הג'וב הבא כבר מוכן: לאחר שפרש מיהושע TBWA - ארז ברכץ ימונה למנכ"ל 'אקליפטוס'
חודשיים בלבד לאחר שסיים קריירה ארוכה של 8 שנים ביהושע TBWA, סמנכ"ל הלקוחות הפורש ארז ברכץ ייכנס בקרוב לתפקיד חדש, מנכ"ל משרד הפרסום אקליפטוס - כך נודע לאייס.
השינויים הפרסונליים התכופים שעוברים על אקליפטוס בחודשים האחרונים ממשיכים עם מינויו של מנכ"ל חדש. סוכנות הפרסום 'אקליפטוס' נמצאת בבעלותם של דן אילן וירון ברנהולץ. בין לקוחות המשרד נמנים: רשת מלונות פתאל, אזורים, מחלבות גד, לוריאל פריז, אלדן, טיב טעם, מילקה אוראו, ג'ייקובס ועוד. מינויו של ברכץ נחשב ליוצא דופן בשוק הדיגיטל, שבו נהוג למנות לתפקידי מנכ"ל טאלנטים שצמחו בתחום ובו צברו את נסיונם בענף הפרסום. בחברה מציינים כי "המינוי נעשה על רקע התרחבות הסוכנות וצמיחה בהיקפי תקציבי הפרסום המטופלים במשרד. במהלך ה-3 שנים האחרונות הכפילה אקליפטוס בכל שנה את מחזור התקציבים שלה".
כאמור, ברכץ (37) עוזב את תפקידו ביהושע לאחר 8 שנים. במהלך שנים אלו ניהל את הלקוחות האסטרטגים של המשרד וחתום על עשרות קמפיינים, בין השאר הוביל את מהפכת הבריאות של מקדונלד'ס, השקת השפה החדשה של 'מכבי שירותי בריאות' עם אדיר מילר ואת המהלך של נביעות נגד תמי 4. באקליפטוס (וזו אולי אחת הסיבות למינויו) מחכה לו לקוח שאותו הוא מכיר מקרוב, מימיו ביהושע TBWA - רשת מלונות פתאל, מלקוחותיו הוותיקים של יהושע TBWA המטופל על ידי אקליפטוס בדיגיטל.
לדברי דן אילן: "אקליפטוס תמיד היתה מובילת דרך בזיהוי מגמות, ארז הוא האיש הנכון עבור משרד הפרסום וביחד נמשיך לצמוח ולהיות חדשניים בשוק הפרסום בישראל, יחד עם שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולמות התוכן, הקריאטיב והמדיה, באינטרקציה של מערכות פרסום חדשות המובילות את שוק הפרסום. נמשיך לקדם את החברה בכל דרך אפשרית יחד עם ארז שהוא איש מצוין ומקצוען אמיתי".
כזכור, התכנון המקורי של ברכץ, כפי שאמר לאייס ביום פרישתו היה לצאת לדרך עצמאית עם השקת מודל פרסום ייחודי. כעת, על רקע המינוי, תכנית זו תוקפא ככל הנראה או שלחלופין תיושם על הפלטפוטרמה הקיימת של אקליפטוס.
- 29.נרקיס רבינוביץ 29/06/2015 22:02הגב לתגובה זומה שכן פטריוט ישראלי אמיתי ומייצג אמין של האליטות החדשות, מאחלת לו בהצלחה! ההצלחה שלו היא הצלחה של כולנו ושל עם ישראל וצבא הגנה לישראל. ישראלי אמיתי לא משתמט, ברכץ אמיתי לא מתנצל! יאללה ברעל, כמו שאתה יודע!!! ואתה יודע למה אני מתכוונת...:) הוא יסתדר בקאן גם בלי אנגלית!
- 28.משה כהן מרמת השרון 29/06/2015 21:54הגב לתגובה זובסופו של דבר הוא היה מריונטה של רמי , לא מאמין שיש לו מספיק שיקול דעת וחכמה להתנהל בעצמו, מאד ילדותי , לא אחראי ואימפולסיבי. תפקיד ניהול אמיתי גדול עליו. זו דעתי, הלוואי ואתבדה...
- 27.ניזסבכהעניחמצ 29/06/2015 14:11הגב לתגובה זובהצלחה דוד יקרר
- 26.ארז היקר מאחלת לך הצלחה!! (ל"ת)ניצה 29/06/2015 11:44הגב לתגובה זו
- 25.יוסי ארז - המון בהצלחה! (ל"ת)מני 29/06/2015 10:24הגב לתגובה זו
- 24.נחשוש 29/06/2015 08:45הגב לתגובה זוירון ברהולץ ודן אילן צרפו עוד נחש לחבורה.
- נחש שיכיש אותך (ל"ת)דוד 29/06/2015 11:15הגב לתגובה זו
- 23.צח 28/06/2015 23:57הגב לתגובה זותיססססססססססססססססססססלם!
- צחי 29/06/2015 17:13הגב לתגובה זואקליפטוס זה יותר טוב מברוש או פחות טוב מברוש? לא הבנתי
- 22.עסקן קטן וחסר השכלה (ל"ת)מכיר 28/06/2015 23:40הגב לתגובה זו
- 21.אח שלי 28/06/2015 20:16הגב לתגובה זואח שלך
- 20.משנה 28/06/2015 18:59הגב לתגובה זואקליפטוס זה לא מה שהיה לפניי שלוש שנים חתכו במספר העובדים בחצי
- 19.ארז הוא מים שקטים שחודרים עמוק מאוד! (ל"ת)דוד 28/06/2015 17:54הגב לתגובה זו
- 18.ארז ברכץ המלך (ל"ת)ישראל 28/06/2015 17:52הגב לתגובה זו
- 17.ברכץ אימפריה (ל"ת)אוהב אותך ארז 28/06/2015 17:51הגב לתגובה זו
- 16.מנכ"ל מספר אחד!!! (ל"ת)אלי 28/06/2015 17:50הגב לתגובה זו
- 15.ארז אדם מוכשר שכלי ונבון בהצלחה גדולה! (ל"ת)יוסף 28/06/2015 17:48הגב לתגובה זו
- 14.ברכץ כישרוני ביותר! (ל"ת)דני 28/06/2015 17:45הגב לתגובה זו
- 13.ארז ברכץ מלך הפרסום (ל"ת)מוטי 28/06/2015 17:44הגב לתגובה זו
- 12.מילה של ברכץ זו מילה (ל"ת)אחלה ארז שבעולם 28/06/2015 17:34הגב לתגובה זו
- 11.שמחה 28/06/2015 16:57הגב לתגובה זוארז אדם מוכשר . הוא יוביל כל חברה להצלחה גדולה.
- 10.יערן 28/06/2015 15:44הגב לתגובה זולא רואים את האליפטוס, אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי במינויים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות (קטנים ולא אכילים של אקליפטוס) בסופו של דבר.
- 9.אני אוהב את ברכץ 28/06/2015 14:49הגב לתגובה זוהו צרי העין וקטני האישיות. נטולי האופי והביצים. הו חסרי עמוד השידרה, הכשרון הבסיסי וההומור. הו טינופות המסתתרות מאחרי מקלדות. שלו נעליכם מעל רגליכם. איט יור הארט אנד גט א לייפ. אור פור אבר הולד אין פיס.
- 8.כותרת ראשית 28/06/2015 14:42הגב לתגובה זוכל כך חשוב הפרט הזה שהוא משהה את יציאתו לעצמאות שצריך לשים אותו במשנה
- 7.גיבור 28/06/2015 14:13הגב לתגובה זווכו'
- 6.נראה טיפוס נסטי (ל"ת)יניב 28/06/2015 13:43הגב לתגובה זו
- יותר פיוז טי לדעתי (ל"ת)תיון משומש 28/06/2015 15:44הגב לתגובה זו
- 5.גופר 28/06/2015 12:57הגב לתגובה זווזה מה שיפה בו, אוהב קריאייטיב טוב, גבר גבר, נכון, יש עליו פוזה, אבל בתור אחד שמכיר אותו יש לו לב מזהב. חד שנון ומזיז הרים ולכן כל הפוזה הזו מגיעה לו, אוהב אותך אחי ובהצלחה.
- 4.צח 28/06/2015 12:52הגב לתגובה זוכל הכבוד, בקצב הזה אקליפטוס יהפכו מהר מאד למשרד הגדול בישראל.
- דנידין 28/06/2015 13:53הגב לתגובה זוהסיכוי של אקליפטוס להפוך למשרד הפרסום הגדול בישראל הוא בערך כמו הסיכוי של גילה אלמגור ומירי רגב להפוך לחברות הכי טובות. שיהיה בהצלחה!
- 3.איש נאלח, ארגיות רעות, קארמה לא טובה, בהצלחה אבל (ל"ת)יהושעיסט לשעבר 28/06/2015 12:27הגב לתגובה זו
- 2.הכניסו נחש הביתה, ארססססס... (ל"ת)מבפנים 28/06/2015 12:15הגב לתגובה זו
- 1.פרסום ראשון 28/06/2015 12:00הגב לתגובה זואיך הקדמתם את חדשות ערוץ 2 ואת CNN בידיעה שמה שמו החליף עבודה. מופת של עיתונאות עירנית
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
