משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.
תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של 'אוטו-דיל' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי".
'אוטו-דיל' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.
- 12.למי אכפת 22/03/2012 18:33הגב לתגובה זושורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).
- 11.בוסקילה 22/03/2012 13:49הגב לתגובה זוזה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.
- 10.ערן 22/03/2012 13:22הגב לתגובה זולכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמים
- 9.אין שם כלום ממשי (ל"ת)חיים רק מיחסי ציבור 22/03/2012 11:21הגב לתגובה זו
- 8.צחי 21/03/2012 22:12הגב לתגובה זוהשמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדבר
- אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)יניב 22/03/2012 09:50הגב לתגובה זו
- אין בושה 22/03/2012 08:35הגב לתגובה זומה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדר
- 7.באמת אלופים 21/03/2012 20:25הגב לתגובה זואיזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.
- 6.סחתיין עליהם (ל"ת)יריב 21/03/2012 19:23הגב לתגובה זו
- 5.חברה נוראית!!!! (ל"ת)מוטי 21/03/2012 18:14הגב לתגובה זו
- 4.לילך 21/03/2012 17:23הגב לתגובה זוהייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.
- 3.איתן 21/03/2012 16:20הגב לתגובה זומברוק!
- 2.עומר 21/03/2012 15:55הגב לתגובה זוהמשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלב
- 1.פירסומסום 21/03/2012 15:42הגב לתגובה זודווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...
- 21/03/2012 18:47הגב לתגובה זועלאק הדור הבא. פאטת
- פירסומסום 21/03/2012 19:32לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
