סגירה ירוקה: המעו"ף טיפס 0.3%, זינוקים נרשמו במניות הגז

בשוק המניות: אופקו זינקה ב-5.6%, אלקו טסה 12%, פרטנר איבדה 3.7%
|
(125)
באחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א עברו בשעות המסחר האחרונות לעליות שערים קלות - אשר נמשכו עד לסיום. שוק האג"ח תיקן היום חלק מן הירידות שנרשמו בימים האחרונים. בת"א הגיבו גם לפרסום מדד המחירים לצרכן שעלה 0.6% באפריל, מעט מעל התחזיות. ביום שני הבא (25.05) החלטת הריבית לחודש יוני. מדד הגז נפט בלט בעלייה של 1.3% בהובלת {אבנר יהש} שקפצה 2.3%. ישראמקו יהש -2.77% ישראמקו יהש 45.6 -2.77% ישראמקו יהש בסיס:46.9 פתיחה:46.5 גבוה:46.6 נמוך:45.2 תמורה:9,408,650 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דווקא ירדה 0.5%.  

מדד ת"א 35 -1.42% מדד ת"א 35 1,661.25 -1.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,685.14 פתיחה:1,660.37 גבוה:1,668.22 נמוך:1,637.2 תמורה:1,006,994,070 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 -2.23% מדד ת"א 90 1,459.46 -2.23% מדד ת"א 90 בסיס:1,492.74 פתיחה:1,466.93 גבוה:1,469.76 נמוך:1,430.49 תמורה:660,757,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.19% מדד ת"א בנק 2,462.17 -1.19% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,491.93 פתיחה:2,454.81 גבוה:2,468.19 נמוך:2,417.02 תמורה:292,772,862 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר היה נמוך והסתכם ב-492 מיליון שקל בלבד.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

בשוק המניות בולטת לשלילה מניית טבע וטאואר עם ירידה של 2.1% כל אחת. בצד החיובי נציין את אופקו שטסה ב-5.8% בעקבות פער ארביטראז' חיובי ומניית אלקו שזינקה ב-11.8% לאחר שדיווחה על תוכנית להנפקת פעילות הנדל"ן שלה בארה"ב. עוד נציין את פרטנר שאיבדה היום 3.7% מערכה.


מדד ה-S&P500 רשם עלייה של 1.15% מאז הסגירה בת"א. ביום שישי המדד טיפס 0.1% בלבד לאחר יום תנודתי כאשר המשקיעים הגיבו לנתוני ייצור חלשים שפורסמו טרם פתיחת המסחר. הדאקס הגרמני עלה 0.85% ביומיים האחרונים אך ביום ו' סגר בירידות של כמעט 1%.

מאחורי העליות בוול סטריט (והירידות באירופה): מטבע הדולר האמריקני השלים ביום ו' שבוע 5 ברציפות של היחלשות מול האירו - וזה נתן תמיכה חזקה למניות היצואניות בארה"ב, ומנגד העיב על הבורסות באירופה ובעיקר על הדאקס שהמשיך לאבד גובה. נתוני מאקרו שפורסו ביום ו' בארה"ב תמכו בספקולציות לפיהן העלאת הריבית מתרחקת. זה היה מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן שפספס את התחזיות וגם מדד ה'אמפייר סטייט' לתחום הייצור שאף הוא פספס את התחזיות. הנתונים החלשים הללו יחד עם נתונים נוספים שפורסמו לאחרונה בארה"ב מאותתים כי אחרי נתון הצמיחה החלש כ"כ לרבעון הראשון (צמיחה של 0.2% בלבד), ברבעון השני לא מסתמן תיקון משמעותי מעלה. השורה התחתונה היא שכאמור - העלאת הריבית מתרחקת, ולכן הדולר מאבד גובה.

המדד והבורסה בת"א: מדד המחירים לצרכן לחודש אפריל רשם עלייה של 0.6%, מעט מעל התחזיות שהיו לעלייה של 0.5%. המדד הגבוה באופן יחסי ללא ספק דוחה את הספקולציות לגבי הורדת ריבית נוספת בישראל בקרוב (העדכון הבא ב-25 לחודש). ההנחה שהורדת ריבית נוספת ירדה מהשולחן לפי שעה, היה איתות שלילי מסוים לבורסה בת"א שמאוד נהנתה מזרימת כספים מצד הציבור לאחר הורדת הריבית הקודמת. השאלה המרכזית היא האם הדולר ימשיך להיחלש, וכיצד יגיב לזה בנק ישראל.

מניות במרכז

סקטור התרופות ריכז עניין רב בין השאר על רקע פערי ארביטראז' גדולים מול ארה"ב. מניית אופקו -2.56% אופקו 529.5 -2.56% אופקו בסיס:543.4 פתיחה:535 גבוה:536 נמוך:520.5 תמורה:5,543,839 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פתחה פער של 5.2%. מנגד מניית טבע -0.59% טבע 4,405 -0.59% טבע בסיס:4,431 פתיחה:4,416 גבוה:4,440 נמוך:4,230 תמורה:106,960,182 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: בפער ארביטראז' שלילי של 1.7%.

ביום חמישי פרסמה חברת סלקום -4% סלקום 1,321 -4% סלקום בסיס:1,376 פתיחה:1,350 גבוה:1,369 נמוך:1,282 תמורה:9,437,426 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: את התוצאות לסיכום הרבעון הראשון של השנה והשבוע תפרסמנה גם מתחרותיה את התוצאות: ביום רביעי - פרטנר +0.82% פרטנר 1,714 +0.82% פרטנר בסיס:1,700 פתיחה:1,680 גבוה:1,723 נמוך:1,632 תמורה:7,445,074 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: וביום חמישי פלאפון (במקביל לדוחות בזק -2.55% בזק 256.3 -2.55% בזק בסיס:263 פתיחה:258.1 גבוה:259.3 נמוך:252.1 תמורה:18,692,296 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ).

מניות הבנקים הגיבו היום לאישור הסופי של מינויו של שר האוצר החדש משה כחלון שמתכנן רפורמות בסקטור הבנקאות. פועלים -1.21% פועלים 2,781 -1.21% פועלים בסיס:2,815 פתיחה:2,775 גבוה:2,790 נמוך:2,732 תמורה:65,791,544 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , לאומי -1.2% לאומי 2,300 -1.2% לאומי בסיס:2,328 פתיחה:2,291 גבוה:2,303 נמוך:2,245 תמורה:115,224,774 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו דיסקונט -0.2% דיסקונט 1,507 -0.2% דיסקונט בסיס:1,510 פתיחה:1,484 גבוה:1,513 נמוך:1,454 תמורה:52,028,351 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במרכז.

קבוצת {אלון רבוע כחול} השלימה את מכירת מניות אלון USA לחברת דלק US. היקף העיסקה, לרבות מימוש מניות אלון US מסתכם ביותר מ-2.5 מיליארד שקל. במסגרת העסקה תקבל אלון תשלום מזומן מיידי של 200 מיליון דולר, חבילה של 9% ממניות חברת דלק US ואג"ח בהיקף של 150 מיליון דולר. זאת בנוסף למימוש מניות דלק US בשבועות האחרונים, אשר מביא את ההיקף הכולל של העיסקה ליותר מ-2.5 מיליארד שקל.

גורמי ממשלה הגיעו להבנות מול דלק ונובל בסוגיית הטיפול במונופול. לפי המתווה המסתמן, עיקרי המסמך הם יציאה של דלק מ'תמר', ירידה של נובל מ-36% ב'לוויתן' ל-25%. מכירה של 'תנין' ו'כריש' מצד נובל ודלק. ובתמורה, המדינה לא תדרוש תחרות בתוך 'לוויתן' (כלומר שיווק בנפרד, הסעיף עליו עדיין מתעקש דיויד גילה) והפיקוח על המחירים יהיה "מרוכך". עם זאת, הממונה על ההגבלים העסקיים דיויד גילה לא שותף להסכמות הללו - ובלי ההסכמה שלו, העסק עלול להתפוצץ.
דלק קידוחים יהש -4.26% דלק קידוחים 617.9 -4.26% דלק קידוחים יהש בסיס:645.4 פתיחה:632 גבוה:632 נמוך:616.1 תמורה:10,743,668 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש}
רציו יהש -3.26% רציו יהש 192.8 -3.26% רציו יהש בסיס:199.3 פתיחה:196.1 גבוה:196.1 נמוך:191 תמורה:7,178,694 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:

תגובות לכתבה(125):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 89.
    כל תגובה פה היא שקרית אז לא להתייחס (ל"ת)
    רני 18/05/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 88.
    מחר ההודעה הרשמית על תוצאות חיוביות (ל"ת)
    כיטוב פארמה 17/05/2015 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 87.
    מחר יבחן 1671 אם יעבור אותו אז נגיע גם ל1680 (ל"ת)
    שבי 17/05/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    בונוס וננו.
    יוסף 17/05/2015 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בונוס השבוע מגיעה לשער 65. וננו עוברת את ה 800. הנ"ל האמור דעה אישית שלי בלבד ואין באמור המלצה לקניה או מכירה.
    סגור
  • 85.
    מסכנים אלו שראו את ננו עולה ותמשיך לעלות
    רפיל 17/05/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא היו בפנים.אולי מחר יקבלו שכל
    סגור
  • טען עוד
  • 84.
    בקשה צנועה
    למריצים 17/05/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנו שיש כאן מושקעים שמנסים להריץ מניות שהם מושקעים שם ומפריחים כאן שטויות על המניות. כגון ננו דיימנשן וכדומה. בקשתי הצנועה שכשאתם כותבים שהולך לצאת הודעה על מנייה כזו או אחרת תגבו את אמירתכם בהוכחה כלשהי שנוכל לעקוב אם אתם יודעים משהו או סתם מריצים ומנסים להפיל אותנו לבוץ שנקלעתם. תודה
    סגור
  • 83.
    יום שלישי הגדול
    קמטק 17/05/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הנפקה ביום שלישי בנאסדק מענין מה יהיה ברביעי האם שווה להחזיק בנייר?
    סגור
  • 82.
    קלעתי 3 מ 3
    סוחר ותיק 17/05/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רשמתי בונוס, ננו ואינסוליין עולות וכולום מעל 6%! יפה לי.. מחר ממשיכות עליות שלושתם
    סגור
  • אתה ממש צודק
    העוקב 17/05/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עקבתי אחריך ואתה צודק מאוד רשמת את כל השלושה סחתיין עליך
    סגור
  • 81.
    כיטוב פארמה - חובה להיכנס
    אסף 17/05/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למען גילוי נאות אני מושקע במניה וכמובן מופסד חזקה1.ערור היום הזה שנכנסתי למניה הזו.2.אני בז לאותם רושמים כאן ..." היום זה היום של כיטוב ....השבוע היא תתפוצץ ...וכו וכו .3.אתם אנשים חרטאטנים.4.אני מאחל לכם שגם אתם תקבלו את הזרנוק בכיטוב וכמה שיותר מהר .5.ולכם בכיטוב בעלי החברה מגיע להיכשל בניסוי .
    סגור
  • נהפוך הוא!עכשיו שהמדד נמוך שווה להשקיע (ל"ת)
    הפוך גוטה 17/05/2015 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זאת עובדה שאם היא תצליח בניסוי היא תעלה המון
    אשר 17/05/2015 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואם לא תצליח תיפול שוב חזק ..כרגע היא עם עליות וירידות קטנות...אבל רוב הסיכויים שהיא תצליח בניסיון
    סגור
  • 80.
    בונוס
    ארז 17/05/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הקפיץ השתחרר -לדעתי מחר עליות נוספות.קולפלנט לקראת פרסום תוצאות ניסויים מחזיק אצבעות
    סגור
  • 79.
    כיטוב - לאלה שמתבלבלים
    ארי 17/05/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כיטוב נמצאת בשפל ומדשדשת במקום זמן רב. השקט והעמידה במקום של התקופה האחרונה מכיוונה היא לפני הסערה? ימים יגידו. מה שבטוח שהיא באמצע ניסויים שאם יצליחו יטיסו אותה למעלה. תוצאות אמורות להתפרסם בזמן הקרוב. אל תיבהלו מכל המריצנים פה אף אחד מהם לא יודע באמת מתי אם ואיזה הודעה תצא מהחברה. אמנם לכאורה השער הנוכחי הוא שער טוב להיכנס וימים יגידו אם עשיתם נכון והרווחתם יפה או שנשארתם באותו מקום פלוס מינוס. נ.ב. היא מניה לכל הדעות יותר בטוחה מננו דיימנשן למשל שכרגע עפה ללא שום סיבה ויכולה שתתרסק באותו מהירות
    סגור
  • 78.
    ננו מנייה מנופחת אין לי מושג למה היא עולה ככה הרי...
    disturbed 17/05/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למנייה יש רק אבטיפוס והיא רחוקה מלהיות ראשונה בתחומה..משהו מתבשל פה והוא לא מריח טוב.. ולהפך טאואר עם דוחות יפים עם שיתופי פעולה ופיתוחים חזקים יורדת...WTF הזדמנות רכישה..
    סגור
  • יצאתי ממנה בזמן
    צודק 17/05/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנשים מתלהבים ממניה שעפה מעלה תוך זמן קצר ולא שמים לב לסיכון העצום בה הם מכניסים את כספם. זה דו סיטרי וכשם שטסה מעלה כך היא עלולה להתרסק עשרות אחוזים בזמן קצר. סכנה במלוא מובן המילה
    סגור
  • תאכלו את הכובע ננו מניית העתיד
    שירי 17/05/2015 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מדברים שטויות לא סתם עולה מניה כזאת יש לה עוד הרבה מה שעלתה זה כלום.אם הייתם מבינים באיזה תחום היא מתעסקת
    סגור
  • חמשה בעינק (ל"ת)
    צימר 17/05/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    זהירות
    מעוף 17/05/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יומימ ירידות שני ושלשי ביומ שלשי יעמוד על 1650 דעתי
    סגור
  • 76.
