נעילה מעורבת בבורסה: מדד המעו"ף ירד 0.2%, חברה לישראל זינקה 5.4%

לרגל השנה האזרחית החדשה מרבית הבורסות בעולם סגורות. פריגו ירדה 2% במחזור של 154 מיליון שקל בגלל עדכון המדדים
 | 
(43)
שנה חדשה
יום המסחר הראשון של שנת 2015 בבורסה ננעל במגמה מעורבת בנטיה לירידות שערים, זאת על רקע המגמה השלילית שאפיינה אתמול את המסחר בארה"ב. מניות חברה לישראל +1.74% חברה לישראל 72,640 +1.74% חברה לישראל בסיס:71,400 פתיחה:71,400 גבוה:73,170 נמוך:71,030 תמורה:11,398,817 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: והחברה הבת שלה, כיל +1.15% כיל 1,672 +1.15% כיל בסיס:1,653 פתיחה:1,653 גבוה:1,675 נמוך:1,646 תמורה:26,035,122 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , זינקו לאחר דיווחים על התקדמות בתוכנית לפצל את החברה.

מדד ת"א 35 +0.66% מדד ת"א 35 1,591.28 +0.66% מדד ת"א 35 בסיס:1,580.8 פתיחה:1,580.84 גבוה:1,594.96 נמוך:1,580.84 תמורה:525,867,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ירד 0.2% לרמה של 1,462 נק'. מנגד - מדד ת"א 90 +0.88% מדד ת"א 90 1,309.77 +0.88% מדד ת"א 90 בסיס:1,298.32 פתיחה:1,299.2 גבוה:1,309.77 נמוך:1,298.59 תמורה:207,841,149 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עלה ב-0.75%. מדד ת"א בנקים-5 +0.42% מדד ת"א בנק 2,436.85 +0.42% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,426.77 פתיחה:2,424.68 גבוה:2,448.85 נמוך:2,424.68 תמורה:126,128,955 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א נפט וגז +1.4% מדד ת"א נפט 965.92 +1.4% מדד ת"א נפט וגז בסיס:952.59 פתיחה:953.63 גבוה:965.92 נמוך:953.19 תמורה:23,313,073 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: . האופציות השבועיות על מדד המעו"ף פקעו במחיר של 1,460.12 נק'. מחזור המסחר הסתכם ב-1.1 מיליארד שקל. בסיכום שבועי: מדד המעו"ף ירד ב-0.2%.

מדד המעו"ף פתח את שנת 2015 כשהוא ניצב ברמה של 1,464.99 נקודות, זאת לאחר שאתמול טיפס ב-0.87%. מדד ת"א 75 בלט אתמול עם זינוק של 1.76% ומדד הבנקים הוסיף 1.74% לערכו. מחזור המסחר אתמול הסתכם ב-1.19 מיליארד שקל.

המסחר בעולם

בבורסות המזרח הרחוק לא התקיים היום מסחר בשל השנה האזרחית החדשה. בבורסת סין שבה כן התקיים מסחר - מדד שנחאי טיפס 2.2%.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים משמעותיות. מדד הדאו ג'ונס ומדד הנאסד"ק ירדו ב-0.9% כל אחד, מדד ה-S&P ירד בשיעור מעט יותר חריף של 1%. היום לא יתקיים מסחר בארה"ב לרגל השנה האזרחית החדשה.

מניות במרכז

בעלי המניות של ה חברה לישראל +1.74% חברה לישראל 72,640 +1.74% חברה לישראל בסיס:71,400 פתיחה:71,400 גבוה:73,170 נמוך:71,030 תמורה:11,398,817 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אישרו אתמול ברוב מוחץ את הפיצול המתוכנן - יצירת חברה אחות בשם קנון שתחזיק בטאואר, צים, IPC וחברת קורוס. המהלך צפוי להיות מושלם במהלך חודש ינואר ואז קנון תצטרף למדד המעו"ף. בנוסף, דיווחה החברה שהחוב הפיננסי של IPC נמוך ב-376 מיליון דולר מכפי שפורסם קודם.

מניית {אידיבי פתוח} ריכזה עניין על רקע ההתאוששות המהירה במניה בעקבות הנכונות של בעל השליטה בחברה אדווארדו אלשטיין להזרים לה הון נוסף במסגרת הנפקת זכויות. אתמול זינקה המניה ב-16.5%.

מניית סרגון זינקה לאחר דיווח על רכישת מניות שביצעו בעלי השליטה בחברה , האחים יהודה וזוהר זיסאפל, במהלך שנת 2014.

