לא כוחות: 'מאסטר-שף' ממשיכה במגמת ההתחזקות - מול 'המקור' עם 7.3%
מאסטר שף (קשת, ערוץ 2) רשמה 37.6%, התחזקות קלה ביחס לתכנית ביום רביעי שעבר, מול 7.3% שהניבה תכנית התחקירים המקור (ערוץ 10) - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2), נחלשת במקצת ועדיין נהנית מהפלטפורמה של 'מאסטר' - עם 18.8%, ואילו שידור חוזר של 'מאסטר שף' (קשת, ערוץ 2) קיבל 11.5%. 'המתנחל' (ערוץ 10) של חנון דאום, רשמה 5.6%.
שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 10.3%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 4.7%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.9%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.2%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 7.5%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) שקיבלה 4.7%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 14%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) זכתה ב-10%, ו'סולטאן' (ערוץ 9) עם 3.2%.
- המקור של חדשות 13 עוקף את החדשות - 10.8% רייטינג
- הישג למקור: חזרה אחרי חודשיים הפסקה - ורשמה כמעט 10%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 25.2%, מול 'חדשות 10' עם 9.6%, ו'מבט' (ערוץ 1) עם 5.7%. 'חדשות 19:00' (ערוץ 9) קיבלה 2.5%, ואילו החדשות בשעה 21:00 הניבו 1.6%.
- 2.שונא אוכל 20/02/2014 19:29הגב לתגובה זולא ברור אם צריך לשמוח למראה הנתון המדכא.רייטינג גבוה למאסטר שף שיש בה הרבה חומרים, ורייטינג נמוך לתוכנית תחקירים מעולה שיש בה לא מעט רוח. נתון סטטיסטי שמלמד על מצב האומה בצד הלא מצחיק שלה.
- 1.123456 20/02/2014 16:51הגב לתגובה זוותשדרו אותה באחד הימים של רשת - (מה רע עם יום שלישי במקום הזבל משודר שם כעת)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
