בזכות מספר החתימות על כרטיס 'אדי': דבורה שרר היא אשת השיווק של ינואר

שרר היא אשת השיווק והדוברת של המרכז הלאומי להשתלות איברים. הנתונים מראים כי במהלך השנה חתמו שבעים אלף איש על הכרטיס הנזכר
דפנה פלס | (4)

איגוד השיווק בחר בדבורה שרר מהמרכז הלאומי להשלת איברים כאשת השיווק של חודש ינואר. הזכייה בתואר נזקפת לזכות הצלחתה של שרר בהעלאת מספר החותמים על כרטיס 'אדי' לתרומת אברים.

במהלך השנה החולפת נרשם שיא במספר האזרחים שאמרו כן להצלת חיים וחתמו על הכרטיס האמור. אם מדברים במספרים אזי הנתונים מצביעים על עלייה של 68% במספר ההשתלות בכלל ושל 64% במספר ההשתלות שנעשו מתורמים חיים. במלים אחרות - מדובר ב-70 אלף חתימות, שהעניקו קדימות בתור להשתלה.

כפי שנודע, אמצעי השיווק שבהם נעשה שימוש לצורך הקמפיין היו אגרסיביים וטכנולוגיים אבל גם רגשיים ועדינים. שרר, שכאמור הנהיגה את המהלכים, מספרת על הדרך שבה מעלים מוצר כה חריג למודעות; "ראשית, מאוד פשוט - זמינות. ביטלנו את הצורך בחתימה פיזית, שהתגלה לעיתים כמקשה על החותם... מאידך, רתמתי את הטכנולוגיה המתקדמת לשירות המהלך הלאומי הגדול, אפשרנו הצטרפות לחתימה באמצעות אס.אמ.אס, וכמובן במערך שיתוף פעולה אקטיבי עם ynet... (מה) שגרף אלפי מצטרפים למען השתלות איברים והנעה להצטרפות ישירה".

שרר ממשיכה ואומרת כי הנדבך השני הוא מודעות; "העלאת המודעות נעשתה במגוון כלים ודרכים, בראשם 'מצעד הסלבריטאים' שבמהלכו נרתמו כוכבי על, זמרים, אישי ציבור, שחקנים ופוליטיקאים למהלך הגדול של תרומת איברים, תוך שהם מצטלמים, חותמים בפומבי על כרטיס 'אדי' וקוראים לציבור להצטרף עליהם".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שלומי 16/03/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    לדעתי כדי לקדם את החתימה על כרטיס אדי , בהחלט יש לעודד ע"י מתן הטבה כלשהי .. לא חייב להיות משהו גדול מידי .. משהו בעל ערך ערכי ..יתכן מנוי מסוים .או רתימת רשתות לנושא אפשר לאתגר את רמי לוי לדוגמה . והאתגר הגדול יותר .....תארו לכם מועדון צרכנים של בעלי הכרטיס =====כח חומר למחשבה === וכמה תועלת תהיה לכולם כמה נפשות ניתן להציל . סיטואציה של win win
  • 3.
    מורן אופיר 01/02/2012 14:33
    הגב לתגובה זו
    יש לה כמה שיניים לתרום? אני מבצע השתלת שיניים בקרוב וצריך תורם :(
  • 2.
    אישה נדירה ומקסימה (-: (ל"ת)
    shiri 01/02/2012 05:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מגיע לה 31/01/2012 21:18
    הגב לתגובה זו
    סחטיין
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.