משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'

בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה. תקציב הפרסום ל-2012 יעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין | (19)

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.

תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של 'אוטו-דיל' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.

און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי".

'אוטו-דיל' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    למי אכפת 22/03/2012 18:33
    הגב לתגובה זו
    שורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).
  • 11.
    בוסקילה 22/03/2012 13:49
    הגב לתגובה זו
    זה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.
  • 10.
    ערן 22/03/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    לכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמים
  • 9.
    אין שם כלום ממשי (ל"ת)
    חיים רק מיחסי ציבור 22/03/2012 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    צחי 21/03/2012 22:12
    הגב לתגובה זו
    השמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדבר
  • אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)
    יניב 22/03/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
  • אין בושה 22/03/2012 08:35
    הגב לתגובה זו
    מה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדר
  • 7.
    באמת אלופים 21/03/2012 20:25
    הגב לתגובה זו
    איזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.
  • 6.
    סחתיין עליהם (ל"ת)
    יריב 21/03/2012 19:23
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חברה נוראית!!!! (ל"ת)
    מוטי 21/03/2012 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    לילך 21/03/2012 17:23
    הגב לתגובה זו
    הייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.
  • 3.
    איתן 21/03/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    מברוק!
  • 2.
    עומר 21/03/2012 15:55
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלב
  • 1.
    פירסומסום 21/03/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    דווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...
  • 21/03/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    עלאק הדור הבא. פאטת
  • פירסומסום 21/03/2012 19:32
    לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.