למחלקת דיגיטל שלמה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.