מיכאל בן ארי, לידיעתך: כתב ראשון בכנסת מטעם גוף תקשורת ערבי-ישראלי

מדובר במוחמד עווידה. זה יצטרף לעשרות הכתבים האחרים שעובדים באתר ושממוקמים באזורים שונים בארץ ומחוצה לה, כולל במדינות מוסלמיות
דפנה פלס | (3)

לראשונה בתולדות התקשורת הישראלית מונה כתב בכנסת מטעם גוף מדיה ערבי-ישראלי - כך נודע לאייס. מדובר במוחמד עווידה ויצוין כי מינויו נעשה מטעם אתר החדשות המגזרי Panet מקבוצת פנורמה, שעשרות כתביו פרוסים ברחבי הארץ ובמדינות אחרות בעולם, לרבות מדינות מוסלמיות.

במסגרת תפקידו החדש עתיד עווידה לסקר את כלל הפעילות הפרלמנטארית בכנסת, לרבות מסיבות עיתונאים, ראיונות מיוחדים, הצבעות במליאה, ישיבות ממשלה ועוד. בכך, יש לציין, הוא צפוי להוות חוט מקשר בין בית המחוקקים לאוכלוסיה הערבית בארץ ובמזרח התיכון.

פנורמה ו-Panet עצמו נמנים על גופי התקשורת המובילים בשפה הערבית בישראל ובאזור כולו, כשהאתר עצמו זוכה ליותר ממיליון ושלוש מאות אלף ביקורים מידי יום. זאת ועוד, סקר TGI מעלה כי רמת החשיפה לאתר נאמדת בכ-87 אחוז.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זכות יוצרים 19/01/2012 15:24
    הגב לתגובה זו
    ושמה בישראל - יהודית בודק כבוד למגזר
  • כתוב: גוף תקשורת ערבי-ישראלי (ל"ת)
    אדיוט 20/01/2012 19:16
    הגב לתגובה זו
  • 19/01/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    יהודית לא נשמע כמו שם ערבי
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.