את המחזור הגבוה ביותר בבורסה ריכזה מניית פריגו +0.12% פריגו 16,720 +0.12% פריגו בסיס:16,700 פתיחה:16,700 גבוה:16,880 נמוך:16,680 תמורה:19,195,304 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , לאחריה שפיר הנדסה -1.52% שפיר הנדסה 1,494 -1.52% שפיר הנדסה בסיס:1,517 פתיחה:1,501 גבוה:1,522 נמוך:1,481 תמורה:4,568,630 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ובמקום השלישי טבע +0.08% טבע 2,526 +0.08% טבע בסיס:2,524 פתיחה:2,500 גבוה:2,550 נמוך:2,485 תמורה:29,348,808 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . הסיבה לכך היא עדכון מדדים החל מיום ראשון. התעודות בפעולה: שימו לב ל-3 המניות שצפויות לרכז עניין בנעילה

בגזרת הנדל"ן שתי מניות שחטפו חזק בתקופה האחרונה בגלל המשבר הכלכלי ברוסיה רשמו היום התאוששות: כלכלית ירושלים +1.02% כלכלית ירוש 1,582 +1.02% כלכלית ירושלים בסיס:1,566 פתיחה:1,567 גבוה:1,587 נמוך:1,558 תמורה:7,687,417 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה 12% ו אפריקה +0.97% אפריקה 10.4 +0.97% אפריקה בסיס:10.3 פתיחה:10.3 גבוה:10.6 נמוך:10.2 תמורה:82,899 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל - 5.5%.
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    כן פייט - שוב הכפשה של ביזפורטל
    Amer 01/01/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כן פייט - שוב הכפשה של ביזפורטל המנייה לא מסוקרת לצערי כאשר עולה באחוזים יפים בדומה למניות ביומד דומות...המניה חזקה מספיק וכהוכחה לכך היום אחרי ירידה של קרוב ל-3% מצליחה המניה לתקן בכ- 6.5% ....הידד למניה ולמשקיעים בה...
    סגור
  • 24.
    בהמשך לתגובתי 16
    אחת שמבינה א 01/01/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    5 13
    ראשית לאלה שלא קראו את התגובה שלי מאתמול, אני פשוט איחלתי לכולם שנה טובה וכנראה שלא כולם אהבו את זה..... ולזה שהגיב לי בקשר לרציו, אני ממש ממש לא שכחתי אבל ללא קשר לזה שער 30 הזדמנות קנייה מכיוון שאני מאמינה שבסופו של דבר הדברים יסתדרו, תמיד אתם מזכירים לי את מעט הכישלונות שלי אבל על ההצלחות שלי (והיו הרבה) לא מפרגנים. ולהוא או היא שכתב שצריך להמציא גלולה נגד בחילות כי זה מה שאני גורמת, ברור שזה נכתב מתוך תסכול וכעס, אז אני מעוררת בחילה? לא מפסיקה לצחוק והרבה. פשוט גדול מי שכתב את זה, שיהיה לכם סופ שבוע נעים,תהנו!
    סגור
  • יש לך קשר ל
    רציונל 01/01/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרון ב ? תגידי לו לקנות רציו .
    סגור
  • את לא מעוררת בחילה בכלל
    הבחילה 01/01/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כבר עברנו לשלב ההקאה.
    סגור
  • 23.
    ביקושים גדולים בקולפלנט
    אנונימי 01/01/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 18
    מישהי יודע מה הסיבה?
    סגור
  • 22.
    מניות שעולות במחזור גדול היום,בדרך כלל
    אנונימי 01/01/2015 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מסמנות קניות ואמון בחברה לשנת 2015.מצטיידים בסחורה לכן חשוב לתפוס את אותן מניות שעולות מעל 5% במחזור גדול
    סגור
  • 21.
    קולפלנט משהו מתרחש
    אנונימי 01/01/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    טסה כבר 7% מחזור גדול
    סגור
  • 10% (ל"ת)
    אנונימי 01/01/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    רק תיקנה את הירידה המיותרת מתחילת דצמבר .
    החברה לישראל 01/01/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריכה לעלות עוד
    סגור
  • 19.
    ג'רוסלם השקעות.בדקו באיזה שער מתנהל מו"מ
    אנונימי 01/01/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 3
    להכנסת שותפים, לעונת שווי השוק הנכחי.
    סגור
  • 18.
    חוזר על הודעתי משלשום...מעוף 1500 ויותר עד סוף ינואר
