בורסה
צילום: אתר הבורסה
סקירה

נעילה שלילית בבורסה - הביטוח איבד 3%; מודיעין זינקה 12%, אנלייט נפלה 6.4%

המומנטום השלילי התחזק לקראת סיום והמדדים סגרו בירידות, הביטוח בלט עם נפילה של 3% שמיתנה ירידה חזקה יותר קודם; OPC אנרגיה ירדה אחרי ההודעה על השקעת הענק בחדרה עם לאומי - מחזור המסחר הסתכם על כ-5.1 מיליארד שקל

נושאים בכתבה שער הדולר בורסה

ארד ארד -0.04%   זינקה היום 6.8%, המניה במומנטום חזק שאפילו מתחדד בעוד הבורסה יורדת רוחבית. מאז הדוחות לרבעון הראשון לפני כשבועיים המניה הוסיפה יותר מ-20%, משווי של כמיליארד שקל לפני התוצאות ליותר מ-1.3 מיליארד שקל היום. ארד פתחה את השנה ברבעון חזק -  הכנסות של כ-112.4 מיליון דולר, עלייה של כ-8.4% לעומת הרבעון המקביל, ורווח נקי שקפץ בכ-27% לכ-9.2 מיליון דולר, זה הגיע אחרי רבעון רביעי פושר למדי, שגם דרדרו את המניה בכמעט 20% תוך חודש וחצי, עם זאת, התוצאות האחרונות החזירו את הרוח למפרשים. אנחנו מסקרים הרבה את ארד, המכפיל שלה בעת פרסום התוצאות היה ב-10-12 עכשיו הוא קצת עלה אבל עדיין יש פה תמחור נוח יחסית, כמובן בהשוואה להזדמנויות האחרות בבורסה בשביל חברה רווחית, צומחת עם פעילות בינלאומית בתחום מדידת וניהול מים נחזיר אתכם לכתבה על התוצאות, כתבה, שכנראה גם תרמה לזינוק במניה של 13% באותו היום - ארד מציגה שיא ברווח - האם היא השקעה מעניינת?


גם שותפות הנפט מודיעין מודיעין יהש -8.89%   קפצה היום ובמחזור לא גבוה באופן יחסי למניות אחרות, אך גבוה משמעותית מהממוצע הרב-שנתי שלה (150 אלף שקל, המחזור נסגר על 1.1 מליון שקל),  השותפות עדכנה אתמול, ששברון ו-Equinor, השותפות בנכס הנפט Big Foot במפרץ אמריקה, לא ניצלו את זכות הסירוב הראשונה שלהן לרכישת הזכויות שמודיעין מבקשת לקנות. מודיעין ציינה כי זכות הסירוב הייתה אחד התנאים המתלים המהותיים וחסם מרכזי להשלמת העסקה, וכי הצדדים פועלים כעת להשלמת יתר התנאים המתלים. הנה סקירה מצויינת שכתב בן ווינברגר על מודיעין בדיוק לפני חודשיים, היא עשתה מהלך מדהים, 57%, מ-42 מיליון שקל בשווי ל-66 מיליון שקל - מודיעין אנרגיה בפרשת דרכים - מה הפוטנציאל ומה הסיכונים?


פוקס פוקס -3.65%  מנהלת משא ומתן לרכישת השליטה ברשת נוי השדה, הפועלת בתחום הפירות והירקות ומשלבת גם מוצרי מעדנייה, מאפים, מוצרי חלב ומוצרים נלווים. לפי דיווח החברה לבורסה לניירות ערך, העסקה נמצאת בשלב של מגעים בלבד, ואין עדיין הסכם מחייב בין הצדדים. השלמת העסקה, ככל שתצא לפועל, כפופה להשלמת בדיקות נאותות, גיבוש הסכמות סופיות לכדי הסכמים מחייבים וקבלת אישורים מצדדים שלישיים, כולל אישור רשות התחרות.

אם כבר הזכרנו את פוקוס, בעל השליטה הראל ויזל רוכש בימים האחרונים באינטנסיביות מניות של ריטיילורס -3.61%  , היום הודיעה החברה על רכישה נוספת של 33,500 מניות כשהיקף הרכישה עומד על כמיליון שקל (שער של כ-29 שקל).


