אמיר וידמן מנכ"ל המ-לט
צילום: יח"צ

המלט חתמה על עסקה אסטרטגית בהיקף של 18 מיליון דולר

מדובר בהסכם עם לקוח קיים בהיקף של 6 מיליון דולר לשנה למשך 3 שנים אשר נועדה לבנייה של מכונות ייצור בתחום המוליכים למחצה
ניצן כהן | (1)
נושאים בכתבה גרעין המלט סין

חברת המלט חתמה על הסכם להספקת מוצרים בהיקף של 6 מיליון דולר לשנה למשך 3 שנים. ההזמנה התקבלה מלקוח קיים והיא נועדה לבנייה של מכונות ייצור בתחום המוליכים למחצה. מוצרי החברה משמשים רכיבים להקמת מכונות מסוג וזה והם כוללים שסתומים, ברזים וכד׳ למכונות.

 

לקריאה נוספת:

> בעקבות וירוס הקורונה, גם המ-לט תשבית את פעילות המפעל בסין

> המלט: הסכם מסגרת עם היונדאי בהיקף של 10-12.5 מיליון דולר

> המלט תספק ציוד לשני מתקני גרעין בסין בכ-6.2 מיליון דולר

בחברה מציינים כי התקשרות זו הינה אסטרטגית עבור החברה שכן מדובר בהתקשרות ראשונה של החברה למכירת יחידות שמהוות בסיס למערכת ההולכה שמשמשות לבקרה ושליטה על נפח זרימה למכונות הייצור.

עד למועד התקשרות זו, בתחום המוצרים האולטרה-נקיים, החברה סיפקה ללקוחותיה מחברים, ברזים ושסתומים למערכות הובלת גזים לצורך בקרה ושליטה על נפח זרימה וביחד עם יחידות ההובלה החברה תספק סל מלא של מוצרים ללקוחותיה לכל מערכת הגז לצורך בקרה ושליטה על נפח זרימה בתחום מוצרים אולטרה- נקיים. 

המל-לט נמצאת בשליטת קרן פימי (30.5%) ומוחזקת על ידי משקיעים מוסדיים כמו הפוליסות המשתתפות ברווחים של כלל, קופות הגמל של פניקס והפוליסות המשתתפות ברווחים של מגדל.

קיראו עוד ב"שוק ההון"

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    דירה=קורת גג 26/03/2020 18:59
    הגב לתגובה זו
    דירה=קורת גג=צורך בסיסי של האדם
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיותרונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות

564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6

העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה

ליאור דנקנר |

דניה סיבוס דניה סיבוס 1.02%  מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.

היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.

המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.


ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת

בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות. 

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

ירידות חדות במניות הנדל"ן; ת"א 90 איבד 1.25%

ג'י. סיטי איבדה 7%, אקרו כ-4%

מערכת ביזפורטל |

הירידות בסיום התחזקו - מדד ת"א 125 בלט בירידה של 1.25%. מניות הגז ירדו משמעותית, והירידות הבולטות ביותר היו בנדל"ן - וול סטריט שפתחה בירוק התחלפה לאדום, ובהתאמה הכבודה על המדדים בת"א.  (לסקירת וול סטריט


   


התנועות במדדים:מדד ת"א 35 -0.51%     מדד ת"א 90 -1.25%   מדד ת"א 125 -0.69%   

מדדים ענפיים:  מדד ת"א בנקים -0.41%   מדד ת"א-ביטוח -0.32%  , מדד ת"א נדל"ן -1.92%    מדד ת"א נפט וגז -2.48%   מדד ת"א בטחוניות -0.31%