ארקיע בוחנת הפעלת טיסות בינלאומיות משדה דב

לצורך הפעלת הטיסות שוקלים בחברה חכירה או רכישה של מטוסי סילון בעלי 70-100 מושבים; עלות המטוסים שיבדקו מתוצרת בומברדייה, ואמבראייר נעה בין 23 ל-30 מיליון דולר
דותן לוי |

במסגרת האסטרטגיה החדשה של ארקיע להפעלת טיסות ברשת האיזורית, בוחנת חברת התעופה שבבעלותם המשותפת של האחים נקש והעובדים, רכישה או חכירה של מטוסי סילון בעלי 70-100 מושבים, היכולים להמריא ולנחות בשדה דב, תל-אביב, נוסף על שדות תעופה אחרים.

במגמה זו משתלבות הטיסות הסדירות לקפריסין, אותן התחילה ארקיע להפעיל בראשית מרץ 2007, כשבתכנית העיסקית מתוכננות מספר טיסות ליום לכל מטוס וכך להגיע לניצול מירבי של המטוסים.

המטוסים שנבחנים על ידי החברה הם דגמי ה-CRJ-700 וה- CRJ-900 מתוצרת חברת בומברדייה הקנדית , וכמו כן דגמי ה-170 ו-175 מתוצרת חברת אמבראייר הברזילאית. מחירי המטוסים נעים בין 30-23 מיליון דולר למטוס.

בחינת המטוסים תתבצע בשלבים, כשבשלב הראשון בוחנת ארקיע רכישה של שני מטוסים ובשלב השני שניים נוספים. מטוסים אלו הם בעלי קיבולת של 70-100 מושבים וטווח טיסה של כ-2000 מייל, המכסה את איזור הים התיכון עד למרכז אירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה