פרסום ראשון

עוד לפני מינוי מפקד גל"צ: קבלו את הכתבים החדשים בתחנה הצבאית

עידו בנבג'י יכסה את השטחים במקום דביר ז'ורנו, עמית תומר תחליף את יובל אקרמן בתקשורת, וזו רק רשימה חלקית. מחזור יולי 2011 מגיע ליהודה ימית
אלכסנדר כץ | (10)

בעוד בתחנה הצבאית עדיין כוססים ציפורניים בהמתנה לדעת מי יהיה מפקד גל"צ הבא, הבוקר (יום ב') נערכה חלוקת תפקידים חדשה למתגייסי מחזור יולי 2011, המחזור החדש שהגיע לרחוב יהודה ימית ביפו.

לאייס נודע כי את כתב השטחים דביר ז'ורנו יחליף עידו בנבג'י; יערה ברק תכסה את תחומי העלייה, הקליטה והעולם היהודי במקומה של יעל לוי; עמית תומר תהיה כתבת צרכנות במקום אלי הוכנברג, וכתבת תקשורת במקומה של יובל אקרמן, שתוחלף על ידי נעמה ארטשיק בתחומי חוץ ומדע וטכנולוגיה; יאיר שרקי יחליף את יותם פרוסט בכיסוי בית הנשיא, ואת דן דובין בתחומי הבינוי, השיכון ופיתוח הנגב והגליל; יעל עמית תהיה כתבת איכות סביבה ותשתיות במקום יעל עבדי; ואילו חן פישר מונתה לכתבת ספורט.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    כמה מהם ערבים או דתיים? (ל"ת)
    מנצרת 02/02/2012 11:55
    הגב לתגובה זו
  • תשובה 13/06/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    ולהזכירך ערבים לא מתגייסים לצה"ל
  • 5.
    מה אכפת לי שאתן בנות 30/01/2012 23:24
    הגב לתגובה זו
    ואחרים יאכלו קש.. למה החדשות שלי בידיים של ילדים בני 18 שלוקח להם תמיד שנה להתחיל להבין מה קורה באמת. תשנו את השיטה שם כבר
  • ת 13/06/2012 18:44
    הגב לתגובה זו
    כי להיות פקידה בקריה זה שירות קשה לאללה. די עם ההתחסדות הזאת. הרי זה לא שכל (אפילו רוב!) החיילים בצבא אוכלים קש בג'בלאות ורק בגלי צה"ל יושבים רגל על רגל, להפך - יש המון תפקידים הרבה יותר קלים, לא משמעותיים וקרובים לבית שחיילים מורחים בהם שנתיים או שלוש. השירות בגל"צ הרבה יותר קשה מלהיות פקיד או מש"ק ממטרות כלשהו ואי אפשר להגיד שאין לו משמעות. בעיניי הרבה יותר חמורה הבטלה בקניון עזריאלי מאשר שירות בגל"צ. נכון, זה שירות מתגמל, אבל גם לשרת ביחידה טכנולוגית ולקבל אחר כך ג'וב מפואר ויתרון ענק בתעשיית ההייטק זה מתגמל. לא רואה אנשים נטפלים לזה..
  • 4.
    אנחנו ב נ ו ת (ל"ת)
    עמית תומר וחן פישר 30/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אני בת! (ל"ת)
    עמית תומר 30/01/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עתיד המדינה בידיים בטוחות (ל"ת)
    ברק 30/01/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלכסנדר 30/01/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    את מי זה מעניין?
  • תיבת נח 30/01/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    או במלים אחרת, אפשר למצוא בשאלתך סתירה פנימית
  • את מי שגולש באתר תקשורת יא זרובבל (ל"ת)
    צייסר 30/01/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״