    איך עולה יפה.. מחר היא כבר בשער 800!!
    ננו דיימנשן 17/05/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וכל אלו שברחו יאכלו את הלב
    סגור
  • 75.
    איך כל סוף יום מורידים את השוק קבוע (ל"ת)
    ניר 17/05/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    מי זה הכלב הזה שתוקע 800K בשער 47.9
    בונוס 17/05/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממש תקע טריז שם ותוקע את העליות.. חבל אם זה לא היה שם תקוע בונוס הייתה עולה בכיף. אל תמכרו בפחות תנו לשער הזה להתאדות
    סגור
  • 73.
    מנצלים הפוגה לכתוב פוטים שימחקו בפקיעה (ל"ת)
    שיר 17/05/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    מי אתם שאני אגיד לך מה לקנות ולמכור חחחח
    סוחר חתיך 17/05/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 32
    לא הבנתםאני לוקח לכם את הכסף למה שאתן לכם אותו.אתם תעשו מה שאתם חושבים ואני אותו דבר,רק מעדכן אתכם שאתם מפסידים ואני מרוויח חחחחחחחחחחחחח לוזרים!!!!!!!!
    סגור
  • כבר 12 פעמים הבטחת בקול בכי
    יא ראבי 17/05/2015 15:01
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מעורר רחמים שאתה הולך ולא קיימת. אף אתר לא נותן לך במה כמו ביז רחמנים בני רחמנים..תגיד לי אתה ראש קבוצת הפוחלשים ואטתה מעל עיעלעי ויא\רון החבוט או שכולכם אותודבר
    סגור
  • 71.
    כיטוב פארמה
    הזאב 17/05/2015 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבוע חזק של עליות מחכה לנו ומקווה שימשיך ככה
    סגור
  • תפסיק לתת אינפורמציה שיקרית
    ניר 17/05/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור
  • 70.
    מה עם שורט סקוויז חזק.? (ל"ת)
    אבי 17/05/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 69.
    כיטוב עליה טובהה (ל"ת)
    shark 17/05/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 68.
    רווח יום 6.5k פריצת 1665 והרווח יקפוץ פי 4
    סוחר חתיך 17/05/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 15
    זה מתבשל למחר 1665 יפריץ ונעוף ל 1680-89 בהצלחה פוטים ושורטים שלכם חחחחחחחי
    סגור
  • תן המלצה אחת טובה לוזר, בנתיים כל מה שאמרת נפל (ל"ת)
    יוסי 17/05/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • איבדת את האמון שלנו פה חביבי..
    שי 17/05/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא ראינו ממך המלצות טובות בכלל.. רק חול וחלירע. אם כבר עקבתי אחרי סוחר ותיק, לפחות הוא קלע בעניין ננו דיימנשן ועשיתי מזה כסף לא רע
    סגור
  • תגיד לי דרדס
    רוחמה 17/05/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אתה כותב כאן ים שטויות..מנסה לעשות רושם מלייאן. אז אפילו אם עשית סכום זה היום...אז כל התיק שווה גג 250K, וחוץ מיזה ספר קדימה מה תעשה למשל ב24 שעות הקרובות ולא אחורה..שגם זאת אף אחד לא יכול לבדוק חוץ מההוא שעוקב אחריך והאמן לי מהכרות הוא יודע מה הוא מדבר.
    סגור
  • ?...יפריץ...?
    לסוחר כתוש 17/05/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    1. הבטחת בטון של קושקוש נעלב שאתה הולך..אז מה ..אתה כאן? מפזר הבטחות לא אמינות כמו הדיווחים הלא אמינים מהבורסה..כתוב שהירווחת 787.999 שקל היום..מכ'פת לך? כבר כתבתי שעקבתי אחריך מאז שהיגעת לכאן ואתה מופסד את התחתונים והטוסיק נשאר עירום..שמור עליו.
    סגור
  • טיפ קטן מניות הגז פורצות היום דגש על אבנר מעל 307
    סוחר חתיך 17/05/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ודלק ק והאמא דלק קב.אל תקנו הם יתרסקו מחר חחחחחחחחחח
    סגור
  • איזה קינאה חחחחחח
    סוחר חתיך 17/05/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 44
    יש לכם את זה ביותר לוזריות?העיקר שאתם מרוויחים בפוטים ושורטים ומניות ליגה ז עם סחירות של באסטה בשוק...והעיקר שאני ממשיך לספור את הכסף שלי כל יום.תרשמו פריצת 1665 נקבל 1680-89 והקולים בדרך לשלש את עצמם אז תשבו בשקט ותמשיכו לקלל ולבכות שהכסף שהפסדתם אצלי בכיס.
    סגור
  • 67.
    ובכלל כל ארצות עולם והשווקים שלהם...
    גם תל אביב 17/05/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מיתמרקים ומכינים עצמם לעלול להגיע לפיתחנו קרוב מאד. בעצם..קרוב מאד מאד..לא מאמין שתחזור הודעה זאת שנית..אני מאחל לכל אחד להכין את עצמו כראוי לכל תרחיש..
    סגור
  • המשך
    גם תל אביב 17/05/2015 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הרבה פעמים בחייו של אדם ממוצע ..יש באפשרותו לשדרג מצבו ואף להציל עצמו מפורענויות..כבר היום..הזדמנות פז לגלוש מהשוק החוצה ..לקחת את המזומנים הביתה למקום מבטחים לפני בוא הסערה...
    סגור
  • 66.
    בורסה כמו צעד תימני (ל"ת)
    ניר 17/05/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 65.
    ממליץ לכם לא לקנות כלום בשוק שלנו בטח לא ב 75,וביתר,גם
    טומי 17/05/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא בתא 25 , הכל זבל
    סגור
  • 64.
    ננו לשער 800! אינסוליין לשער 24! בונוס לשער 50!
    דני 17/05/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    זה התחזית שלי להיום ומחר. מבוסס רק על ניתוח אישי שלי, אני נמצא בכל אחת מהניות הללו, ושמח על כך
    סגור
  • תפסיק להריץ תן להם להתנהל לבד (ל"ת)
    עזוב אותך 17/05/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • למה מריץ? רשמתי תחזית אישית לפי ניתוח שעשיתי.. (ל"ת)
    דני 17/05/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 63.
    להתרחק מהמניות הבאות-דלק רכב ל 4000,פרוטרום-לקנות כיל (ל"ת)
    יפרח ליאור 17/05/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 62.
    תיקנו בזק בשורט דרך חברות השקעה תרוויחו המון. (ל"ת)
    מיכה 17/05/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בזק הכריזה על דיבידנד
    שלמה 17/05/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחיר מגלם דיבידנד שיחולק בעוד שבוע וחצי של למעלה מ3%. המניה אכן במגמת ירידה בגלל כל מיני רפורמות, עיצומים והסעות נגדה מפי כל מחני אנליסטים אינטרסנטים או סתם מגיבים כמוך אבל להניח שהיא לעולם לא תעלה זו טפשות לשמה. החברה התמודדה עם משברים הרבה יותר כבדים.
    סגור
  • 61.
    להתרחק מנוכלות השוק המקומי. סוחרי שורט שולטים שם (ל"ת)
    שומי 17/05/2015 10:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    לא מוכרים זהב במחיר עדשים..לזכור יש לנו יהלום ביד (ל"ת)
    בונוס 17/05/2015 10:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 59.
    ניראה אדום בשוק- השורטיסטים שולטים בשוק ללא עוררין (ל"ת)
    שמעון 17/05/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 58.
    בקרוב תוצאות (ל"ת)
    רדהיל 17/05/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 57.
    השוק הישראלי דפוק ביותר ,מדדים בגבוה מניות ממש לא-להלן
    גדי 17/05/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרשימה- פועלים היתה 2300 נק היום ב 24 אחוז פחות לעולם לא תגיע לשער זה. כיל היהת ב 8000 נקודות עד שתגיע ל 4000 יקח שנים אם בכלל. בזק הייתה 900 בחיים לא תגיע ל 800, דיסקונט היתה 980 אין מצב ל 800 ,פרוטרום היתה 16990 לא תחזור לשם עוד 100 שנה. דלק קבוצה היתה 200000 לעלם לא תחזור לשם, לאומי היתה 1800 לא תגיע לשם גג 1600 ושלא נדבר על פרטנר,סלקום ועוד 400 מניות - שוק דפוק
    סגור
  • 56.
    אנו שורטי השוק שולטים בשוק- מה לא הבנתם (ל"ת)
    פיני 17/05/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 55.
    את מפגרת עם תעודה, ראי טאואר -כמו שאמרתי שעלתה זה ליריד (ל"ת)
    מיכה לאחת שלא מבינה 17/05/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 10
    סגור
  • מה זה ליריד? שם של מניה שתטוס?
    למיכה 17/05/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מי סמך לקבוע שהיא מפגרת? אתה רופא? מה פרוש מפגרת עם תעודה? אין מושג כזה באף שפה? וחוץ מיזה..אני ניזכר שאתה חבר חבורת הפוחלצים שמונה כבר 20 איש כולל אישה אחת) ד.א:אני חושב שאתה פיצפון שאחת ש לא רואה אותך אפילו ממטר.
    סגור
  • 54.
    לדעתי הפקיעה תיהיה מעל 1680 (ל"ת)
    דודו 17/05/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 53.