    יודע דבר 01/01/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    הריבית נמוכה ועוד תרד לאור אינפלציה שלילית. מחירי המניות בארה"ב די גבוהים לעומת ישראל. ידיים חלשות יצאו מהשוק כולל משקיעים קטנים ... יש הרבה שורט שירוץ להתכסות...שורט סקויז
    סגור
  • 17.
    תוצאות הבחירות
    שמואל המדיום 01/01/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הליכוד 40 מפלגת העבודה 20 הבית היהודי 15 כחלון 8 לפיד 7 יהדות התורה 7 שס 4 ישי 2 מרצ 6 מפלגה ערבית 11 סהכ 120 . לגזור ולשמור.
    סגור
  • 16.
    אני רואה עכשו את התגובות מאתמול ואני פשוט לא מאמינה
    אחת שמבינה א 01/01/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 10
    שלתגובה שלי סימנו לי 3 באדום, אז אני פונה לאלה שסימנו לי באדום, סליחה טעיתי, אני מאחלת לכם שתהיה לכם שנה גרועה, עכשו אתם מרוצים? פשוט אנשים מטומטמים! ולעניין אחר, חשוב מאוד לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין מכל הבחינות וחבל שהבורסה פתחה את היום בפער שלילי אני מקווה שתסיים את היום בירוק. טאואר תמשיך לככב גם בשנה הזאת אז זו הזדמנות לקנות אותה, גם אם תרד קצת אל תתרגשו ואל תספידו אותה מהר, היא תמיד מתאוששת מהר ומתקנת חזק למעלה. בקשר למניות הגז, רציו שווה בשער 30, ישראמקו שער 65, אבנר 250 הכוונה לקנות ולמכור מהר, השנה יהיו במניות האלה הרבה תנודות, חבל להחזיק אותן לטווח ארוך. פניקס שווה קנייה עכשו,
    סגור
  • רציו
    מה?????????? 01/01/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שכחת שהמלצת לקנות רציו בשער גבוה מאז שהמלצת רציו התרסקה . יש לך זכרון קצר. בטח קנית רציו ואת מופסדת אז תתפללי שנובל תוותר על תוכניתה לפנות לבית המשפט ועוד משהו השתיקה יפה לחכמים. לפחות אם המלצת על רציו אז תשתקי אולי נשכח מה שכתבת. וחוץ מזה את משעשעת לפעמים ביום סגריר.
    סגור
  • תקני
    לאחת 01/01/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משקפייים מה פתאום 3 סימנו לך באדום. היו לפחות 30
    סגור
  • ברכות
    לאחת שמבינה 01/01/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קבלי ברכותנו לשנה החדשה . שתהיה לך שנה טובה ביותר שנה שבה תחכימי יותר ממה שאת כעת. שיציאו גלולה טובה נגד בחילה כי זה מה שאת גורמת לאנשים.
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    ביבי הגדול יקח בגדול
    גאון 01/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הגיע הזמן להבין שאין שני לו. גוליבר בארץ הגמדים.הומלך על ידי אלוקים . כל מי שיצא נגדו בשקר התרסק. צריך לתת לליכוד את כל הכח כדי שלא יהיו אנשים סחטנים ולא מתאימים . עכשו תכתבו כל מה שאתם רוצים.
    סגור
  • ביבי בכלל לא מתפקד. כל אחד עושה מה שהוא רוצה
    ביבי והסחטנים 01/01/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם הממונה פועל לפי עצת ביבי אזי רואים איך ביבי כרה בור והוא יפול בו. כי נובל לא תוותר . ואם זה הממונה בישל דייסה לפני הבחירות ביוזמתו כי ה נגלה לו בלילה. אז גם ביבי יאכל אותה. והאם לפיד הקים ביוזמתו את שישנסקי ב לכיל? או פעל בהמלצת ביבי. כך או כך ביבי עושה בעיות ומאשים אחרים ראו את טרכטנברג החבר של ביבי. גן ילדים לגיל 3 והילדים אומללים עשה זאת רק כדי לאפשר לביבי לעבור את המחאה ועל הדרך הכניס לביבי עוד כסף 25% מס. ואיפה הבעיה כעת? עברה להיות שר אוצר בממשלת שלי יחימוביץ.
    סגור
  • בטח יקח בגדול. זה עם מזוכיסט ככל שמכים אותו יותר
    ביבי 01/01/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הוא נהנה יותר.
    סגור
  • 14.
    חברה לישראל, מנדלסון ומבטח שמיר (ל"ת)
    תקנו 01/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    בשעה 13.30 הפסקת מסחר בטאואר
    מושון 01/01/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התחלת בניית מפעל בהודו. פורסם בעיתון כלכל בכיר בהודו
    סגור
  • התחלת בניית מפעל? טאואר כבר עלתה בגלל הידיעה
    טאואר 01/01/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הזאת . הם רק מתחילים לבנות מפעל חכה שיגמרו לבנות
