פרפל אינטראקטיב
צילום: יח"צ

לאחר 4 שנים במשרד: אלעד שמעוני הופך לשותף בפרפל

שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, רותם גוטנשטיין מונתה למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול
משה בנימין | (6)

לאחר 4 שנים בפרפל אינטראקטיב שבהן שימש כסמנכ"ל לקוחות, אלעד שמעוני הופך לשותף במשרד הדיגיטל. בפרל מציינים כי "עם צירופו כשותף הוא יעמיק את נושא הפיתוח העסקי בדגש על פעילות הסושיאל הענפה והנכסים והפיתוחים הטכנולוגיים של החברה".

 

פרפל עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 20 עובדים והיא פועלת ממשרדיה ברמת גן, עם כ-55 לקוחות פעילים שעליהם נמנים קבוצת "קניוני עזריאלי" (16 קניונים), קבוצת אדידס (4 מותגים), קבוצת הודיס, פנסוניק, eBay Israel, מטבחי זיו, יעקבי ועוד. שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, נערכו שינויים מבניים נוספים בחברה כגון מינוייה של רותם גוטנשטיין למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול.

לדברי אלעד שמעוני: "אני שמח ונרגש על המינוי, וכמובן מודה על האמון והערכה מההנהלה ומצוות העובדים. פרפל תמיד הרגישה לי כמו משפחה (סגולה), ואני בטוח שנכונה לנו עוד דרך ארוכה ומוצלחת ביחד".

אורי מנדי , מנכ"ל פרפל: "אלעד הוכיח את עצמו כדמות מרכזית בפרפל ב-4 השנים האחרונות. מיומו הראשון הוא התנהג בגישה ואחריות של שותף ואני שמח שהיום הזה הגיע והוא התקדם למקום הראוי לו. אין לי ספק שהידע והניסיון של אלעד יעזרו לנו להמשיך ולגדול ולספק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בני 21/04/2017 21:01
    הגב לתגובה זו
    שוק העבודה רועד
  • 2.
    מי אלה? (ל"ת)
    אלה 19/04/2017 20:38
    הגב לתגובה זו
  • אסף ר 20/04/2017 11:07
    הגב לתגובה זו
    יש להם מעל 50 לקוחות הכי גדולים בשוק
  • 1.
    שי 19/04/2017 09:27
    הגב לתגובה זו
    כבר אין מקום בתמונת יח״צ מרוב מנהלים ושותפים.
  • כשמשהו מצליח כולם רוצים להיות חלק (ל"ת)
    בנצי 19/04/2017 16:01
    הגב לתגובה זו
  • יועד 20/04/2017 00:31
    זוכר אותם כקטקטים חמודים וחצופים תצליחו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.