פרטנר תשיק שני מסלולים תחת המותג '012 מובייל' החל מ-88 ש' לחודש

חברת פרטנר היא החברה הראשונה מבין החברות הוותיקות להשיק מותג זול אשר יתחרה מול החברות החדשות שנכנסו לתחום הסלולר
דניאל פליישר | (3)

חברת הסלולר פרטנר הודיעה היום (ג') כי בכוונתה להשיק חבילת סלולר חדשה תחת המותג '012 מובייל', כאשר החבילה תנוע בין 88 עד 98 שקלים ותתחרה מול החברות החדשות שנכנסו לשוק הסלולר.

012 מובייל תציעה שתי תוכניות בתשלום חודשי קבוע הכוללות שיחות והודעות טקסט מהנייד ללא הגבלה לכל היעדים בארץ, כולל מספרים נייחים, חבילת גלישה ושיחות לניידים בחו"ל. התוכניות יוצגו בהשקה רשמית של 012 מובייל כאשר הערכות מדברות על הבדל בין שתי החבילות ברמת השימוש בחבילת הגלישה ומידת השימוש בשיחות לניידים בחו"ל.

בנוסף, המותג החדש יעניק שירות למי שיהיה מעוניין לרכוש מכשיר סלולר בנפרד מרכישת המספר (שירות Sim Only), כולל שירות ורישום באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

כוונתה של פרטנר ככול הנראה היא להפריד את הפעילות החדשה מהפעילות העיקרית של החברה וליצור מותג זול יותר עם נוכחות חזקה שיתחרה עם 'גולן טלקום', 'הוט מובייל' ו-'רמי לוי תקשורת'. כך, פרטנר תוכל לבדל את עצמה, ביחד עם שאר החברות הוותיקות (סלקום ופלאפון) ולשמור על רמת מחירים הנוכחית של 120 שקל לחבילה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא יכול לראות את הפרצוף של בן דוב גם בשקל לחודש! (ל"ת)
    דויד 20/06/2012 06:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רן 20/06/2012 01:37
    הגב לתגובה זו
    ללא הגבלה ב5 ש"ח אני לא חוזר אליהם (לסלקלום)! אין להם איזו תוכנית שעולה 905 ש"ח לחודש, אבל אם תדבר 9000 שעות בחודש תקבל החזר של 900 ש"ח לחצי שנה, סה"כ 5 ש"ח לחודש ובתנאי שתתחייב ל7 שנים ? אם תקנה מכשיר שעולה 200 ש"ח בחודש ותדבר עוד 5000 דקות בחודש תקבל החזר של 10%נוספים ובתנאי שתתקשר עוד 3000 דקות ל 5 מספרים מועדפים. את זיוני השכל האלה תמכרו למישהו אחר!!!!!!!!!!!!
  • 1.
    FU 19/06/2012 20:05
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנים שהם עשקו אותנו - גם אם יקראו לזה "משה-פון" עדיין אף אחד לא יתחבר אלהם.
בנקים קרדיט מערכתבנקים קרדיט מערכת

מניות הבנקים המומלצות - ומי לא מומלצת?

האנליסטים של ברקליס ממליצים על שלושה מתוך ארבעת הבנקים הגדולים שהם מכסים: "פוטנציאל תשואה של עד 18%", מניית לאומי מועדפת וגם - מה התשואות הצפויות במניות ומה התחזית קדימה?

מנדי הניג |

האנליסטים של ברקליס בהמלצת תשואת יתר למניית לאומי, הפועלים ודיסקונט לאחר עונת דוחות חזקה. התשואה הממוצעת להון עומד על ממוצע של 16.3% ברבעון, צמיחת האשראי דו-ספרתית ויחסי יעילות הבנקים ממשיכים להשתפר. מהם מחירי היעד והסיכונים?

האנליסטים טבי רוזנר וכריס ריימר משמרים את הדירוג החיובי על הסקטור ואת המלצת התשואת יתר על שלושה מתוך ארבעת הבנקים שהם מכסים: לאומי, הפועלים ודיסקונט. על מזרחי-טפחות נשמרת המלצת החזק. 

"אנחנו ממשיכים לראות את הבנקים הישראליים כאטרקטיביים ורואים פוטנציאל להמשך עליית ערך", כותבים רוזנר וריימר, "עליית הערך מונעת על ידי תשואה להון גבוהה יותר ויחסי הוצאות-הכנסות נמוכים משמעותית, בהובלת צמיחת אשראי חד-ספרתית גבוהה ואיכות נכסים טובה".

