הפגנה מצרים מהפכה מורסי
צילום: Getty images Israel
רייטינג

הדרמה במצרים לא טילטלה את ישראל: פחות מ-33% ל-3 המהדורות המרכזיות

דווקא בגזרת תכניות הריאליטי 'אקסטרים מייקאובר' ו'הרווק' נרשמו תוצאות נאות יחסית - 10.7% ו-14.8% בהתאמה, מול לקט של 'המרוץ למיליון' ב'רשת'
אלכסנדר כץ |

למרות המיני-דרמה בפריים-טיים, נתחיל דווקא עם הדרמה במצרים. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'חדשות 2' קיבלה 21.9%, 'חדשות 10' הניבה 6.2% בלבד, ו'מבט' (ערוץ 1) רשמה 4.6% עם סיקור האירועים במצרים והדחתו של הנשיא מוחמד מורסי. בסך הכל צפו ב-3 המהדורות 32.8%, נתון רגיל ליום-יום.

משדר חדשות מיוחד עם יונית לוי (חדשות 2), ששודר ברצועת הפריים השנייה, הניב 6.7%, ואילו מהדורה מורחבת של היום שהיה (ערוץ 10), הניבה 9.1% נאים.

ונחזור לפריים-טיים. לקט של המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) רשם 20.9% בלבד, מה שעזר לערוץ 10 ול-2 המותגים שלו - אקסטרים מייקאובר והרווק, שהתחזקו. 'אקסטרים' קיבלה 10.7%, מול 9.2% במוצ"ש ו-10% ברביעי שעבר, ואילו 'הרווק' זינקה ל-14.9%, מול 10.9% במוצ"ש ו-10.7% ברביעי שעבר. 'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה אתמול 5.5%.

בפרה-פריים: מהדורה מורחבת של 'שש עם' (חדשות 2) רשמה 7.9%, ולאחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11.7%. 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) הניבה 6.9%, ואילו 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-6.1%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.