אין מיליון: רק 980 אלף צופים ו-33.1% לגמר האח הגדול
העונה השמינית של האח הגדול הגיעה לסיומה אמש (יום ג') עם זכייתו של המתמודד אביחי אוחנה. זו הייתה גם העונה האחרונה של הריאליטי המצליח, בשידורי קשת, ועל פי נתוני הרייטינג הראשוניים, התכנית נצפתה על ידי 980 אלף צופים במשקי בית יהודיים, ברייטינג של 33.1%.
למרות "אפקט הפרידה" ו"העונה האחרונה", כאשר בפועל התכנית עוברת למתחרים השנואים ברשת, גמר האח הגדול של העונה ה-8 הניב את רייטינג הגמר הנמוך ביותר בתולדות התכנית, מאז עלתה לאוויר (ללא עונת ה-VIP ב-2009). גם הממוצע העונתי היה הכי נמוך ברייטינג, ובאלפי צופים מאז 2009.
בערוץ 10 'סלפי' עם 5.1%, 'רפי אינטימי' (ערוץ 10) עם 4.6%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) נהנתה מערב הגמר של האח הגדול עם 22.6%, לקט של 'הצינור' (ערוץ 10) עם 2.9%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 3.5%, 'המוסף' בהגשתו של אורי לוי בערוץ 1 עם 3.2%, 'פינס' (ערוץ 10, ש.ח) עם 3.9%.
ראש בראש בפרה פריים: 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 6.5%, 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 6.6%, 'שש' (חדשות 2) עם 8.2%, 'רגע לפני שנפרדים מהאח' (קשת, ערוץ 2) עם10.7%.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: מהדורת חדשות 2 עם 21.1% מול 8.5% בלבד לחדשות 10. בערוץ 1 מהדורת 'מבט' בהגשתו עם 5%.
- 5.אבי 29/03/2017 15:59הגב לתגובה זוזה גם יותר מדי לתוכנית נמוכה ואינפנטילית
- 4.אין נמוך מזה (ל"ת)הפח הגדול 29/03/2017 15:21הגב לתגובה זו
- 3.דוד מירושלים 29/03/2017 12:17הגב לתגובה זוממש התפלאתי על יורם זק. נראה בחור מבריק. אלא שהתוצאות הפוכות. משנה לשנה מצאתי פחות ופחות עניין במשתתפים. חלקם עילגים עם שגיאות רבות בעברית שאינם מסוגלים לבטא דעות מעניינות . בנוסף, כל פעם 10-15 פרסומות. אני הייתי מקליט את התכנית ורואה אותה בחצי הזמן. (מדלג על הפירסומות)
- 2.איציק 29/03/2017 11:36הגב לתגובה זוהאחרונה שצריכה להתאכזב זו קשת. קשת לא ממש השקיעה בעונה האחרונה, היתה תמיד הרגשה של אווירת סוף קורס. משימות משעממות, אפילו האמירות של אנדל בנושא המשטרה לא הצליחו לעורר שיח לטוב או לרע. השידורים בימי ראשון ושלישי היו מעייפים וגרמו לצופים ”לברוח” מהמסך. הרגשתי שבהפסקות בין מקבצי הפירסומות ניסתה קשת להכניס תוכן של סוגה עילית בשם האח הגדול...
- 1.מרדכי 29/03/2017 10:17הגב לתגובה זורשת תצטרך לעשות שינוי גדול בפורמט, למצוא ליהוקים יותר מעניינים ועמוקים, אולי לגרום לצופים להתעניין יותר. פחות עישון, פחות סיפורי אהבה מלוקקים. יותר אקשן ומשימות איכותיות יותר
- דניאל 29/03/2017 16:08הגב לתגובה זורק 980 אלף אנלפאבתים יש בישראל? חשבתי שיותר...
- אביבית ורענן 31/05/2017 17:11הלואי שכל מי שצפה באביחי ניקרא אנלפבת אז האוניברסיטאות לא היו צריכים לתת תארים. אלה שצפו באביחי הם העלית מבחינת רמת ההשכלה והידע. אנשים עם תפקידי רפואה מהנדסים עורכי דין זמרים פקידים אחיות סטודנטים ואנשים פשוטיים ומקסימים. האם לכאלה יקראו אנלפבתים. הצחקתם אותנו ואנו ישנים. אביחי עשה את התוכנית ברמה הגבוהה בכל תולדות האח הגדול.

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
