אור ליבן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ממשרדי הפרסום לאתרים וחברות: אור ליבן מתקדם בגוגל ומשאיר ג'וב נחשק פנוי

ליבן הקים וניהל את היחידה שניהלה את הקשר עם משרדי הפרסום ב-8 השנים האחרונות. במסגרת התפקיד החדש הוא אמור לפתח דיאלוג דומה מול אתרים, פאבלישרים וגופים עסקיים

משה בנימין | (4)
נושאים בכתבה אור ליבן גוגל

לאחר 8 שנים בחברת גוגל, שתחילתן בדאבלין, אור ליבן ששימש עד לאחרונה כ-Head of Agencies והיה אמון על ניהול הקשר הרציף בין משרדי פרסום לגוגל מתקדם לתפקיד חדש בענקית החיפוש. ליבן מונה לאחרונה לתפקיד Head of Partners Business Solutions ומעתה למעשה יעבור לנהל - מטעם גוגל - את הדיאלוג מול אתרי האינטרנט, קבוצות מדיה (פאבלישרים) ושותפים עסקיים אחרים. בפועל, ליבן ימשיך מאותה נקודה שבה סיים את תפקידו האחרון מול משרדי הפרסום וכעת יעשה זאת מול הגופים העסקיים. במסגרת התפקיד ליבן הוא זה שאמור לעזור לחברות, אתרים ומפרסמים להפיק את המיטב מהכלים שיש לגוגל להציע, אם ברמת היכולות הטכנולוגיות שימצבו אותם חזק יותר ואם ברמת המונטיזציה והפרסום. ליבן (37) הצטרף לגוגל לאחר הרפתקה עסקית קצרה בסין שם היה אמור לפתח יוזמה עסקית מן ההיבט השיווקי. לפני כן היה במחלקה העסקית של אורנג', במשרד ראש הממשלה ושירת 6 שנים כקצין בצה"ל. ליבן היה זה שהקים את הצוות שטיפל בישראל במושבו בדאבלין. עם השנים והרחבת התפקיד והפעילות הוא עבר לישראל שבה הוביל את הצוות וגם גייס את אמיר אריאלי מבאומן בר ריבנאי (לפני שנה) לתפקיד ראש הקריאייטיב במחלקה שעובדת מול משרדי הפרסום.     כעת, עם מעברו של ליבן לתפקיד החדש, המשבצת אותה הותיר עדיין פנויה בשלב זה. לאייס נודע כי בגוגל נמצאים בימים אלו בשלבי גיוס מתקדמים למחליפו של ליבן אך נכון לשלב זה טרם התקבלה החלטה כלשהי. מטבע הדברים, התפקיד דורש נסיון והיכרות מעמיקה עם ענף הפרסום הישראלי ועשוי לקסום לרבים מן המועסקים כיום במשרדים המובילים.   

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אחת שמכירה 20/05/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    אחד האנשים הכי דוחים בגוגל,מתנשא ויהיר. כנראה שבאמת החרא צף למעלה
  • 3.
    אין כמוך (ל"ת)
    יוסי 20/01/2016 03:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערן ניזרי 19/01/2016 23:12
    הגב לתגובה זו
    המון הצלחה בתפקיד החדש
  • 1.
    גיא 19/01/2016 19:51
    הגב לתגובה זו
    תותח! אחלה בן אדם ומקצוען.
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.