13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

פורסם דירוג 35 הצבאות החזקים בעולם, באיזה מקום צה"ל? (ואיפה אירן?)

הדירוג המלא מורכב מ-106 צבאות. אירן תופסת את המקום ה-22. סוריה במקום ה-26
 |  21
בימי 'צוק איתן'
Share
כבר עשרות שנים שאי אפשר באמת לדעת מי הוא הצבא החזק בעולם שכן לא היו מלחמות בין הצבאות שנחשבים לחזקים ביותר, אז הדרך היא לבדוק את המספרים. וכך עשו השבוע ב-Global Firepower Index כשפרסמו את דירוג 106 הצבאות החזקים בעולם. ארה"ב במקום הראשון כמובן, צה"ל - הוא במקום ה-11. הנה הרשימה של 35 הצבאות החזקים ביותר. לרשימה המלא ה- לחץ כאן לאתר Global Firepower Index


החברה המדרגת שיקללה יותר מ-50 פרמטרים ובניהם - תקציב הצבא במדינה, כוח האדם הזמין לצבא, היקף הציוד הצבאי ועוד. הגרף להלן הופק ע"י ה- 'ביזנס אינסיידר' .



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

21 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 תור אוח 08/01/2017 09:07 זה לא נכון
הדירוג הזה ממש ישן...
17 ??? ?????? 30/09/2015 19:59 ישנם דברים שגויים
איך לעזאזל צפון קוריאה הצבא החלש בעולם (נו באמת) איך קנדה יותר חלשה מפקיסטן איזה שגיאה! איך טורקיה יותר חזקים מאיתנו שגויי למרי! איך הודו הגיע לעזאזל למקום ה-4 בעולם ואגב הודו למדים מצה"ל (צה"ל אמור להיות מקום רביעי)!
ניב 07/11/2015 13:29 הוא לא החלש בעולם
הוא מקום 35 יש עוד 100 ומשהו
16 יהודי גאה 23/08/2015 13:46 ישראל
אין מה להשוות בין אלוקים לבין הגויים
15 ישראל 06/01/2015 21:48 הנתון הכי חשוב, של נשק גרעיני, לא כלול. אז מה זה שווה?
ישראל בטוח בין ה-8 החזקות. יש רק 8 מדינות עם נשק גרעיני בעולם.
14 ייאי 28/10/2014 15:47 ונתנה תוקף לפער האיכותי..
אין לנו את המשאבים החומריים העצומים של שכנינו/אויבינו.לפיכך,במיוחד לאור הנתונים הללו ונתנה תוקף לפער האיכותי.מקורותיו של פער זה הם:בצימצום פערים חברתיים,בלכידות החברתית ובחינוך איכותי במדעים ובטכנולוגיה. "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים, הדואג לדורות מחנך אנשים." יאנוש קורצ'אק ( 22 ביולי 1879 - 5 באוגוסט 1942)
13 ישראל ל. 13/07/2014 20:53 פוליטיקאים חלשים, אז מה יעזור צבא חזק???!!!
מדינאים חלשים, אז מה יעזור צבא חזק???!!! חסרי חוט שידרה להחליט ולעמוד על שלנו. כניסה קרקעית או לשלוט באופן זמני באזור המנהרות בדרום תוך חיסול כל אופציה עתידית להבאת נשק ממנהרות וכדומה. הצבא יחליט איך הוא מטפל בענין לטובתנו!!! מענין למה נתניהו הקשה על השר פרץ במלחמת לבנון השניה להמשיך במערכה?! לא סומך עליו בגרוש!! יכלו כבר אז מבחינה צבאית לרסק את החמאס ולחסוך לנו ולפלסטינים בעזה את הסבל העכשווי. זאת אומרת שלצבא הכי חזק באזור כובלים את הידיים מלעשות את הנחוץ לבטחוננו. אחרי המלחמה צריך בחירות ומנהיגות נחושה. בהתחלה דפקו אותנו בכיס ועכשיו מסכנים אותנו בגלל חוסר מעש!!!
12 אבי 13/07/2014 17:20 חזק
חזק הוא זה שכלי המשחית שלו עשויים קרטון והוא עשוי ברזל, לא הפוך...
11 ליצן 13/07/2014 10:44 עדיף להיות מעצמת כדורגל (ל"ת)
10 אם היו עושים את הסקר 13/07/2014 10:31 בתקופה של הקמת המדינה היינו נחשבים לצבא עם הכי פחות
סיכויים לנצח מבחינת הכמות וכו'... אפשר לבדוק את הנתונים זה בדוק!! אבל לנו יש את הקב"ה ששומר עלינו (ונתן פחד על הגויים שהיו כאן באותה תקופה כדי שיברחו מהארץ...מכל מיני חששות דמיוניים שהיו להם) והיום כולנו צריכים להתאחד ולהתחזק (בדיוק כמו בתקופת התנ"ך שעדיין נשארו פלישתים בארץ כדי שכשעם ישראל טועה יהי מי שיזכיר לו למי הוא צריך להתפלל) לכן אין באמת כלפי עם ישראל בלבד משמעות מיוחדת לגבי הכמות.
ישראל ל. 13/07/2014 20:56 כיפת ברזל השתדלות...
...מי שבאמת שומר זה השם בשמים...אמנם יש השתדלות טבעית כמו בכל דבר אבל רואים שאותם מנהיגים שעשקו את הציבור עכשיו בחוסר מעש= אכזרי על רחמנים מוביל לרחמן על אכזרים!!! לא סומך עליהם בכלל!!!
9 טל פריצקר 12/07/2014 23:55 השוואה טיפשית מאד
אין דבר כזה צבא חזק וצבא חלש. הכל תלוי באיום הייחוס. מן הסתם, לאוסטרלים אין צבא יבשה חזק, כי הם לא מוטרדים מכניסה קרקעית. ומדינות שהן landlocked, בד"כ לא יחזיקו המון צוללות, או חיל ים בכלל. מעניין איך אספו את הנתונים בהינתן שכל הנתונים האלה סודיים.
8 אלעד 12/07/2014 23:41 רוב המדינות המוכות מלחמה ! (ל"ת)
7 עידן 12/07/2014 22:45 איפה צפון קוריאה? (ל"ת)
אלכס 13/07/2014 09:19 בסוף (ל"ת)
6 יעקב 12/07/2014 22:37 איך אפשר להשוות כמויות של טנקים או של מטוסים כשיש הבדל
עצום באיכות. ישראל נפטרת מכל מה שהוא פחות ממרכבה סימן 4 וצבאות אחרים מצטיידים בכמויות רק של טנקים באיכות נמוכה בהרבה. כנ"ל לגבי פלטפורמות אוויריות.
5 LOL 12/07/2014 22:15 איפה?
איפה יהוה צבאות?
4 ניתוח חובבני 12/07/2014 20:47 ניתוח חובבני
אין לנו 14 צוללות וגם לאמריקאים אין 145 מיליון חיילים זמינים
3 עידן 12/07/2014 20:02 יש טעות!
ישראל מס' 1. השתדלות מלאה שלא לפגוע בחפים מפשע!!
2 איך טורקיה במקום 8 12/07/2014 19:48 מקום 11 בעולם, בהחלט מכובד (ל"ת)
1 ישראל הכי חלשה 12/07/2014 19:30 יחסית לגודל האוכלוסייה,ישראל הכי חזקה,יחסית לחופש לפעול (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש