תחילת הקמאבק? אפל רשמה אתמול את השבוע הטוב ביותר מאז אוקטובר 2011

אתמול עלתה המניה 0.9%, למחיר של 502.33 דולר, וכך למעשה מיקמה עצמה כחברה שעלתה הכי הרבה השבוע מבין אלו החברות במדד ה-S&P500. בחודש האחרון זינקה 16.6%
סהר אביב | (2)

החברה הגדולה בעולם, אפל (סימול: AAPL), סגרה אתמול את השבוע הטוב ביותר שלה מאז אוקטובר 2011 כשהוסיפה 10.2% לערכה ב-5 הימים האחרונים. את הדחיפה לעליות האחרונות סיפק המשקיע קארל איקאן שדיווח במהלך השבוע באמצעות חשבון הטוויטר שלו על כך שרכש נתח גדול של מניות אפל לאחרונה.

אתמול עלתה המניה 0.9%, למחיר של 502.33 דולר, וכך למעשה מיקמה עצמה כחברה שעלתה הכי הרבה השבוע מבין אלו החברות במדד ה-S&P500. איקאן ציין בציוצו בטוויטר: "נכנסתי כרגע לפוזיציה גדולה מאוד באפל, אני סבור כי המניות מוערכות מאוד בחסר". איקאן ככל הנראה השקיע סכום של 146.6 מיליון דולר ברכישה.

הוספת תגובה
2 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מה יש עכשיו שלא היה 18/08/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
    בשביל מה למדתי כלכלה בהרווארד והשלמתי מינהל עסקים תואר שני בברקלי,וניתוח עיסקי פוסט דוקטורט באוקספורד בשביל להבין שהכל חארטה שזה עוד למדתי כשהייתי ילד בשליחות נרקומאנים בפאבלות של לוד,כשמנה עלתה דולר אחד
  • 1.
    גורגי 18/08/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
    מישהו יודע איפה אפשר לקנות אופציות בינאריות של אפל? נראה לי כמו זמן מעולה להרוויח עליהם