פרפל אינטראקטיב
צילום: יח"צ

לאחר 4 שנים במשרד: אלעד שמעוני הופך לשותף בפרפל

שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, רותם גוטנשטיין מונתה למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול
משה בנימין | (6)

לאחר 4 שנים בפרפל אינטראקטיב שבהן שימש כסמנכ"ל לקוחות, אלעד שמעוני הופך לשותף במשרד הדיגיטל. בפרל מציינים כי "עם צירופו כשותף הוא יעמיק את נושא הפיתוח העסקי בדגש על פעילות הסושיאל הענפה והנכסים והפיתוחים הטכנולוגיים של החברה".

 

פרפל עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 20 עובדים והיא פועלת ממשרדיה ברמת גן, עם כ-55 לקוחות פעילים שעליהם נמנים קבוצת "קניוני עזריאלי" (16 קניונים), קבוצת אדידס (4 מותגים), קבוצת הודיס, פנסוניק, eBay Israel, מטבחי זיו, יעקבי ועוד. שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, נערכו שינויים מבניים נוספים בחברה כגון מינוייה של רותם גוטנשטיין למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול.

לדברי אלעד שמעוני: "אני שמח ונרגש על המינוי, וכמובן מודה על האמון והערכה מההנהלה ומצוות העובדים. פרפל תמיד הרגישה לי כמו משפחה (סגולה), ואני בטוח שנכונה לנו עוד דרך ארוכה ומוצלחת ביחד".

אורי מנדי , מנכ"ל פרפל: "אלעד הוכיח את עצמו כדמות מרכזית בפרפל ב-4 השנים האחרונות. מיומו הראשון הוא התנהג בגישה ואחריות של שותף ואני שמח שהיום הזה הגיע והוא התקדם למקום הראוי לו. אין לי ספק שהידע והניסיון של אלעד יעזרו לנו להמשיך ולגדול ולספק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בני 21/04/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    שוק העבודה רועד
  • 2.
    מי אלה? (ל"ת)
    אלה 19/04/2017 20:38
    הגב לתגובה זו
  • אסף ר 20/04/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    יש להם מעל 50 לקוחות הכי גדולים בשוק
  • 1.
    שי 19/04/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    כבר אין מקום בתמונת יח״צ מרוב מנהלים ושותפים.
  • כשמשהו מצליח כולם רוצים להיות חלק (ל"ת)
    בנצי 19/04/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
  • יועד 20/04/2017 00:31
    זוכר אותם כקטקטים חמודים וחצופים תצליחו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.