משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'

בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה. תקציב הפרסום ל-2012 יעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין | (19)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.

תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של 'אוטו-דיל' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.

און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי".

'אוטו-דיל' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    למי אכפת 22/03/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
    שורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).
  • 11.
    בוסקילה 22/03/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    זה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.
  • 10.
    ערן 22/03/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    לכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמים
  • 9.
    אין שם כלום ממשי (ל"ת)
    חיים רק מיחסי ציבור 22/03/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    צחי 21/03/2012 22:12
    הגב לתגובה זו
    השמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדבר
  • אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)
    יניב 22/03/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
  • אין בושה 22/03/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    מה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדר
  • 7.
    באמת אלופים 21/03/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    איזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.
  • 6.
    סחתיין עליהם (ל"ת)
    יריב 21/03/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חברה נוראית!!!! (ל"ת)
    מוטי 21/03/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לילך 21/03/2012 17:23
    הגב לתגובה זו
    הייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.
  • 3.
    איתן 21/03/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    מברוק!
  • 2.
    עומר 21/03/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלב
  • 1.
    פירסומסום 21/03/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    דווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...
  • 21/03/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    עלאק הדור הבא. פאטת
  • פירסומסום 21/03/2012 19:32
    לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.