התופעה הוויראלית שמשגעת את ארה"ב: "היהודי השמן" עושה מיליונים באינסטגרם
עם יותר מ-5 מיליון עוקבים, מותגים מוכנים לשלם לג'וש אוסטרובסקי 6,000 ד' רק כדי להיות מוזכרים אצלו בפוסט. אז לא חוכמה שהוא קיבל חוזה דוגמנות בסוכנות של בר רפאלי. קבלו הצצה
קייטי פרי וסנופ דוג נחשבים לאוהדים שלו, הוא נולד וגדל במנהטן, סולק מ-2 קולג'ים ובסוף בחר במכללה מקומית בניו יורק רק כדי "להסתובב עם איטלקים שמעולם לא פגשו יהודי". קוראים לו ג'וש אוסטרובסקי אבל כנראה שפרט לאמא שלו כולם מכירים אותו תחת השם המסחרי שאיתו הוא עובד - Fat Jew. הוא שמן, בגובה 1.90 מגולח בכל הראש פרט לצמה ארוכה שאסופה ויוצאת ממרכז הגולגולת, קעקועים בכל הגוף והכי חשוב שרשרת חי ענקית מזהב על החזה.
באמריקה הוא נחשב לאחת התופעות הויראליות של השנים האחרונות עם למעלה מ-5 מיליון עוקבים באינסטגרם, ו-250 אלף בטוויטר, בקצב צמיחה מטורף. בעמוד האינסטגרם שלו הוא מעלה צילומי מסך מצחיקים ולמעשה עף על כל דבר שזז. אתמול פורסם בארה"ב שאותו 'יהודי שמן' מקבל 6,000 דולר ממותגים באמריקה רק כדי לאזכר אותם בפוסטים שלו באינסטגרם.
על פי הערכות הוא מכניס מאות אלפי דולרים בשנה רק ממותגים מסחריים שמשלמים לו עבור שיתופי פעולה – תוכן שיווקי. ההומור שלו מבוסס על סקס סמים ורוקנרול, ללא גבולות ברורים. הכל מותר והכל הולך ומי שלא מוכן להעניק לו חופש קריאייטיב מלא, לא יעבוד איתו. הוא גם יודע על מי לצחוק ובוחר להיטפל לכוכבים הגדולים ביותר בארה"ב כדי למנף את עצמו דרכם. בין הקורבנות שלו נמנים חברי משפחת קרדשיאן, בריטני ספירס ועוד. לדבריו, בראיון לפייננשל טיימס הוא היה יכול להרוויח הרבה יותר מהסכומים עליהם מדובר, אבל ההתעקשות שלו על חופש קריאייטיב מלא מגבילה אותו.
דוגמא קלאסית למוח הפרוע שלו, בסגנון קומדיות הנעורים האמריקאיות שיוצאות משליטה ניתן למצוא בחיבור שלו למותג הבירה האמריקאי באד לייט. במהלך אירוע הסופרבול האחרון, אוסטרובסקי השתתף בקמפיין של מותג הבירה תחת השם Up for whatever (בתרגום חופשי "זורם עם הכל") וגייס לצורך העניין את סבתא שלו. ברוח הקונספט של המותג הביא היהודי השמן את הסבתא היהודייה שלו למסיבה שבה היא קעקעה את אחד מהחברים שלו בגב התחתון, מעל התחת, כשהוא מצולם עם חברים נוספים שוכב בתוך אמבטיה עם משקפי שמש ובירות - עוד ערב שגרתי בחייו.
מעבר להכל, לאוסטרובסקי יש חוש מסחרי מעולה שבאמצעותו הוא ממנף את הקריירה בכל חזית אפשרית. רק לאחרונה הוא חתם על חוזה בסוכנות דוגמנות - אותה אחת שבר רפאלי חתומה בה - One Management agency. במקביל הוא לא זנח את קריירת הכתיבה שלו ומכר לאמאזון וקומדי סנטרל 2 תסריטים לפרויקטים טלוויזיוניים ומשמש בנוסף כפרזנטור לשירות משלוחי אוכל בניו יורק. יוזמה נוספת שלו כוללת מותג יין שהוא מבעליו תחת השם White Girl Rosé.
חושבים שזה הכל, עדיין לא. אוסטרובסקי שיכול לשמש השראה לכל כוכב אינסטגרם (עם כשרון אמיתי בצידו) שחולם לעשות כסף מכל ההייפ הזה, כבר חתום על חוזה הוצאה לאור של ספרו הראשון שייקרא על שם תכנית הרדיו שלו: "כסף, פיצה, כבוד".
למרות הכל, או דווקא כחלק מפמפום התדמית השטותניקית שלו ה-Fat Jew לא לקוח כלום ברצינות. בראיון שהעניק לאחרונה להוליווד ריפורטר הוא בחר לענות כך לשאלה האם הוא מתכוון לכבוש את הוליווד: "אני מקווה להפוך לכל כך מפורסם עד שזה יהיה לא נעים, לפתח בעיית סמים חריפה ואז לצאת מכלל שליטה כשאני מוקף באנשים שרק רוצים לנצל אותי כשבמקביל אני מרחיק ממני את האנשים שבאמת אוהבים אותי ודואגים לי".
- 1.אבירם פידל 30/07/2015 15:45הגב לתגובה זומותג היין שלו נקרא: White girl ro?e ולא כפי שכתבתם

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.