תשכחו מהמיניסייט: באומן הופכים את הבוט למכונת לידים
בשיתוף עם פייסבוק, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מציג שימוש חדש למסנג'ר בוט עבור קידום מכירות למאזדה. הכלי החדש משלב בין הבוט - השירות המאפשר לגולשים לקיים שיחות מול "מכונה חכמה" (רובוט) לפרסום מסורתי - מודעות פרסום על גבי הפיד.
מאחורי המהלך עומדת חברת דלק מוטורס משווקת מאזדה בישראל, שמנסה להפוך את הבוט, שעד היום התמקד באינטראקציה שירותית עם הגולשים לכלי לאיסוף לידים שיובילו למכירות. במהלך השיחה שמתנהלת במסנג׳ר של פייסבוק מקבל הבוט את פרטיו של הלקוח הפוטנציאלי, מבצע איתו שיחה לברור צרכים ראשוני (סוג הרכב המבוקש, שיטת המימון, אולם התצוגה הרלוונטי) ומתאם ללקוח הפוטנציאלי שיחה עם נציג מכירות.
הלידים, דרך פעולה בסיסית ופשוטה למדי, היתה באזור עוד לפני מהפכת הפרפורמנס, אך כעת בשילוב עם מילת הבאזז החדשה - Funnel - בבאומן מאמינים שאיסוף הלידים באמצעות שיחה עם הבוט תגדיל את אחוזי ההמרה לעומת טופס לידים פשוט. דהיינו, אינטראקציה שמבוססת על הטראפיק העצום של פייסבוק, על בסיס מודעות ממומנות שמטרתה לתרגם בסופו של תהליך את השיחה לאיסוף מידע. החיסכון בזמן והשיפור בחוויית המשתמש בא לידי ביטוי בבוט בכך שהוא חוסך לגולש מילוי של עשרה שדות שונים בדף נחיתה קונבנציונאלי, דבר שבעבר היה פוגע קשות באחוז ההמרה.
רוי זוארץ מנהל קריאטיב טכנולוגיה בבאומן בר ריבנאי, אמר ״פיתחנו את הבוט מתוך רצון להביא את חווית השיחה לעולם הלידים, מדובר בניסוי מרתק שאנו מקווים שיוכיח שממשק שיחה, כפי שמאפשרים הצ׳טבוטים, הוא נוח יותר, אינטואיטיבי יותר והדבר יתבטא בגידול באחוז ההמרה של מילוי לידים. אני שמח שדלק מוטורס הסכימו לתת לנו את ההזדמנות לפתח את הבוט ולנהל את הניסוי הזה, אין ספק שלקוח חדשני כמו דלק מוטורס הוא נכס למשרד״.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתן ארד, מנהל הדיגיטל של דלק מוטורס: ״אנחנו מאמינים שבעולם בו החדשנות הטכנולוגית היא הכרחית על מנת לעשות שיווק נכון, עלינו להתנסות בטכנולוגיות ובפלטפורמות חדשות. הצ׳טבוט לאיסוף לידים הוא ניסוי מרתק לשינוי האינטראקציה ב- bottom of the funnel. במידה והניסוי יצליח זה ישנה את הדרך שבה עולם הרכב מתקשר עם לקוחות פוטנציאלים. מטרתנו היא להעניק גם ללקוח יתרון בשימוש פלטפורמות מתקדמות דוגמת הצ׳ט בוט ולתת לו ערך אמיתי במהלך רכישת מוצר בעל משקל רגשי וכלכלי לא מבוטל".
- 6.דני 12/01/2017 16:14הגב לתגובה זוהעיקר שעושים שם כיף
- איפה? בבא ומן? (ל"ת)טמיר 12/01/2017 16:59הגב לתגובה זו
- 5.ועכשיו בבוט 12/01/2017 15:33הגב לתגובה זוחבר׳ה אין לכם מה להגיב כאן. באומן שתלו בוט שמחולל תשובות עמומות בעכוזו של משה בנימין. מוגש שנה הבאה לקאן.
- 4.לא הבנתי, הבוטים החליפו את mint? (ל"ת)בן של 12/01/2017 15:32הגב לתגובה זו
- 3.שירלי 12/01/2017 15:12הגב לתגובה זוהשאר פרטים ונציג אנושי יחזור אליך בהקדם
- 2.באומן תעשו זה יופי אבל חלאס לייחצן (ל"ת)יא אלוהים 12/01/2017 14:40הגב לתגובה זו
- 1.גבי אגרטל 12/01/2017 13:16הגב לתגובה זועוד יח"צ בשקל
- בן 12/01/2017 14:00הגב לתגובה זואתה איש מסכן ועלוב
- למה כואב? למה מסכן? פשוט מכיר את ערימת חרטת ה PR של באומן (ל"ת)bof הבנאי 12/01/2017 14:35

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.

התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
מגמת הירידה בכמות הצופים במהדורות החדשות ממשיכה, ואילו בפריים טיים, התאגיד מצליח סוף סוף להשיג נתונים תחרותיים
באמצע החגים, כשעסקת החטופים היתה עוד בשלבי המו"מ, סך צופי מהדורות החדשות המרכזיות עמד על כמעט מיליון צופים. בימים האחרונים, המצב חזר לקדמותו, כאשר סך הצופים עומד על כ-700 עד 750 אלף צופים. כרגיל, חדשות 12 במקום הראשון, עם 14.9% רייטינג ו-350 אלף צופים, וכרגיל, חדשות 14 התבססה במקום השני עם קצת יותר ממחצית צופי חדשות 12, רייטינג של 6.4% ו-166 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 4.9% רייטינג ו-111 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4.4% רייטניג ו-110 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.
הקרב על הפריים טיים וההתחזקות של התאגיד
כנראה שמשהו כן מצליח לעבוד בתאגיד, היות ומלבד איכות, הריאליטי הוותיק, שעלה בעונתו ה-10, ומבוסס על תכנית בריטית, הצליח סוף סוף לייצר מספרים תחרותיים עבור כאן 11. אמנם "חשיפה" עם חיים אתגר של קשת היתה בראש, עם 10.7% רייטינג ו-258 אלף צופים, אבל "בואו לאכול איתי" היה ממש אחריה, עם 9.7% ו-231 אלף צופים (כמות שלרוב מסכמת ערב שלם של שידורים בכאן11). מעבר לכך, גם "הפטריוטים" של ערוץ 14 אמנם סיימה במקום השלישי, עם 8.7% רייטינג ו-240 אלף צופים, אבל אנחנו יכולים לראות עד כמה התחרות צמודה בפריים טיים, כשההבדלים אינם מובהקים. במקום הרביעי והאחרון "כלוב הזהב" של רשת, שהיה עם 6% רייטינג ו-149 אלף צופים, שגם הם נתונים בלתי ניתנים לביטול.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-84 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 1.7% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.1% רייטינג ו-26 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.6% ו-53 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם עודד מנשה , עם 1.3% בלבד ו-29 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" עם פז וירדן, עם 1% רייטינג ו-22 אלף צופים בלבד.
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היתה עם 3.2% ו-75 אלף צופים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 היה עם 1.7% רייטינג ו-43 אלף צופים, ואילו "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.6% רייטינג ו-31 אלף צופים.