עוד לפני מינוי מפקד גל"צ: קבלו את הכתבים החדשים בתחנה הצבאית
בעוד בתחנה הצבאית עדיין כוססים ציפורניים בהמתנה לדעת מי יהיה מפקד גל"צ הבא, הבוקר (יום ב') נערכה חלוקת תפקידים חדשה למתגייסי מחזור יולי 2011, המחזור החדש שהגיע לרחוב יהודה ימית ביפו.
לאייס נודע כי את כתב השטחים דביר ז'ורנו יחליף עידו בנבג'י; יערה ברק תכסה את תחומי העלייה, הקליטה והעולם היהודי במקומה של יעל לוי; עמית תומר תהיה כתבת צרכנות במקום אלי הוכנברג, וכתבת תקשורת במקומה של יובל אקרמן, שתוחלף על ידי נעמה ארטשיק בתחומי חוץ ומדע וטכנולוגיה; יאיר שרקי יחליף את יותם פרוסט בכיסוי בית הנשיא, ואת דן דובין בתחומי הבינוי, השיכון ופיתוח הנגב והגליל; יעל עמית תהיה כתבת איכות סביבה ותשתיות במקום יעל עבדי; ואילו חן פישר מונתה לכתבת ספורט.
- 6.כמה מהם ערבים או דתיים? (ל"ת)מנצרת 02/02/2012 11:55הגב לתגובה זו
- תשובה 13/06/2012 18:30הגב לתגובה זוולהזכירך ערבים לא מתגייסים לצה"ל
- 5.מה אכפת לי שאתן בנות 30/01/2012 23:24הגב לתגובה זוואחרים יאכלו קש.. למה החדשות שלי בידיים של ילדים בני 18 שלוקח להם תמיד שנה להתחיל להבין מה קורה באמת. תשנו את השיטה שם כבר
- ת 13/06/2012 18:44הגב לתגובה זוכי להיות פקידה בקריה זה שירות קשה לאללה. די עם ההתחסדות הזאת. הרי זה לא שכל (אפילו רוב!) החיילים בצבא אוכלים קש בג'בלאות ורק בגלי צה"ל יושבים רגל על רגל, להפך - יש המון תפקידים הרבה יותר קלים, לא משמעותיים וקרובים לבית שחיילים מורחים בהם שנתיים או שלוש. השירות בגל"צ הרבה יותר קשה מלהיות פקיד או מש"ק ממטרות כלשהו ואי אפשר להגיד שאין לו משמעות. בעיניי הרבה יותר חמורה הבטלה בקניון עזריאלי מאשר שירות בגל"צ. נכון, זה שירות מתגמל, אבל גם לשרת ביחידה טכנולוגית ולקבל אחר כך ג'וב מפואר ויתרון ענק בתעשיית ההייטק זה מתגמל. לא רואה אנשים נטפלים לזה..
- 4.אנחנו ב נ ו ת (ל"ת)עמית תומר וחן פישר 30/01/2012 15:59הגב לתגובה זו
- 3.אני בת! (ל"ת)עמית תומר 30/01/2012 15:09הגב לתגובה זו
- 2.עתיד המדינה בידיים בטוחות (ל"ת)ברק 30/01/2012 13:52הגב לתגובה זו
- 1.אלכסנדר 30/01/2012 13:33הגב לתגובה זואת מי זה מעניין?
- תיבת נח 30/01/2012 14:55הגב לתגובה זואו במלים אחרת, אפשר למצוא בשאלתך סתירה פנימית
- את מי שגולש באתר תקשורת יא זרובבל (ל"ת)צייסר 30/01/2012 14:17הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.