פרסום ראשון

עוד לפני מינוי מפקד גל"צ: קבלו את הכתבים החדשים בתחנה הצבאית

עידו בנבג'י יכסה את השטחים במקום דביר ז'ורנו, עמית תומר תחליף את יובל אקרמן בתקשורת, וזו רק רשימה חלקית. מחזור יולי 2011 מגיע ליהודה ימית
אלכסנדר כץ | (10)

בעוד בתחנה הצבאית עדיין כוססים ציפורניים בהמתנה לדעת מי יהיה מפקד גל"צ הבא, הבוקר (יום ב') נערכה חלוקת תפקידים חדשה למתגייסי מחזור יולי 2011, המחזור החדש שהגיע לרחוב יהודה ימית ביפו.

לאייס נודע כי את כתב השטחים דביר ז'ורנו יחליף עידו בנבג'י; יערה ברק תכסה את תחומי העלייה, הקליטה והעולם היהודי במקומה של יעל לוי; עמית תומר תהיה כתבת צרכנות במקום אלי הוכנברג, וכתבת תקשורת במקומה של יובל אקרמן, שתוחלף על ידי נעמה ארטשיק בתחומי חוץ ומדע וטכנולוגיה; יאיר שרקי יחליף את יותם פרוסט בכיסוי בית הנשיא, ואת דן דובין בתחומי הבינוי, השיכון ופיתוח הנגב והגליל; יעל עמית תהיה כתבת איכות סביבה ותשתיות במקום יעל עבדי; ואילו חן פישר מונתה לכתבת ספורט.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    כמה מהם ערבים או דתיים? (ל"ת)
    מנצרת 02/02/2012 11:55
    הגב לתגובה זו
  • תשובה 13/06/2012 18:30
    הגב לתגובה זו
    ולהזכירך ערבים לא מתגייסים לצה"ל
  • 5.
    מה אכפת לי שאתן בנות 30/01/2012 23:24
    הגב לתגובה זו
    ואחרים יאכלו קש.. למה החדשות שלי בידיים של ילדים בני 18 שלוקח להם תמיד שנה להתחיל להבין מה קורה באמת. תשנו את השיטה שם כבר
  • ת 13/06/2012 18:44
    הגב לתגובה זו
    כי להיות פקידה בקריה זה שירות קשה לאללה. די עם ההתחסדות הזאת. הרי זה לא שכל (אפילו רוב!) החיילים בצבא אוכלים קש בג'בלאות ורק בגלי צה"ל יושבים רגל על רגל, להפך - יש המון תפקידים הרבה יותר קלים, לא משמעותיים וקרובים לבית שחיילים מורחים בהם שנתיים או שלוש. השירות בגל"צ הרבה יותר קשה מלהיות פקיד או מש"ק ממטרות כלשהו ואי אפשר להגיד שאין לו משמעות. בעיניי הרבה יותר חמורה הבטלה בקניון עזריאלי מאשר שירות בגל"צ. נכון, זה שירות מתגמל, אבל גם לשרת ביחידה טכנולוגית ולקבל אחר כך ג'וב מפואר ויתרון ענק בתעשיית ההייטק זה מתגמל. לא רואה אנשים נטפלים לזה..
  • 4.
    אנחנו ב נ ו ת (ל"ת)
    עמית תומר וחן פישר 30/01/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אני בת! (ל"ת)
    עמית תומר 30/01/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עתיד המדינה בידיים בטוחות (ל"ת)
    ברק 30/01/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אלכסנדר 30/01/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    את מי זה מעניין?
  • תיבת נח 30/01/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
    או במלים אחרת, אפשר למצוא בשאלתך סתירה פנימית
  • את מי שגולש באתר תקשורת יא זרובבל (ל"ת)
    צייסר 30/01/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.