לאחר 4 שנים במשרד: אלעד שמעוני הופך לשותף בפרפל
לאחר 4 שנים בפרפל אינטראקטיב שבהן שימש כסמנכ"ל לקוחות, אלעד שמעוני הופך לשותף במשרד הדיגיטל. בפרל מציינים כי "עם צירופו כשותף הוא יעמיק את נושא הפיתוח העסקי בדגש על פעילות הסושיאל הענפה והנכסים והפיתוחים הטכנולוגיים של החברה".
פרפל עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 20 עובדים והיא פועלת ממשרדיה ברמת גן, עם כ-55 לקוחות פעילים שעליהם נמנים קבוצת "קניוני עזריאלי" (16 קניונים), קבוצת אדידס (4 מותגים), קבוצת הודיס, פנסוניק, eBay Israel, מטבחי זיו, יעקבי ועוד. שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, נערכו שינויים מבניים נוספים בחברה כגון מינוייה של רותם גוטנשטיין למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול.
לדברי אלעד שמעוני: "אני שמח ונרגש על המינוי, וכמובן מודה על האמון והערכה מההנהלה ומצוות העובדים. פרפל תמיד הרגישה לי כמו משפחה (סגולה), ואני בטוח שנכונה לנו עוד דרך ארוכה ומוצלחת ביחד".
אורי מנדי , מנכ"ל פרפל: "אלעד הוכיח את עצמו כדמות מרכזית בפרפל ב-4 השנים האחרונות. מיומו הראשון הוא התנהג בגישה ואחריות של שותף ואני שמח שהיום הזה הגיע והוא התקדם למקום הראוי לו. אין לי ספק שהידע והניסיון של אלעד יעזרו לנו להמשיך ולגדול ולספק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".
- 3.בני 21/04/2017 21:01הגב לתגובה זושוק העבודה רועד
- 2.מי אלה? (ל"ת)אלה 19/04/2017 20:38הגב לתגובה זו
- אסף ר 20/04/2017 11:07הגב לתגובה זויש להם מעל 50 לקוחות הכי גדולים בשוק
- 1.שי 19/04/2017 09:27הגב לתגובה זוכבר אין מקום בתמונת יח״צ מרוב מנהלים ושותפים.
- כשמשהו מצליח כולם רוצים להיות חלק (ל"ת)בנצי 19/04/2017 16:01הגב לתגובה זו
- יועד 20/04/2017 00:31זוכר אותם כקטקטים חמודים וחצופים תצליחו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