בהמשך להחלפת המהלומות בין ארה"ב לאיראן במהלך, בטהרן שוב מאותתים כי הפסקת האש רחוקה מלהיות יציבה. לפי דיווח ראשוני מסוכנות הידיעות האיראנית תסנים, צוות המשא ומתן האיראני משעה את חילופי המסרים עם וושינגטון באמצעות מתווכים, עד שיתקיימו תנאיה של איראן בנוגע לזירה בלבנון. לפי הדיווח, בטהרן דורשים הפסקת אש מלאה, הכוללת גם את הפסקת הפעילות הישראלית והוצאת הכוחות מדרום לבנון.


הפיננסים הפכו למשקולת על הבורסה. הבנקים ירדו היום ב-1.2% והם כבר מציגים תשואה שלילית של קרוב ל-6% על השנה, חברות הביטוח שפתחו פערים על הבנקים באותה תקופה עם זינוק של כ-22%, איבדו היום 3%, ממתנים ירידה של עד 5%, בחישוב מצטבר מניות הביטוח בירידה של יותר מ-9% רק בשבוע האחרון, בתחתית טבלת התשואות של הבורסה במסגרת הזמן הזה. 

חברות הביטוח מתנהגות כמו 'אופציה' על הבורסה, כשהשוק עלה הם הרוויחו פעמיים, דרך השיפור בפעילות השוטפת, הזרמה נוספת של כספים שהגדילו את הנכסים והקפיצו את דמי הניהול, וגם דרך תיקי הנוסטרו שהגיעו ליותר מ-220 מיליארד שקל בחישוב מצרפי. מניות הביטוח כבשו את טבלת התשואות שנה שעברה ולפני שנתיים, עם עליות של 152% שנה שעברה ויותר מ-400% בתוך שנתיים, כעת כשהסנטימנט מתחיל להשתנות, כפי שזה נראה, הם גם מגיבים בתנודתיות יותר, צריך גם לזכור שהם בסטיית תקן הכי גבוהה בטווח של שנה, המדד הענפי עומד על 40 פלוס בעוד הממוצע עומד על כ-20.


גם בשוק האג"ח הממשלתי נרשמה היום חולשה, עם ירידות במחירי האיגרות ועלייה בתשואות לאורך העקום, בעיקר במח"מ הבינוני והארוך. אפשר להסתכל על זה כשינוי כיוון מסוים אחרי שבועיים חזקים יחסית באג"ח הארוכות, שנהנו מירידת תשואות ומהתאוששות במחירים. היום התשואות באיגרות הארוכות חוזרות לטפס לרמות של סביב 4.2%-4.9%, מה שמאותת על זהירות מחודשת בשוק הסולידי. אג"ח עם מח"מ של כ-10.1 שנים נסחרת ביציבות על ריבית ברוטו של 3.77%.


אתמול היה יום תנודתי, המדדים פתחו בעליה, מחקו אותה אחרי כשעה, איבדו גובה לאורך רוב שעות היום אך הצליחו לסגור במגמה מעורבת, ת"א 35 החזיר לעצמו כמעט 1% מהנפילה של יום שני. היום הפתיחה הייתה יציבה, אך המדדים, בדומה לאתמול ממשיכים לרדת כעת עד 1.2%, ת"א 35 יורד 0.7%, ת"א 90 יורד 1.2%.

 בשאר הסקטורים נרשמות ירידות קלות, הנדל"ן זכה אתמול להזרמות כספים אחרי שהנגיד רמז שההורדה הבאה עשויה להיות אגרסיבית מהרגיל, ת"א נדל"ן עלה 0.3% בעוד שמדד היזמיות קפץ 1.3% אתמול, היום הם נסחרים בירידה של עד 0.7%. 

הביטחוניות שירדו אתמול 0.9%, יורדים גם היום 0.8%, המדד הענפי בירידה של קרוב ל-3.8% מתחילת השבוע. הביטחוניות "נלחמות" עכשיו על הטריטוריה החיובית מתחילת השנה - עכשיו התשואה עומדת על פלוס 0.8%.


ה-OECD מוריד את תחזית הצמיחה של ישראל ל-2026 ומספק עוד תזכורת לכך שהמשק עדיין רחוק מחזרה לשגרה כלכלית מלאה. בארגון מעריכים כי התוצר יצמח השנה ב-3.3% בלבד, לעומת תחזית קודמת לצמיחה של 4.9%, על רקע המשך השפעות המלחמה על הצריכה הפרטית, שוק העבודה, שרשראות האספקה ורמת אי הוודאות של העסקים. התחזית הזו שמרנית יותר מההערכות שנשמעו בישראל בחודשים האחרונים, ובמיוחד ביחס לאפשרות שהנתונים המעודכנים יצביעו על צמיחה קרובה יותר ל-4%, אחרי שנתוני הרבעון הראשון היו פחות חלשים מהחשש. לצד זאת, ה-OECD עדיין מצפה לשיפור חד יותר ב-2027, עם צמיחה של 5.6%, אבל גם שם התמונה הפיסקלית נשארת מאתגרת: הגירעון צפוי להישאר מעל היעד, והחוב הציבורי צפוי לעלות השנה לכ-71% מהתוצר.


קווליטאו לא עוצרת, קווליטאו -4.48%   נופלת גם היום 6.6% אחרי נפילה של יותר מ-8% אתמול, מפרסום התוצאות לפני שבוע וקצת המניה איבדה רבע משוויה, כ-0.8 מיליארד שקל - להרחבה על התוצאות: חברת השבבים הישראלית עם דוח פושר - לאן הולכים מכאן ולמה החברה עדיין לא נמכרה?

קיראו עוד ב"שוק ההון"


נייס נייס 1.42%     נכנסת לפרויקט ממשלתי רחב בבריטניה, במסגרתו תספק את תוכנת מוקדי השירות לרשות המסים והמכס הבריטית, HMRC. לפי הודעת המכרז הרשמית, Capgemini UK זכתה בחוזה להקמת מערך Contact Centre as a Service עבור הרשות, בהיקף של 500 מיליון פאונד לפני מע"מ, (כ-600 מיליון פאונד כולל מע"מ). החוזה נחתם לתקופה של שמונה שנים, ממאי 2026 ועד מאי 2034, עם אפשרות להארכה בשנתיים נוספות, עד מאי 2036. בפריסה שנתית, מדובר בהיקף ממוצע של 62.5 מיליון פאונד בשנה לפני מע"מ - נייס בחוזה גדול בבריטניה: תספק את תוכנת מוקדי השירות בפרויקט של 500 מיליון פאונד



הנגזרים על מדד ת"א 35 פקעו ברמה של 4267.72

מחזור המסחר הסתכם על כ-5.1 מיליארד שקל


ארגו פרופרטיז 0%   אחרי נפילה של 12% מהשיא הנהלת ארגו קונה מניות, מנכ"ל החברה ושני סמנכ"לים מימשו אופציות למניות בהיקף כולל של כ-20.5 מיליון שקל, ובכך הגדילו את אחזקותיהם בחברה


מדור "זרקור על קרן" - והיום: 40% תשואה ב-12 חודשים: כך ניצחה קרן הגידור של אנליסט את מדד הנדל"ן , קרן "אנליסט נדל"ן ישראל-חו"ל Multi Strategy" אנליסט נדל"ן ישראל - חו"ל Multi Strategy- קרן גידור בנאמנות רושמת תשואה של 40.15% ב-12 החודשים האחרונים, כ-8% מעל מדד ת"א נדל"ן וכ-12% מעל קרן הנדל"ן הוותיקה של אותו בית השקעות. כל זאת בסטיית תקן הנמוכה במחצית מזו של המדד (כלומר סיכון נמוך יותר), וכשהיא מנצלת את מנדט קרן הגידור כדי לגלוש למניות שאינן נדל"ן כלל - ליברה, וויקס ולמונייד - וויקס הסבה הפסדים, אבל למונייד ויברה תשואות עודפות. - מה זה קרן גידור בנאמנות? מי האחזקה המועדפת על אנליסט, מה הפער בין תשואות בקרן נאמנות בגידור בנדל"ן של אנליסט לקרן הנאמנות "המסורתית" בנדל"ן ואיך זה שקרן הגידור מחזיקה בליברה, למונייד וויקס?

אתמול סקרנו את הקרן הזדמנויות של מגדל, שנפלה עם סימד - קרן "הזדמנויות" של מגדל הפכה למלכודת: סימד היא רק ההפסד האחרון

מניות במוקד

מזרחי טפחות מזרחי טפחות 1.38%   השלים את השלב המוסדי בהנפקת שלוש סדרות חוב, לאחר שקיבל ביקושים של כ-7.1 מיליארד שקל, גבוהים משמעותית מהיקף הגיוס המתוכנן שעמד על 2.4 מיליארד שקל. בעקבות הביקושים החליט הבנק להגדיל את ההנפקה וגייס כ-5 מיליארד שקל. הגיוס כלל כ-1.5 מיליארד שקל בנע"מ סדרה 6, במרווח של 0.02% מעל ריבית בנק ישראל; כ-3 מיליארד שקל באג"ח שקלית סדרה 72, במרווח של כ-0.56% מעל אג"ח ממשלתית שקלית לתקופה דומה; וכ-0.5 מיליארד שקל בכתבי התחייבות נדחים צמודי מדד סדרה 73, במרווח של כ-0.84% מעל אג"ח ממשלתית צמודה לתקופה דומה.


או.פי.סי אנרגיה או פי סי אנרגיה -1.26%   חתמה על הסכם מימון עם בנק לאומי 0.43%  ועל הסכם EPC להקמת פרויקט "חדרה הרחבה", לקראת השלמת המימון ותחילת העבודות בשטח. בנק לאומי צפוי להוביל מימון של כ-80% מעלות הקמת הפרויקט, המוערכת בכ-1.6-1.5 מיליארד דולר, שהם כ-5.2-4.8 מיליארד שקל. ההלוואה תועמד לתקופה של 10-6 שנים ותישא ריבית המבוססת על ריבית הפריים בתוספת מרווח של 0%-0.7%, בהתאם לתקופת ההלוואה. פירעון קרן ההלוואה יחל בתום 6 שנים ממועד המשיכה הראשונה.


דיברנו עם אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר ישראייר גרופ 0.14%   על הדוחות הגרועים ומה יהיה קדימה - בשעה שאל על ממריאה פי כמה בשנים הארונות, ישראייר תקועה - מה יוציא אותה מהתקיעות? מנכ"ל ישראייר: "בנטרול המלחמה, הירידה ברווח היא רק כ-7 מיליון דולר"; ניו יורק ומועדון הלקוחות יספקו מנועי צמיחה 


חג'ג' אירופה חג'ג' אירופה 2.74%    - חג'ג' אנרגיה, זרוע האנרגיה של החברה, זכתה בפרס Strategic Energy Market Entry Award במסגרת Energy Awards Gala 2026 של The Diplomat-Bucharest, על כניסתה המהירה לשוק תשתיות הגז הטבעי במדינה. החברה פועלת כיום ב-74 אזורי זיכיון, ב-99 יישובים וב-18 מחוזות ברומניה, עם 71 רשתות חלוקת גז טבעי בשלבי פיתוח ו-3 רשתות פעילות, ומתכננת להפעיל רשתות נוספות בשנתיים הקרובות.


טרום פתיחה


הבורסה שלנו אחרי זינוק שלא היה כמותו מאז שנו ה-90' המוקדמות. ואיך זה נגמר אז? מפולת. בסוף כל עלייה רצופה יש ירידות - אלו חוקי הגרביטציה. יש כוחות שמעלים ויש כוחות שמורידים - מחזירים לקרקע. לפעמים הכוחות שמעלים כל כך ממושכים שאנשים שוכחים שבסוף - חוקי הטבע מנצחים. 

לא חייבים להאמין בפתיח הזה כדי להבין שהשוק לא זול בחלק מהמקומות (הבנקים על פניו הפכו לנכסים שמתומחרים סביר אחרי הירידות האחרונות), אבל כן חשוב לשקול גישת השקעות שונה - במקום לחפש את האפסייד, חפשו את הדאונסייד. במקום לבדוק אם המניה יכולה לעלות פי 2, תנסו לבדוק אם הדאונסייד  מוגבל.

איך מחפשים דאונסייד? לרוב הוא נמצא במניות בפיגור - כאלו שעלו פחות או אפילו ירדו בשוק שעולה, בחברות דפנסיביות, חברות ערך, חברות שגם אם השווקים ירעדו, הם לא אמורות לרדת כמו כל השוק. יש כאן כוכבית חשובה - כשיורד גשם כולם נרטבים, ועדיין אלו עם המזומנים בקופה (בהיקף כמה שיותר גדול ביחס לשווי), אלו שמחלקות דיבידנדים, אלו שנסחרות נמוך יחסית, לא אמורות ליפול כמו "מניות החלל".

הבעיה בגישה הזו שבמקרים רבים מחזיקי מניות ערך מסתכלים על השוק שטס לידם והם מפספסים את רובו. אלו לא שבבים שזינקו מאות אחוזים וגם לא טכנולוגיה, אלו חברות שהם לא הייפ, ואלו חברות שנבחרות בפינצטה. נזרוק רעיון - כולם מכירים את איי.סי.אל. זו חברה במכפיל רווח של 10-11. יש חש גדול מאיבוד הזכיון על ים המלח והמניה בדיכאון יחסי. אבל גם אם היא לא תקבל את הזיכיון (וסיכוי גבוה שכן), היא מקבלת שווה ערך בכסף. נניח שמצב הרוח בשווקים מתחלף לירידות.

אף אחד לא מתיימר לנבא, אבל נראה שאיי.סי.אל תרד פחות מהאחרות, היא מראש מתומחרת נמוך. מה הבעיה? שמי שחשב ופעל כך לפני שנה -  אכל אותה. המניה תקועה והשוק זינק. 





המניות הדואליות חוזרות עם עליות קלות, נובה ו אורמת יבלטו לטובה. הנה רשימת הדואליות המרכזיות ופערי הארביטראז':

פאלו אלטו בדוחות חזקים, המניה זינקה אחרי סגירת וול סטריט, ב-11% אבל איבדה את העלייה הזו בהמשך לשיחת הוועידה