    לא נותנים לשוק לעלות במכוון שקוף מידי (ל"ת)
    חיים 17/05/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 52.
    הדשדוש הורס את הבורסה (ל"ת)
    גל 17/05/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 51.
    לפי דעתי בלבד, היום ננו, בונוס ואינסוליין למעלה (ל"ת)
    סוחר ותיק 17/05/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • לא לשכוח תעודת ביטוח ב60 בהצלחה לסבלנים (ל"ת)
    בונוס 17/05/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • בהחלט בננו יש תעודות ביטוח לשער 60 עקב השקעה
    סוחר ותיק 17/05/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 14
    זה מה שמחזיק אותי רגוע למרות הירידות החזקות שהיו שבוע שעבר. השבוע לדעתי בונוס תחזור לכיוון ה 60
    סגור
  • התכוונתי לבונוס סליחה, יש תעודת ביטוח לשער 60
    סוחר ותיק 17/05/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 12
    זה מה שמחזיק אותי רגוע למרות הירידות החזקות שהיו שבוע שעבר. השבוע לדעתי בונוס תחזור לכיוון ה 60
    סגור
  • 50.
    לא נעלה היום תשכחו מזה טבע ופריגו באדום (ל"ת)
    עודד 17/05/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 49.
    מיכה צדק בהכל בבזק ובדלק רכב,בבילון ביולין-תותח על. (ל"ת)
    יעקב 17/05/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 48.
    מניות פרטנר וסלקום יתקנו למעלה - הזדמנות קניה . (ל"ת)
    4a1a594 17/05/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 47.
    כפי שאמרנו בזק בצנחיה חופשית לעולם לא תיראו 760-780 (ל"ת)
    מיכה 17/05/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    לא לגעת בבזק,לא בבנות,לא דלק רכב-לעולם לא תגיע ל 5000 (ל"ת)
    מיכה 17/05/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 45.
    הודעה חשובה במאיה! הצלחה לאינסוליין (ל"ת)
    אינסוליין 17/05/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 44.
    כמו שאמרתי על בזק- 770,750,700,650,600 לא טועה (ל"ת)
    מיכה 17/05/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    19.5.15 יום האקס בקבלת דווידנד בטבע (ל"ת)
    עוד יומיים 17/05/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    מניות סלקום ופרטנר יתקנו למעלה חזק - הזדמנות קניה . (ל"ת)
    4a1a594 17/05/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    מנייה מתחת לרדאר כנסו
    חיים 17/05/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גרוזלם השקעות בשער 21 אגורות. ירדה משער 100 לשער 21 בשנה וחצי במחזור של 10 אלף ביום ממש סתם ,פשוט אין קונים. לאחרונה רכשה את החברה הבורסאית מעין ונצורס. גרוזלם מחזיקה 5 חברות ששווי החברה באחזקות 1 מיליון. גרוזלם מחזיקה במעין ששוי שלה ב30 חברות שהיא מחזיקה 50 מליון. לאחרונה משקיעים הזרימו 2.5 מליון שקל לםי שווי חברה 60 מליון שקל לפני הכסף. והיא מנהלת איתם משא ומתן להשקעה של 8 מיליון לפי אותו שווי . כרע החברה נסחרת לפי שווי של 5 מליון.... שיכנסו הקונים בקרוב ,השער הנוכחי יהיה היסטורי. לעקוב.
    סגור
  • 40.
    בונוס עולה
    מוטי 17/05/2015 08:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש דיווחים טובים היו במאיה קדימה להפציץ
    סגור
  • 39.
    חברת דה בירס משקיעה בשפע ימים
    הדר מקור ראשון 17/05/2015 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבוע שעבר ביום שלישי על פי הזמנה הגיעו 3 אנשים מחברה דה בירס לחברת שפע ימים: סמנכל החברה , יועץ , ועורכת דין. החברה החליטה באופן מיידי להשקיעה סכום מכובד בחברה שפע ימים והדבר יפורסם היום או מחר במאיה .על פי נתונים ההשקעה על סמן ממצאים חדשים שהתגלו ועל פי נתונים שהחברה עומדת לפרסם בימים הקרובים
    סגור
  • אם זה נכון
    שוטר 17/05/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך ללכת לכלא... שיתוף מידע פנים הוא עברה פלילית. אם זה לא נכון, אתה סתם איש נבזה ושקרן. מה אתה מעדיף?
    סגור
  • 38.
    די-פארם היום תעלה 20% בגלל התוצאות (ל"ת)
    אנליסט 17/05/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לאנליסט
    ראובן 17/05/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה אמרת איזה עליות וכמה אחוז עליות לפי מה אתה קובע לקנות מתי איך ולמה מה אתה נביא איזה תוצאות יהיו שם בינתיים כלום אז למה לזרוק הצהרה סתם בשביל מה ולמה
    סגור
  • 37.
    היום הודעה על ניסוי מוצלח,כדאי לרכוש!!!! (ל"ת)
    די-פארם 17/05/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    פער 0.12 עדכני (ל"ת)
    פער 0.12 עדכני 17/05/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    בונוס מחר בע"ה תעלה.
    יוסף 17/05/2015 02:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דעתי האישית בלבד
    סגור
  • 34.
    וטרן
    שילוב קטלני 17/05/2015 00:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקיץ הוא העונה המסורתית למימושים,במיוחד לאחר ראלי של 7 שנים ו לפני העלאות הריבית.
    סגור
  • 33.
    יש פה אנשים שכותבים כבר 6 שנים שיהיה ירידות (ל"ת)
    אמיר 16/05/2015 23:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 32.
    בונוס ביוגרופ . לאחר נגיעה בתמיכה תמריא
    dvir 16/05/2015 23:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גילוי נאות - לא מחזיק. אכנס בפתיחה.
    סגור
  • 31.
    טאואר חזק למעלה בהצלחה למחזיקים
    דן 16/05/2015 22:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בהצלחה
    סגור
  • 30.
    כיטוב פארמה
    אשדודי 16/05/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נקווה שתדווח כבר השבוע הזה את ההצלחה בניסוי פאזה 3
    סגור
  • 29.
    היום דויוד גילה רגולטור מחר בדלק - לפטר את האיש הזה מיד (ל"ת)
    משה ראשל"צ 16/05/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 28.
    מחר גם אם יתחיל ירוק יסיים אדום (ל"ת)
    שבי 16/05/2015 20:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 27.
    מניות הגז
    בני 16/05/2015 20:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ירוק חזק במניות הגז יש רצון עז להביא לפתרון הבעיה בהקדם זה האינטרס של הממשלה לקדם את הנושא במהירות האפשרית . שבוע נפלא לכל המשקיעים ועם ישראל.
    סגור
  • 26.
    כיטוב וצירון
    רונן 16/05/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ימשיכו צפונה בכל הכוחjQuery20307327998310793191_1431798219434??
    סגור
  • 25.
    השבוע יוצאת הודעה של כיטוב פארמה!!! (ל"ת)
    סטוקס 16/05/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    ביוקנסל
    אני 16/05/2015 20:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב תשובה חיובית לגבי הניסוי המורחב ואז גם יגלי על המשקיע האסטרטגי בפרימיה ענקית ....עליות עד ההנפקה בנאסדק ואז שוב עליות עד לניסוי הסופי....שנגיע לשם אולי נמכור
    סגור
  • 23.
    אני מרגיש שהתיקון באפריקה התחיל בחמישי לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 16/05/2015 20:20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 22.
    מחר ירידות שערים של חצי אחוז (ל"ת)
    עורב אמיתי 16/05/2015 20:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 21.
    שוב טעות בארביטראז'- ארביטראז' באפס (ל"ת)
    רונן 16/05/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    בונוס די פארם
    מיקי 16/05/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו להשקיע בבונוס פריים לא מתים הם רק נותנים אפשרות לבכירים להיפטר מהסחורה איסוף רק בשער 36-37 לגבי די פארם הודעה חיובית נוספת השבוע הגיע הזמן לאסוף צפי לשער 22 דברו איתי ביום שלישי ונראה אם צדקתי.
    סגור
  • מי שמוכר זה זה שהשקיע בשער 30 עבר חצי שנה
    טעות שלך לגבי בונוס 17/05/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והבכירים לא מכרו אפילו יח אחת..עכשיו תחשוב לפני שאתה ממציא..יום טוב וירוק..קצת מידע נכון מקווה שיעזור לך
    סגור
  • 19.
    ביונדווקס-הרבה אקשן מחר בבוקר בעקבות המחזור החזק בארה"ב (ל"ת)
    אלי 16/05/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    ננו ובונוס
    בינו 16/05/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ננו עדין לא ביצעה תיקון,ובונוס עוד מניית ביומד
    סגור
  • ננו גם לא יהיה תיקון היא רק תעלה
    שירן 17/05/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    1 7
    זאת מניית המאה עוד לא הבנת .זה הדבר הבא ההכל יתבסס על הטכנולוגיה הזאת ומדובר בשוק של מיליונים
    סגור
  • מה באמת?
    לשירן 17/05/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כדאי להסתער על ולקנות כמה שיותר? את עומדת אחרי דבריך ומוכנה לערוב לי? או סתם מנפחת ת'מוח עם משהו שאת רוצה שיהיה..ולא בהכרח יודעת..
    סגור
  • 17.