    סגור
  • 12.
    המעוף
    שמואל 01/01/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בסוף היום ירוק.
    סגור
  • 11.
    סרגון פער חיובי טאואר פער חיובי לא כולם (ל"ת)
    מה לחץ 01/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 10.
    אפריקה
    רינה 01/01/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברים עזרה כמה עוד תרד בשביל לעלות המניה לכל מי שמבין באמת .יום טוב
    סגור
  • פשיטת רגל בעוד כמה חודשים (ל"ת)
    אפריקה 01/01/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 9.
    ממש לברוח מבזק פועליםפ וכיל, פריגו וטבע מעולות (ל"ת)
    מני 01/01/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 8.
    מכרתי פי 3 הכל לונג,ידעתי בוול יהיה אדום,ואצלנו גם (ל"ת)
    עודד 01/01/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 7.
    להזהר ולא לגעת בדלק רכב ולא באידיבי פ, ובטח לא בזק (ל"ת)
    שרון 01/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • תחליף כבר תקליט עם השורט בדלק רכב . השנה תהיה
    שנה חדשה 01/01/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שנה טובה למניות וכל השורטים שלך יתאדו אמן אמן אמן
    סגור
  • 6.
    לא להתקרב לבזק ולבנות,פועלים בסיכון רב,רק פריגו וטבע (ל"ת)
    מיכה 01/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 5.
    ברכות לרגל בחירתה בקרוב שרת התרבות שלנו
    מירי רגב 01/01/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    איזה כיף לנו
    סגור
  • מירי רגב שרת השיכון
    שמוליק 01/01/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ישראל כץ שר האוצר. שני תותחים . דיור . יוקר מחיה . הכל יהיה גן עדן. הליכוד 32 מנדטים לפחות.
    סגור
  • בטוח מירי רגב תהיה שרת שיכון טובה מאוד
    צרת השיכון 01/01/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא תביא לנו קרוונים ניידים וגם תרפד לנו מערות במדבר יהודה עם קש .
    סגור
  • השוק לאן
    מקס הזועם 01/01/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקרה הטוב היא יכולה לייצג את ועד השוק הסיטונאי חוץ מלנבוח כמו בהמה מה בדיוק היא מייצגת בושה לליכוד איפה ישנם עוד אנשים כמו מרידור בגין כמה חבל על הליכוד
    סגור
  • המצביעים מקבלים דפים מסומנים ומשגיחים עליהם
    לא ראית? 01/01/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ממש עד לתיבה . במה זכתה מירי רגב שקבלני קולות עוזרים לה? כנראה שכדי להצליח בחיים צריך שני דברים טיפשות ובטחון עצמי.ויש לה את זה. כפיים!!!
    סגור
  • 4.
    פוקס תזנק 5 אחוז (ל"ת)
    שני 01/01/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • סמרטוטים במחירים מופקעים והישראלים קונים
    פוקס 01/01/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריך לשלם לי כדי שאקנה מהם סמרטוט יקר ולא ממש איכותי. יש להם תחליפים איכותיים . אבל פלא שהם מרויחים? לישראלים יש כסף ואין שכל
    סגור
  • יש סיבה? (ל"ת)
    ... 01/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה בהשפעת הכדורים?כמה שמות יש לך....לכה חחחחח (ל"ת)
    אבי 01/01/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ואף מילה על הפיטורים במפעל פרי גליל .
    פרי גליל 01/01/2015 07:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משרד הכלכלה לא העביר כספים שהובטחו להבראת המפעל. שוב המדינה הקיקיונית הזאת מתנהגת כמו בריון שרק גובה דמי חסות. אחרי שיגמרו להם כל הטייקונים יעברו לחשבונות הבנק של עם ישראל.
    סגור
  • 2.
    איזה הצפת ערך יש למחזיקים במניה לא ברור (ל"ת)
    החברה לישראל 01/01/2015 07:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    כבר שנתיים באותו שער (ל"ת)
    החברה לישראל 01/01/2015 07:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור