אילון זרמון ל- Bizportal: "מברך את חברת החשמל על המהלך האמיץ"

משרד הפרסום זרמון-גולדמן מחייה מחדש את המשפט "יגעת ומצאת - תאמין". למרות שטרם יצאה ההודעה הרשמית מחברת החשמל (וזו בדרכה לתקשורת) התוצאות ידועות - זרמון-גולדמן זוכים במכרז ומחייכים, במק'אן פחות
משה בנימין |

סאגת המכרז של חברת החשמל על שלל דמויותיה המרכזיות והמשניות מגיעה לנקודת הסיום. זרמון-גולדמן יהיו אלו שיזכו (ככל הנראה) בתקציב הפרסום של חברת החשמל.

לאחר ההכרזה הראשונית של חברת החשמל על מק'אן כזוכים בתקציב והבאת הנושא לבית המשפט בעקבות טענות זרמון-גולדמן ל"טעות אנוש" שנעשתה על-ידי אנשי וועדת המכרז, מסתמן שהתקציב ינחת בידיהם של זרמון-גולדמן.

אילון זרמון ל- Bizportal: "עדיין לא קיבלנו את ההודעה הרשמית מחברת החשמל, אך מהנתונים הידועים לי אני סבור שהידיעות בנושא נכונות, ולא נותר לי אלא לברך את חברת החשמל על המהלך האמיץ ואני מאמין שנדע לעבוד בשיתוף פעולה ובאופן פורה יחד".

בשיווק כמו בשיווק - אחת האסטרטגיות הוותיקות והמוכחות הן לסמן שחקן גדול בשוק ולהילחם בו כדי לנגוס במעמדו ובסופו של דבר להתקדם ולצמוח על חשבונו.

מסתבר שבזרמון-גולדמן הפנימו את המשפט הזה וסימנו לא סתם שחקן גדול אלא את מק'אן אריקסון ככזה שצריך לשחק בטריטוריה שלו. זאת אולי תהיה הצהרת הכוונות של זרמון-גולדמן, וזו שתמקם אותו לאורך זמן בין הגדולים בענף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה