רשת TOGO תשלם 40 דולר למ"ר בקניון אשקלון

מחליפה את חנות הרשת של ספרינג (אלדו) שהתפנתה. החנות שלה תהיה על 85 מ"ר. והיא תשלם גם 13 דולר שמי ניהול למ"ר או 7% מהמחזור - הגבוה בינהם
שי פאוזנר |

רשת אופנת נעלי הנשים - TOGO פתחה חנות חדשה בקניון גירון באשקלון, בשטח של 85 מ"ר. החנות החדשה ממוקמת בקומת הכניסה של הקניון, ומחליפה את חנות הרשת של ספרינג (אלדו) שהתפנתה. פתיחת החנות החדשה בקניון גירון באשקלון ממחישה את מגמת הצמיחה של הרשת, כחלק ממהלך אסטרטגי שיווקי שלה להרחיב את פעילותה.

חוזה השכירות עליו חתמה רשת TOGO הינו לשנתיים עם מספר אופציות להארכת החוזה (ל-10 שנים). דמי השכירות לפי 40 דולר למ"ר בתוספת 13 דולר דמי ניהול למ"ר, או 7 אחוזים ממחזור ? הגבוה מביניהם.

רשת TOGO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה להן נעליים איכותיות במגוון אדיר ובמחיר שווה לכל נפש. רשת TOGO פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות ? תועלת) ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-300 דגמים בכל חנות, במחירים אטרקטיביים במיוחד של עד 200 ₪ בעונת החורף ועד 100 ₪ בעונת הקיץ - ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.

רשת אופנת נעלי הנשים TOGO השלימה לאחרונה מהלך שיווקי רחב עם פתיחת 6 חנויות חדשות ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-300,000 דולר (במהלך ששת החודשים האחרונים של 2004). החנויות החדשות שנפתחו הן בקניון הגדול ? אבנת בפ"ת, קניון רמלה, קניון אורות אור עקיבא, קניון בנימין בית שאן ושתי חנויות נוספות ברחוב אחוזה ברעננה ובמרכז הקניות B7 בבאר שבע. החנויות החדשות בשטח ממוצע של 60-80 מ"ר, כאשר החנות בבאר שבע הוקמה בקונספט מעט שונה בשטח של 250 מ"ר.

חברת טו גו הנעלה והלבשה מונה כיום 29 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 על ידי מאיר נג'יבי ובני רחמני ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד