משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של חברת הטרייד אין 'אוטו-דיל'. בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי, SPIN ובאופן עצמאי על ידי החברה.
תקציב הפרסום לשנת 2012 עתיד לעמוד על כ-5 מיליון שקלים. בשבוע הקרוב תעלה החברה בקמפיין לקידום מבצע מכירות של 1000 רכבים מיד ראשונה, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים. על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של 'אוטו-דיל' בשנת 2010 על כ-5 מיליון שקלים במחירים ריאליים. ב-2011 קטן תקציב הפרסום ועמד על כ-4 מיליון שקלים.
און גולדשטיין מנכ"ל משותף ב'לעומק התודעה': "אנחנו גאים על קבלת תקציב אוטו דיל ושמחים לבסס את מעמדנו בתחום הרכב. המשרד מטפל כיום בתקציב אוטו דיל בתחום הטרייד אין, איסוזו סומו בתחום המשאיות ובתקציב הדיגיטל של המותג סיטרואן מבית לובינסקי".
'אוטו-דיל' הוקמה בשנת 1997 על ידי שני שותפים, תומר דותן ומאיר אוחיון. החברה היא המבצעת הבלעדית של כל עסקאות הטרייד-אין עבור קבוצת "צ'מפיון מוטורס" ומותגיה: Audi, פולקסווגן, סקודה וסיאט וקבוצת סמל"ת ומותגיה: פיאט אלפא ולנצ'יה ובנוסף מותג פורשה בישראל.
- 12.למי אכפת 22/03/2012 18:33הגב לתגובה זושורה תחתונה, המשרד הקטנצ'יק הזה מגייס לקוחות בקצב, באחת התקופות הכי קשות בענף. בזמן שכולם מפטרים, הם ממשיכים לגדול ולגייס אז תגידו מה שתגידו... הם נכנסים עמוק בתודעה... ותעשייה. (סתם מישו).
- 11.בוסקילה 22/03/2012 13:49הגב לתגובה זוזה משרד שמתמחה בגניבת לקוחות משמיצנים וחובבנים שיתלו שלטים בשירותים.
- 10.ערן 22/03/2012 13:22הגב לתגובה זולכל המגיבים למיניהם, אתם מדברים מתוך בורות. מדובר בחברה שמתגמלת את עובדיה בצורה הגונה עם אחוז נטישה נמוך הרבה יותר ממשרדי פרסום אחרים בהם כל תקציבאי הוא כלב. הם לא מוכרים לקוחות בשביל שקל וחצי נוסף שהמתחרה מוסיף. הם בונים את עצמם כבר 9 שנים מלמטה ומטפסים לאט לאט ובבטחה. ולכל המתלוננים על יח"צ. אתם כותבים באתר שכל הידיעות בו הם קומוניקטים אם לא שמתם לב, אפשר גם לפרגן לפעמים
- 9.אין שם כלום ממשי (ל"ת)חיים רק מיחסי ציבור 22/03/2012 11:21הגב לתגובה זו
- 8.צחי 21/03/2012 22:12הגב לתגובה זוהשמועות אומרות שיש לא מעט מאוכזבי לעומק הזוועה חברה של שרלטנים ללא זכות קיום בין משרדי הפרסום הם מתקיימים רק בעזרת נוכלות ותחמנות. ומי שכבר מכיר, יודע על מה אני מדבר
- אתה מאוד צודק..גם אני שמעתי שהם נבלות (ל"ת)יניב 22/03/2012 09:50הגב לתגובה זו
- אין בושה 22/03/2012 08:35הגב לתגובה זומה עברת שהיית קטן? כמה רוע ורפש יכול לצאת מבן אדם? מי אתה צחי? מתחרה מתוסכל, עובד ממורמר שלא קיבלו אותו למשרד? איך אפשר להגיד דברים כאלה על משרד ואנשים שהלוואי שכל השוק היה נוהג ביושר כמוהם????!!! העיקר לטנף את הפה זה בסדר
- 7.באמת אלופים 21/03/2012 20:25הגב לתגובה זואיזה קמפיינים מזהירים הם מוציאים. כמה פרסים ונצחונות. שילוח, זה לא חומסקי, זה לעומק התודעה שיפילו אותך.
- 6.סחתיין עליהם (ל"ת)יריב 21/03/2012 19:23הגב לתגובה זו
- 5.חברה נוראית!!!! (ל"ת)מוטי 21/03/2012 18:14הגב לתגובה זו
- 4.לילך 21/03/2012 17:23הגב לתגובה זוהייתי בטוחה שהם רק משרד דיגיטל ובזמן האחרון השם שלהם עולה הרבה בהקשרים של פירסום. כל הכבוד.
- 3.איתן 21/03/2012 16:20הגב לתגובה זומברוק!
- 2.עומר 21/03/2012 15:55הגב לתגובה זוהמשרד הזה מסתמן כמוביל "הדור החדש" של משרדי הפרסום. משרד חכם ומתוחכם,אנשים טובים ואיכותיים. בהצלחה להם!! אני מפרגן מכל הלב
- 1.פירסומסום 21/03/2012 15:42הגב לתגובה זודווקא בשנה שבה כל חברות הפירסום מבצעות קיצוצים בכוח אדם והלקוחות מכווצים את תקציבי הפירסום, "לעומק התודעה" זוכה לעלות לכותרות כל שבוע עם זכייה בתקציב חדש. יש הסבר לתופעה הזאת? יכול להיות שהם באמת הדור הבא של משרדי הפירסום? אם לשפוט לפי הלקוחות שאורזים את תקציבי הפירסום שלהם ומעבירים אותם לידי "לעומק התודעה" אז כנראה שכן...
- 21/03/2012 18:47הגב לתגובה זועלאק הדור הבא. פאטת
- פירסומסום 21/03/2012 19:32לא רק שזה לא טוקבק עצמי, אני גם עובד בחברת פירסום מתחרה. אין מה לעשות, העובדות בשטח מראות שלעומק התודעה היא חברה במגמת גדילה מתמדת בניגוד לכל שאר חברות הפירסום שנאלצות להתמודד עם קיצוצים ופיטורים.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
