ליאור פרידמן דוריה למפל החדשות הלילה חדשות 2
צילום: מסך: 'חדשות 2'

קשת ויתרה על 'החדשות הלילה' בימי השידור שלה

לאחר עזיבת ליאור פרידמן וחופשת ההיריון של דוריה למפל, מעמדה של הרצועה הלילית של 'חדשות 2' התערער, כאשר הסיבה הרשמית היא ריבוי רצועות לילה בימי השידור של קשת
אלכסנדר כץ | (3)

קשת החליטה להסיר את מהדורת 'החדשות הלילה' שמפיקה חדשות 2, והודעה על כך קיבלו כתבי חברת החדשות, שלוקחים בה חלק במסגרת עבודתם השוטפת. על פי הערכות, בימי השידור של קשת ישודר מבזק חדשות מקוצר. המהדורה בפורמט הקבוע שלה, תשודר בימי השידור של רשת - ימים רביעי וחמישי.

התכנית עלתה לאוויר בנובמבר 2013, בחלק מרצועת חדשות יומית שאמורה הייתה לתת מענה לרצועת הלילה המוצלחות של ערוץ 10. התכנית הובלה במשך תקופה ארוכה על ידי ליאור פרידמן ודוריה למפל, אולם לאחרונה פרידמן פרש מחברת החדשות לטובת משרת מנהל מיזם הטלוויזיה של פרטנר והעורך הראשי של מיזם זה, ואילו למפל ילדה לאחרונה. 

בקשת החליטו להסיר את התכנית בימי השידור החדשים שלה - ימים ראשון עד שלישי, בשל ריבוי ברצועות לילה, כמו חי בלילה עם נדב בורנשטיין, והיום בלילה עם גורי אלפי, שצפויה לחזור לאוויר בתקופה הקרובה. גורמים טוענים כי להיעדרותם של למפל ופרידמן מהמסך אין קשר להחלטה זו, אולם בהחלט היה מדובר ב-2 עוגנים של התכנית.

מחדשות 2 וקשת לא התקבלו תגובות. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חופשת לידה. (אלק חופשה)- לא חופשת הריון (ל"ת)
    הר(מ)יוני 31/10/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יש את גיא זוהר בע.עשר שהוא עשר אין צורך בעוד (ל"ת)
    לי לה לו 31/10/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רואה 31/10/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    גם כשהיו פרידמן הזחוח ולמפל הרובוטית הקרירה, התוכנית היתה מיותרת, משעממת והרייטינג היה בהתאם. כדאי גם לרשת לומר לתוכנית ביי ביי ולהשקיע באיזה לייטנייט טוב לפני שינה. מבזק חדשות קצר - בהחלט מספיק.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.