לאחר 4 שנים במשרד: אלעד שמעוני הופך לשותף בפרפל
לאחר 4 שנים בפרפל אינטראקטיב שבהן שימש כסמנכ"ל לקוחות, אלעד שמעוני הופך לשותף במשרד הדיגיטל. בפרל מציינים כי "עם צירופו כשותף הוא יעמיק את נושא הפיתוח העסקי בדגש על פעילות הסושיאל הענפה והנכסים והפיתוחים הטכנולוגיים של החברה".
פרפל עשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח. כיום מונה המשרד 20 עובדים והיא פועלת ממשרדיה ברמת גן, עם כ-55 לקוחות פעילים שעליהם נמנים קבוצת "קניוני עזריאלי" (16 קניונים), קבוצת אדידס (4 מותגים), קבוצת הודיס, פנסוניק, eBay Israel, מטבחי זיו, יעקבי ועוד. שמעוני יצטרף לאורי מנדי ויואב מאור המייסדים, ואור כצנלסון השותף הנוסף. במקביל, נערכו שינויים מבניים נוספים בחברה כגון מינוייה של רותם גוטנשטיין למנהלת הדיגיטל ומורן וידר לסמנכ"לית תפעול.
לדברי אלעד שמעוני: "אני שמח ונרגש על המינוי, וכמובן מודה על האמון והערכה מההנהלה ומצוות העובדים. פרפל תמיד הרגישה לי כמו משפחה (סגולה), ואני בטוח שנכונה לנו עוד דרך ארוכה ומוצלחת ביחד".
אורי מנדי , מנכ"ל פרפל: "אלעד הוכיח את עצמו כדמות מרכזית בפרפל ב-4 השנים האחרונות. מיומו הראשון הוא התנהג בגישה ואחריות של שותף ואני שמח שהיום הזה הגיע והוא התקדם למקום הראוי לו. אין לי ספק שהידע והניסיון של אלעד יעזרו לנו להמשיך ולגדול ולספק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר".
- 3.בני 21/04/2017 21:01הגב לתגובה זושוק העבודה רועד
- 2.מי אלה? (ל"ת)אלה 19/04/2017 20:38הגב לתגובה זו
- אסף ר 20/04/2017 11:07הגב לתגובה זויש להם מעל 50 לקוחות הכי גדולים בשוק
- 1.שי 19/04/2017 09:27הגב לתגובה זוכבר אין מקום בתמונת יח״צ מרוב מנהלים ושותפים.
- כשמשהו מצליח כולם רוצים להיות חלק (ל"ת)בנצי 19/04/2017 16:01הגב לתגובה זו
- יועד 20/04/2017 00:31זוכר אותם כקטקטים חמודים וחצופים תצליחו

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.