רשת כלכלית  שרון כידון
צילום: יח"צ
רייטינג

נכנסים לזירה של 'לילה כלכלי': 9.2% להשקת 'רשת כלכלית' - זו הצלחה?

'לילה כלכלי' רשמה רייטינג נאה של 8.3% עם פלטפורמה אפסית בדמות 'הכפר', מול פלטפורמת 'X פקטור' שהפגיזה עם מעל 36%
אלכסנדר כץ | (3)

הלילה מתחיל להתחמם. אחרי שמוקמה משבצת 'חדשות חצות', אל זירת הלילה של רשת בערוץ 2 (ימים רביעי וחמישי) מצטרפת גם תכנית כלכלית חדשה - 'רשת כלכלית' שאתמול הושקה תחת מינוף מקסימאלי בדמות X פקטור האם זה הצליח? הנה המספרים:

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'רשת כלכלית' (רשת, ערוץ 2) בהגשתה של שרון כידון, רשמה אמש (יום ד') 9.2%, מול לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 8.3%. עם זאת, בניתוח הדקות עולה תמונה מעניינת: שידורה של 'רשת כלכלית' החל ב-23:19 והסתיים ב-23:57, ואילו 'לילה כלכלי' שודרה בין 23:30 ל-00:01. המשמעות - 27 דקות של חפיפה בין 2 התכנית הכלכליות. באותן 27 דקות, 'רשת כלכלית' רשמה רייטינג של 7.7% מול 8.1% ל'לילה כלכלי'.

X פקטור (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים, עם 36.6%, המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) קיבלה 21.2%. מאידך, הכפר (ערוץ 10) רשמה שיא שלילי עם 4.2%, ו'פינס בלילה' (ערוץ 10) הניבה 4.3%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) כבר זינקה ל-7.9%.

חם בלילה: 'מהדורת הלילה' (חדשות 2) הניבה 8.3%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שקיבלה 5.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) רשמה 10.7%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם רייטינג נאה של 15.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון גבוה של 10.9%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23.9%, מול 'חדשות 10' עם 9.4%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    גיא 20/11/2013 13:21
    הגב לתגובה זו
    גיא פינס מוביל תוכנית רדודה ביותר הגיע הזמן לשנות
  • 2.
    SAM 15/11/2013 04:29
    הגב לתגובה זו
    מה הבעיה להחזיר אותו לתוכנית לפחות הוא ידע להוביל אותה לאחוזי צפיה טובים בתכלס ללא שרון גל התוכנית אנמית ומשעממת
  • 1.
    דוקטור רייטינג 14/11/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    למבינים: אם שרון כידון מקבלת הקפצה של 37 ואחר כך 21 אחוז ומסיימת עם ממוצע של 9 אחוז- זה בנג'י בלי גומי. וזה בפתיחה!אוי אוי אוי
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״