רבעון חזק שעלה על התחזיות

עונת הדוחות לרבעון השלישי הסתיימה עם תוצאות שהכו את הציפיות. לפי ברקליס, הבנקים הציגו צמיחת אשראי מוצקה ותשואה על ההון שעלתה על האומדנים. ה-ROE הממוצע ברבעון עמד על 16.3%, גבוה ב-40 נקודות בסיס מהתחזית. צמיחת האשראי הסתכמה ב-3% רבעונית ו-11% שנתית, לעומת אומדן של 10%.

הרווח הנקי של הבנקים עלה ב-17% בממוצע בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנטרול רווח חד-פעמי שרשם בנק הפועלים מפשרה משפטית, העלייה עמדה על 12%. ההכנסות שאינן מריבית זינקו ב-35% בממוצע, כאשר כל ארבעת הבנקים הציגו גידול בסעיף זה.

חגי שלום טיב טעם
צילום: אסף לב

טיב טעם: הכנסות הרבעון עלו ב-15.7%, הרווח הנקי ל-15.6 מיליון שקל

מחזור הרבעון השלישי הגיע ל-528.7 מיליון שקל וה-EBITDA עלה ל-59.3 מיליון שקל; הקמעונאות צמחה ב-1.3% בלבד ל-394.8 מיליון שקל, בעוד מגזר הסחר זינק ב-66% ל-164.9 מיליון שקל בעיקר בעקבות איחוד מזרח ומערב - החברה תחלק דיבידנד של 4.6 מיליון שקל

ליאור דנקנר |

קבוצת טיב טעם טיב טעם 5.24%   מפרסמת דוחות לרבעון השלישי עם עלייה של 15.7% בהכנסות ל-528.7 מיליון שקל וגידול של 55.6% ברווח הנקי ל-15.6 מיליון שקל. במקביל הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד של כ-4.6 מיליון שקל שצפוי להיות משולם בדצמבר. מאחורי המספרים הקבוצתיים בולטת התמונה: מגזר הסחר, שממילא גדל בשנים האחרונות, מושך את התוצאות למעלה בעקבות איחוד מזרח ומערב, בעוד רשת הסופרמרקטים הקמעונאית מציגה צמיחה מתונה יותר.

שיפור ברווחיות וברמת המזומן

סך ההכנסות ברבעון השלישי עלה ל-528.7 מיליון שקל לעומת 457.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הגולמי הסתכם ב-176.2 מיליון שקל, 33.3% מהמחזור, לעומת 148.2 מיליון שקל ו-32.4% מהמחזור אשתקד. כלומר, לא רק שהפעילות גדלה, גם שיעור הרווח הגולמי השתפר.

הרווח התפעולי ברבעון עלה ל-27.9 מיליון שקל, כ-5.3% מההכנסות, לעומת 20.5 מיליון שקל ו-4.5% ברבעון המקביל. הרווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות (EBITDA) גדל ב-20.6% והגיע ל-59.3 מיליון שקל לעומת 49.2 מיליון שקל אשתקד. בשורה התחתונה הרווח הנקי לרבעון הגיע ל-15.6 מיליון שקל, לעומת 10 מיליון שקל ברבעון המקביל, ושיעור הרווח הנקי עלה מ-2.2% ל-2.9%.

מבחינת תזרים, הפעילות השוטפת הניבה ברבעון השלישי כ-33.1 מיליון שקל, לעומת כ-9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה - שיפור שמשקף גם את העלייה ברווח התפעולי וגם ניהול הון חוזר זהיר יותר. בחברה מציינים כי חברות הקבוצה עומדות בהתניות הפיננסיות מול הבנקים לאחר הארכת הסכמי המימון עד מאי 2026.

הקמעונאות יציבה, הסחר הופך למשמעותי יותר

במגזר קמעונאות המזון, רשת המרכולים, ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-394.8 מיליון שקל, לעומת 389.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של כ-1.3% בלבד. בחברה מייחסים את העלייה בעיקר לעיתוי חגי תשרי שנפלו בחלקם ברבעון השלישי ולגידול במכירות דרך תוכנית הנאמנות TivClub, כשמנגד התייקרות כללית של מוצרי המזון במשק והעלאת המע״מ פעלו לקיטון בהיקף הצריכה. הפדיון בחנויות זהות עלה ב-2.3%.