רשת TOGO תשלם 40 דולר למ"ר בקניון אשקלון
רשת אופנת נעלי הנשים - TOGO פתחה חנות חדשה בקניון גירון באשקלון, בשטח של 85 מ"ר. החנות החדשה ממוקמת בקומת הכניסה של הקניון, ומחליפה את חנות הרשת של ספרינג (אלדו) שהתפנתה. פתיחת החנות החדשה בקניון גירון באשקלון ממחישה את מגמת הצמיחה של הרשת, כחלק ממהלך אסטרטגי שיווקי שלה להרחיב את פעילותה.
חוזה השכירות עליו חתמה רשת TOGO הינו לשנתיים עם מספר אופציות להארכת החוזה (ל-10 שנים). דמי השכירות לפי 40 דולר למ"ר בתוספת 13 דולר דמי ניהול למ"ר, או 7 אחוזים ממחזור ? הגבוה מביניהם.
רשת TOGO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה להן נעליים איכותיות במגוון אדיר ובמחיר שווה לכל נפש. רשת TOGO פועלת על פי קונספט ייחודי של VALUE FOR MONEY (עלות ? תועלת) ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים בלמעלה מ-300 דגמים בכל חנות, במחירים אטרקטיביים במיוחד של עד 200 ₪ בעונת החורף ועד 100 ₪ בעונת הקיץ - ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב.
רשת אופנת נעלי הנשים TOGO השלימה לאחרונה מהלך שיווקי רחב עם פתיחת 6 חנויות חדשות ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-300,000 דולר (במהלך ששת החודשים האחרונים של 2004). החנויות החדשות שנפתחו הן בקניון הגדול ? אבנת בפ"ת, קניון רמלה, קניון אורות אור עקיבא, קניון בנימין בית שאן ושתי חנויות נוספות ברחוב אחוזה ברעננה ובמרכז הקניות B7 בבאר שבע. החנויות החדשות בשטח ממוצע של 60-80 מ"ר, כאשר החנות בבאר שבע הוקמה בקונספט מעט שונה בשטח של 250 מ"ר.
חברת טו גו הנעלה והלבשה מונה כיום 29 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 על ידי מאיר נג'יבי ובני רחמני ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. בעלי החברה בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום ההנעלה וקמעונאות. כל חנויות הרשת נמצאות בבעלות מלאה של החברה.
מדד המחירים לצרכן CPIמדד המחירים בנובמבר ירד ב-0.5%; מחירי הדירות ירדו גם ב-0.5%
הירידה במדד בהתאם להערכות הכלכלנים, מה קרה למחירי הדירות באזורים שונים והאם תהיה למדד השלילי השפעה על הריבית? וגם - למה אנחנו מרגישים שיוקר המחייה מזנק הרבה יותר ממדד המחירים לצרכן?
מדד המחירים לצרכן ירד ב-0.5% בחודש נובמבר, בהשוואה לחודש אוקטובר - בדומה להערכות הכלכלנים. בשנים עשר החודשים האחרונים (נובמבר 2025 לעומת נובמבר 2024), עלה מדד המחירים לצרכן ב-2.4%. ירידות מחירים בולטות נרשמו בסעיפי: ירקות ופירות טריים שירדו ב-4.1%, תרבות ובידור שירד ב-2.5%, תחבורה ותקשורת שירד ב-1.6% וריהוט וציוד לבית שירד ב-1.1%. הירידה החדה במדד נבעה בעיקר מסעיף הטיסות שירד משמעותית. עליות מחירים בולטות נרשמו בסעיף המזון, שעלה ב-0.4%. מדד מחירי הדירות ירד ב-0.5%.
הנה פרוט הסעיפים שהשפיעו על מדד המחירים - הוצאות על נסיעות לחו"ל גרם לירידה של 0.266%, ירקות ופירות תרמו לירידה של 0.09%:
מחירי הדירות בירידה כבר חודש שמיני ברציפות. הפעם הם ירדו ב-0.5%. בתל אביב נרשמה ירידה של 1.1%, בירושלים עלייה של 1.4%. תל אביב רק נזכיר עמוסה במלאי של 10,700 דירות כשקצב המכירות השנתי עומד על 2,200 דירות בשנה. כלומר יש מלאי שיספיק ל-5 שנים בקצב הזה, וגם אם הקצב יעלה, מדובר במלאי של שנים.
- מדד המחירים בנובמבר - צפי לירידה של 0.5%
- מדד המחירים באוקטובר עלה ב-0.5%; מחירי הדירות ממשיכים לרדת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשכר הדירה עבור השוכרים אשר חידשו חוזה נרשמה עלייה של 2.8% ועבור השוכרים החדשים (דירות במדגם בהן הייתה תחלופת שוכר) נרשמה עלייה של 4.7%.

התמ"ג זינק ב-11% ברבעון השלישי של 2025, הצריכה ב-21%
הצריכה הפרטית, ההשקעות והייצוא הובילו את הצמיחה לאחר הירידה החדה ברבעון השני על רקע מלחמת "עם כלביא"; התמ"ג לנפש עלה ב-9.5%
התמ"ג רשם קפיצה חדה ברבעון השלישי של שנת 2025, עם עלייה של 11% בחישוב שנתי (2.6% בחישוב רבעוני), כך על פי האומדן השני של החשבונות הלאומיים שפרסמה היום הלמ"ס. העלייה החדה משקפת התאוששות משמעותית בפעילות הכלכלית, לאחר ירידה של 4.8% בתמ"ג ברבעון השני של
השנה, שנרשמה בעקבות מלחמת "עם כלביא" והשפעותיה על המשק.
על פי נתוני הלמ"ס, הצמיחה ברבעון השלישי נובעת יותר מכל מהתאוששות חזקה בצריכה הפרטית, מגידול חד בהשקעות בנכסים קבועים ומעלייה ביצוא הסחורות והשירותים. במקביל, נרשמה גם עלייה מתונה יחסית בצריכה הציבורית, בעוד היבוא עלה בשיעור דו-ספרתי, דבר המעיד על חידוש הביקושים במשק.
תוצר מקומי גולמי לנפש נתונים מנוכי עונתיות, בשקלים
תמ"ג - נתונים מנוכי עונתיות שינוי כמותי לעומת רבעון קודם בחישוב שנתי
צריכה פרטית
בפילוח לפי רכיבי התוצר, עולה כי ההוצאות על צריכה פרטית זינקו ב־21.6% בחישוב שנתי (5% בחישוב רבעוני), לאחר ירידה של 5.1% ברבעון השני. הצריכה הפרטית לנפש עלתה ב-19.9% בחישוב שנתי. העלייה בצריכה הפרטית נרשמה כמעט בכל סעיפי ההוצאה, ובפרט במוצרים ברי-קיימא (למשל ריהוט, מקררים ומכונות כביסה) וברי-קיימא למחצה (למשל בגדים, נעליים וחפצים לבית).