    כיטוב פארמה ודי פארם מעלה ירוק חזק (ל"ת)
    אנליסט מגדל 16/05/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    מזור
    יואב 16/05/2015 17:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ל 10 נראה לי גם
    סגור
  • 15.
    ישראמקו מחר מעלה מעלה מעלה (ל"ת)
    ישראמקו מעלה 16/05/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    בונוס מחר תעשה תיקון ענק מעלה (ל"ת)
    כדאי לקנות 16/05/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 13.
    מחר טאואר תעלההההה (ל"ת)
    אנליסט1 16/05/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    בונוס השבוע תעלה חזק חזק (ל"ת)
    אנליסט 16/05/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • חזוק חזוק
    התכוונת 17/05/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    נכון?
    סגור
  • 11.
    אחרי תיקון למטה, ננו ובונוס חזק למעלה (ל"ת)
    שחר 16/05/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    7 9
    סגור
  • 10.
    מזור
    אמיר 16/05/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מחר מתחילה מזור לתקן למעלה
    סגור
  • רק עניין של זמן עד לזינןק
    מזור- אני אתך 16/05/2015 21:51
    הגב לתגובה זו
    1 6
    המנתחים והמנותחים מרוצים עד הגג מהמערכת, תוצאות הניתוחים מעולות-וכבר בוצעו עשרת אלפים ניתוחים באמצעות המערכת (כל ניתוח מכניס למזור משהו כמו 1500 דולר -ערכת ניתוח). רק עניין של זמן עד שהמכירות יתחילו בצרורות ולא בבודדת.
    סגור
  • 9.
    המדד רק 0.6 איזה יופי
    רפי 16/05/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ברמה כזאת אפשר להמשיך להשקיע בבורסה במיוחד אם הריבית נשארת כפי שהיא גם פה וגם בארהב .חכמים יודעים זאת מחר ירוק בוהק
    סגור
  • נכון ממי.. נכון חמודון..
    לרפי 16/05/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ירוק אמרת קטנצ'יק? איזה גוון של ירוק ממי..כמו עלי העץ ממי? יכול להיות שיהיה אפור ממי..? ואולי בורדו או אדום ממי...? מה אתה אומר ממי...לקנות או למכור ממי קטנצ'יק?
    סגור
  • ירוק חזק למעלה בננו דיימנשן ובונוס (ל"ת)
    דני 16/05/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 8.
    על פי האזהרות שנה שביעית של עליות נא היזהר (ל"ת)
    יובי 16/05/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • אכן כך. אבל כולם עיוורים וחרשים.
    גרידי 16/05/2015 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועם עיניים גדולות. יבוא להם בהפתעה חזק לפרצוף.
    סגור
  • אנא, דייק בעובדות
    אמנון 16/05/2015 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו רק השנה השישית לעליות, ולא השביעית .
    סגור
  • 7.
    לא הייתי בונה על האיתותים שלכם האיתות שלכם זה בשביל לע (ל"ת)
    נועם בנו 16/05/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 6.
    טאואר- הסבלנות תשתלם!! (ל"ת)
    סמי החקלאי 16/05/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • נכון ממי..בטח תשתלם..
    לסמי 16/05/2015 16:47
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אני לא מתייאש..מצידי שתרד עוד ועוד..ואפילו אחת שמבינה התייאשה..יש לי סבלנות עד אין קץ..ואחכה לטאואר אהובתי בכל מחיר שיהיה ואפילן הנמוך ביותר..אני שם לעדי עד ןלא מעניין אותי כלום..
    סגור
  • 5.
    הזדנות של החיים בפוקס, כדאי לקנות.......
    מיטל 16/05/2015 16:16
    הגב לתגובה זו
    2 8
    ממחר עליות חזקות אחרי פרסום הדוחות
    סגור
  • שכחת י' באמצע המילה הראשונה (ל"ת)
    גרידי 16/05/2015 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מעוף
    בילי 16/05/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין קשר בין הביתה המקומית לבין הקורה בארצות הברית הבורסה בתל אביב מתעלמת זה זמן רב ממרבית הסיכונים המקומיים לרבות המשילות הבעייתית של ממשלת הצללים שנבחרה. שומר נפשו ירחק.
    סגור
  • 3.
    רציו - השבוע תגיע לשער 42
    רציונל 16/05/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    9 8
    השבוע שער 42 בזכות שטייניץץץץץץץץ
    סגור
  • 2.
    צפי לשוק האגח למחר
    ליאורה 16/05/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 11
    תשואות ארהב ירדו ב-6 אתוזים....
    סגור
  • מה את אומרת?
    לליאורה 16/05/2015 16:44
    הגב לתגובה זו
    15 4
    באמת? לא ידעתי כל כך הרבה..
    סגור
  • 1.
    המדד הגבוה ייתן תגובת נגד לעליות (ל"ת)
    איציק 16/05/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות