ומה החרדים יגידו עכשיו? בר רפאלי חוזרת בלבוש מינימלי, "זו לא פרובוקציה אלא שימוש פונקציונאלי"
חברת ההלבשה התחתונה, 'בוניטה דה מס', לא לומדת מהלקח של פוקס? החברה העלתה לאחרונה קמפיין שילוט חוצות נועז במיוחד לאורך נתיבי איילון וזאת כחודש בלבד לאחר הסערה שעורר הקמפיין של פוקוס עם בר רפאלי (סערה בעיקר בקרב המגזר הדתי). במקרה אל שלא במקרה, זו אותה בר רפאלי שמופיעה בשלטי החוצות של 'בונויטה דה מס' ובמקרה או שלא במקרה - הפעם היא מופיעה בלבוש אפילו מינימלי יותר.
לדברי, מנהל הפרסום של 'בוניטה דה מס', גולן בן דוד, "מדובר בצירוף מקרים, האסטרטגיה הפרסומית של החברה נקבעה הרבה לפני הסיפור עם פוקס". בן דוד מציין, כי קהל היעד של הרשת הן נשים בנות 25-55 מכל המגזרים, גם הקהל הדתי והחרדי. "אנחנו פונים לכל האוכלוסייה, אין סגמנטציה כזו או אחרת".
עם זאת, אומר בן דוד, "אין לנו דרך אחרת לפרסם את המוצרים שלנו, מדובר בשימוש פונקציונאלי ולא בפרובוקציה".
בתגובה לכתבה נמסר ל-Bizportal מחברת 'בוניטה דה מס': "הפרסום נעשה לשם פרסום ולא לשם פרובוקציה". 'בוניטה דה מס' הינה חברה ישראלית העוסקת ביצור הלבשה תחתונה לנשים ומשווקת ברשתות הנבחרות להלבשה תחתונה ברחבי הארץ.
מדובר בשלט אשר הוצב בנתיבי איילון לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת אישרה להחזיר לכביש את שלטי הענק. גודל השלט הוא 400 מ"ר, הוא מוצב סמוך למחלף לה גוורדיה בתל אביב. עלות הפרסום היא 250 אלף שקל.