ארז ברכץ
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הג'וב הבא כבר מוכן: לאחר שפרש מיהושע TBWA - ארז ברכץ ימונה למנכ"ל 'אקליפטוס'

סמנכ"ל הלקוחות הפורש של יהושע משהה את התכנון לצאת לדרך עצמאית ומצטרף לאקליפטוס
משה בנימין | (33)

חודשיים בלבד לאחר שסיים קריירה ארוכה של 8 שנים ביהושע TBWA, סמנכ"ל הלקוחות הפורש ארז ברכץ ייכנס בקרוב לתפקיד חדש, מנכ"ל משרד הפרסום אקליפטוס - כך נודע לאייס.

 

השינויים הפרסונליים התכופים שעוברים על אקליפטוס בחודשים האחרונים ממשיכים עם מינויו של מנכ"ל חדש.  סוכנות הפרסום 'אקליפטוס' נמצאת בבעלותם של דן אילן וירון ברנהולץ. בין לקוחות המשרד נמנים: רשת מלונות פתאל, אזורים, מחלבות גד, לוריאל פריז, אלדן, טיב טעם, מילקה אוראו, ג'ייקובס ועוד. מינויו של ברכץ נחשב ליוצא דופן בשוק הדיגיטל, שבו נהוג למנות לתפקידי מנכ"ל טאלנטים שצמחו בתחום ובו צברו את נסיונם בענף הפרסום. בחברה מציינים כי "המינוי נעשה על רקע התרחבות הסוכנות וצמיחה בהיקפי תקציבי הפרסום המטופלים במשרד. במהלך ה-3 שנים האחרונות הכפילה אקליפטוס בכל שנה את מחזור התקציבים שלה".

כאמור, ברכץ (37) עוזב את תפקידו ביהושע לאחר 8 שנים. במהלך שנים אלו ניהל את הלקוחות האסטרטגים של המשרד וחתום על עשרות קמפיינים, בין השאר הוביל את מהפכת הבריאות של מקדונלד'ס, השקת השפה החדשה של 'מכבי שירותי בריאות' עם אדיר מילר ואת המהלך של נביעות נגד תמי 4. באקליפטוס (וזו אולי אחת הסיבות למינויו) מחכה לו לקוח שאותו הוא מכיר מקרוב, מימיו ביהושע TBWA - רשת מלונות פתאל, מלקוחותיו הוותיקים של יהושע TBWA המטופל על ידי אקליפטוס בדיגיטל. 

לדברי דן אילן: "אקליפטוס תמיד היתה מובילת דרך בזיהוי מגמות, ארז הוא האיש הנכון עבור משרד הפרסום וביחד נמשיך לצמוח ולהיות חדשניים בשוק הפרסום בישראל, יחד עם שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולמות התוכן, הקריאטיב והמדיה, באינטרקציה של מערכות פרסום חדשות המובילות את שוק הפרסום. נמשיך לקדם את החברה בכל דרך אפשרית יחד עם ארז שהוא איש מצוין ומקצוען אמיתי".

כזכור, התכנון המקורי של ברכץ, כפי שאמר לאייס ביום פרישתו היה לצאת לדרך עצמאית עם השקת מודל פרסום ייחודי. כעת, על רקע המינוי, תכנית זו תוקפא ככל הנראה או שלחלופין תיושם על הפלטפוטרמה הקיימת של אקליפטוס. 

תגובות לכתבה(33):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 29.
    נרקיס רבינוביץ 29/06/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    מה שכן פטריוט ישראלי אמיתי ומייצג אמין של האליטות החדשות, מאחלת לו בהצלחה! ההצלחה שלו היא הצלחה של כולנו ושל עם ישראל וצבא הגנה לישראל. ישראלי אמיתי לא משתמט, ברכץ אמיתי לא מתנצל! יאללה ברעל, כמו שאתה יודע!!! ואתה יודע למה אני מתכוונת...:) הוא יסתדר בקאן גם בלי אנגלית!
  • 28.
    משה כהן מרמת השרון 29/06/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    בסופו של דבר הוא היה מריונטה של רמי , לא מאמין שיש לו מספיק שיקול דעת וחכמה להתנהל בעצמו, מאד ילדותי , לא אחראי ואימפולסיבי. תפקיד ניהול אמיתי גדול עליו. זו דעתי, הלוואי ואתבדה...
  • 27.
    ניזסבכהעניחמצ 29/06/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה דוד יקרר
  • 26.
    ארז היקר מאחלת לך הצלחה!! (ל"ת)
    ניצה 29/06/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    יוסי ארז - המון בהצלחה! (ל"ת)
    מני 29/06/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    נחשוש 29/06/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    ירון ברהולץ ודן אילן צרפו עוד נחש לחבורה.
  • נחש שיכיש אותך (ל"ת)
    דוד 29/06/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
  • 23.
    צח 28/06/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
    תיססססססססססססססססססססלם!
  • צחי 29/06/2015 17:13
    הגב לתגובה זו
    אקליפטוס זה יותר טוב מברוש או פחות טוב מברוש? לא הבנתי
  • 22.
    עסקן קטן וחסר השכלה (ל"ת)
    מכיר 28/06/2015 23:40
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    אח שלי 28/06/2015 20:16
    הגב לתגובה זו
    אח שלך
  • 20.
    משנה 28/06/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    אקליפטוס זה לא מה שהיה לפניי שלוש שנים חתכו במספר העובדים בחצי
  • 19.
    ארז הוא מים שקטים שחודרים עמוק מאוד! (ל"ת)
    דוד 28/06/2015 17:54
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    ארז ברכץ המלך (ל"ת)
    ישראל 28/06/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    ברכץ אימפריה (ל"ת)
    אוהב אותך ארז 28/06/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מנכ"ל מספר אחד!!! (ל"ת)
    אלי 28/06/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    ארז אדם מוכשר שכלי ונבון בהצלחה גדולה! (ל"ת)
    יוסף 28/06/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    ברכץ כישרוני ביותר! (ל"ת)
    דני 28/06/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    ארז ברכץ מלך הפרסום (ל"ת)
    מוטי 28/06/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מילה של ברכץ זו מילה (ל"ת)
    אחלה ארז שבעולם 28/06/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    שמחה 28/06/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    ארז אדם מוכשר . הוא יוביל כל חברה להצלחה גדולה.
  • 10.
    יערן 28/06/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    לא רואים את האליפטוס, אבל אני בטוח שרק טוב יצא מהמינוי הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי במינויים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות (קטנים ולא אכילים של אקליפטוס) בסופו של דבר.
  • 9.
    אני אוהב את ברכץ 28/06/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    הו צרי העין וקטני האישיות. נטולי האופי והביצים. הו חסרי עמוד השידרה, הכשרון הבסיסי וההומור. הו טינופות המסתתרות מאחרי מקלדות. שלו נעליכם מעל רגליכם. איט יור הארט אנד גט א לייפ. אור פור אבר הולד אין פיס.
  • 8.
    כותרת ראשית 28/06/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    כל כך חשוב הפרט הזה שהוא משהה את יציאתו לעצמאות שצריך לשים אותו במשנה
  • 7.
    גיבור 28/06/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    וכו'
  • 6.
    נראה טיפוס נסטי (ל"ת)
    יניב 28/06/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
  • יותר פיוז טי לדעתי (ל"ת)
    תיון משומש 28/06/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גופר 28/06/2015 12:57
    הגב לתגובה זו
    וזה מה שיפה בו, אוהב קריאייטיב טוב, גבר גבר, נכון, יש עליו פוזה, אבל בתור אחד שמכיר אותו יש לו לב מזהב. חד שנון ומזיז הרים ולכן כל הפוזה הזו מגיעה לו, אוהב אותך אחי ובהצלחה.
  • 4.
    צח 28/06/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, בקצב הזה אקליפטוס יהפכו מהר מאד למשרד הגדול בישראל.
  • דנידין 28/06/2015 13:53
    הגב לתגובה זו
    הסיכוי של אקליפטוס להפוך למשרד הפרסום הגדול בישראל הוא בערך כמו הסיכוי של גילה אלמגור ומירי רגב להפוך לחברות הכי טובות. שיהיה בהצלחה!
  • 3.
    איש נאלח, ארגיות רעות, קארמה לא טובה, בהצלחה אבל (ל"ת)
    יהושעיסט לשעבר 28/06/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    הכניסו נחש הביתה, ארססססס... (ל"ת)
    מבפנים 28/06/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פרסום ראשון 28/06/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    איך הקדמתם את חדשות ערוץ 2 ואת CNN בידיעה שמה שמו החליף עבודה. מופת של עיתונאות עירנית
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.61%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״