לאחר 8 שנים בהסתדרות: הדובר אייל מלמה עוזב - יעסוק בייעוץ תקשורתי
דובר ההסתדרות אייל מלמה הודיע ליו"ר הארגון עופר עיני, על החלטתו לפרוש לאחר 8 שנים בהסתדרות. מלמה התחיל דרכו בהסתדרות כסגן הדובר. עם כניסתו של עיני לתפקיד יו"ר ההסתדרות, מונה לדובר והוא מכהן בתפקיד מזה כ-6 שנים. מלמה סיכם עם עיני לסיים את עבודתו בחודש פברואר 2013. הוא צפוי לעסוק בתחום הייעוץ האסטרטגי-תקשורתי באופן פרטי.
מלמה ניהל מאבקי עובדים מתוקשרים רבים, בהם מאבקים להקמת ועדי עובדים בחברת 'סונול', ב'דיסקונט למשכנתאות', בחברת הקייטרינג הגדולה 'שפע' ובימים אלה בפלאפון. כמו כן ניהל מאבקים מתוקשרים להצלת מפעלים רבים בפריפריה כמו 'פרי גליל', 'מילוז' ו'מוליתן' בנהריה, ו'ניסן' בשדרות, ומאבקי עובדים נוספים כמו : גימלאי 'ביקור חולים', עובדי ההוסטלים לניצולי שואה ועוד. הוא היה מעורב גם במאבקים שניהל ארגון העיתונאים החדש, שהוקם תחת כנפי ההסתדרות.
מלמה אמר היום כי "כל חיי הבוגרים חלמתי ליטול חלק בעשייה למען חברה וכלכלה צודקת יותר. אני מודה לעיני שנתן לי את ההזדמנות להיות שותף ולעמוד לצידו בעשייה המדהימה והמרגשת למען ציבור עובדים גדול שזקוק להסתדרות. אחרי 8 שנים אני חש תחושת מיצוי בתפקיד וברצוני להמשיך לפעול בזירה החברתית-כלכלית באופן פרטי".
- 3.יעסוק בטחינת מוח תעשייתית (ל"ת)עתונאי מותש 16/11/2012 22:39הגב לתגובה זו
- 2.אכן הפסד גדול להסתדרות (ל"ת)נהנתן 13/11/2012 01:24הגב לתגובה זו
- 1.דוד גולן 11/11/2012 12:32הגב לתגובה זואייל מלמה הוא דובר מהשורה הראשונה. זהו הפסד גדול להסתדרות ורווח גדול לוועדי עובדים שיעבדו עימו כעצמאי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