הוספת תגובה
50 תגובות | לקריאת כל התגובות

תגובות לכתבה(50):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 34.
    מי מוכר כל הזמן בנקים וחברות גדולות הזרים (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 15:44
    הגב לתגובה זו
  • מי שחכם מוכר (ל"ת)
    מ. כהן 03/06/2026 16:26
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    בורסה צולעת..פה אדום כל הזמן ובארהב טיסה בכיוון אחד (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 14:05
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    אנונימי 03/06/2026 12:43
    הגב לתגובה זו
    נאוויטס ולנגב איתו את ה ...אפילו עליית מחירי הנפט אינה משפיעה כבר בכלל.בושה וחרפה איזה רמאות הולכת כאן!!!
  • 31.
    אנונימי 03/06/2026 12:35
    הגב לתגובה זו
    מתחילים בירידה קלה בבוקר ואז בצהריים מגיעות הנפילות הגדולות. אין שום סיכוי שתופעה כזו מתרחשת ללא תיאום כזה או אחר בגיבוי התקשורת שמדי יום מנפקת תירוצים הזויים יותר ויותר לפשע המאורגן
  • משקיע קטן 03/06/2026 12:54
    הגב לתגובה זו
    ברור שהכל מתואם ומתוזמן.
  • ממש לא בהנחה...אלא...בכמעט חינם..קרוב לאגורה.. (ל"ת)
    ראמו 03/06/2026 14:10
  • 30.
    החליטו לפרק את השוק לא יעזור כלום (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 12:25
    הגב לתגובה זו
  • כן יעזור כלום ושום דבר (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    אנונימי 03/06/2026 12:17
    הגב לתגובה זו
    כתבתי לכוון 4200
  • 28.
    מפרקים את השוק גמרנו (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 12:01
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    פעם BB התגאה שבזכותו מחירי הדירות עולים היום שהם יורדים (ל"ת)
    הוקוס פוקוס מוקוס 03/06/2026 11:17
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 03/06/2026 13:59
    הגב לתגובה זו
    אם זה לא ככה זה גזל ....עבדות מודרנית
  • ממש לא יורדים (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    הבורסה עלתה בכ 70% בשנה. בלי שום הגיון כלכלי בתקופת מלחמה .אנחנו לפני התרסקות (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 11:03
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    או פי סי 03/06/2026 10:58
    הגב לתגובה זו
    חלם
  • 24.
    אנונימי 03/06/2026 10:40
    הגב לתגובה זו
    בדיוק מה שכתבתי. כבר מהכותרת בביזפורטל בבוקר היה ברור מה יהיה היום. כמו שזה נראה האתר מקבל מראש מידע על כיוון המסחר כדי לגרום לציבור להצטרף למכירות ולהעצים את הירידה ובכך לעזור לאותם גופים
  • 23.
    אנונימי 03/06/2026 10:21
    הגב לתגובה זו
    פתיחה יציבה סביב האפס ותוך 20 דקות מעבר לירידה של חצי אחוז. מהלכים כאלה לא יכולים להתבצע ללא תכנון ותיאום מראש. מספיק היה לקרוא את הכותרת כאן על ירידות עוד לפני הפתיחה בכדי לדעת שזה מה שהולך להיות..השאלה מי ולמה משתף את המידע הזה מראש עם האתר
  • 22.
    לא יאומן כל יום ירידות (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 10:17
    הגב לתגובה זו
  • נגמרה החגיגה (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 11:14
    הגב לתגובה זו
  • שוםדבר לא נגמר..חגיגת השחיטה הולכת ומתגברת.. (ל"ת)
    לא נכון 03/06/2026 14:13
  • 21.
    אנונימי 03/06/2026 10:13
    הגב לתגובה זו
    למשל איך אתם מתעלמים מהעובדה שכמעט בכל צהקיים השוק יורד...הרי הכותרת הכמעט קבועה כאן בצהריים היא...העליות נמחקו או הירידות מתגברות..ואתם במקום לבצע תחקיר עיתונאי על הפשע המאורגן הזה שולחים את טרולי הקליק בייט עם הדיסלייקים הפאטתיים שלהם
  • 20.
    אנונימי 03/06/2026 09:44
    הגב לתגובה זו
    מחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4
  • אנשים לא מבינים כשמחירי הדירות יורדים המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 4 (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 11:36
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    פוקס תטוס 7 אחוז היום. (ל"ת)
    אסולין 03/06/2026 09:26
    הגב לתגובה זו
  • מעניין כמה תיתרסק גולם.. (ל"ת)
    לסול סול 03/06/2026 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    אנונימי 03/06/2026 09:21
    הגב לתגובה זו
    רק עדר כבשים קונה מניות עם מכפילי רווח. אלו בדרכ העדר של מחל שקיבלו מנה רביעית של חיסון פייזר. מנשקי קמעות וזקנים של רבנים. לפצל את ישראל מיהודה לאלתר.
  • 17.
    דורדור 03/06/2026 09:20
    הגב לתגובה זו
    שנה שלמה מפחידים ממפולת והשווקים בטירוף שלהם.אני לא מקנא בהם אם סחרו דרך שורט את התובנה שלהם.גם שהם רוצים להמליץ על מניות ערך הם מפחידים על הדרך
  • 16.
    למה כל יום אתם מדברים על מפולת נביאי שקר (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 09:13
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    אנונימי 03/06/2026 09:05
    הגב לתגובה זו
    למה אתם מתעלמים ממה שקורה באלארום
  • 14.
    אנונימי 03/06/2026 08:56
    הגב לתגובה זו
    המערכת פה חברה בקואליציית הפחדה שקיימת גם בחול.הצמיחה בישראל תכה כל תחזית הפחדה כזו.400 אלף פועלים זרים שחיים בארץ שווים כמעט לחצי מהעליה מברית המועצות לשעבר ותזכרו מה זה אז עשה לכלכלה. העליות בבורסה יימשכו על אפם וחמתם של המפחידים בעמ.
  • 13.
    י 03/06/2026 08:54
    הגב לתגובה זו
    הן בצד הטכני והן ברמת התגובות של טרולי הקליק בייט
  • 12.
    אנונימי 03/06/2026 08:53
    הגב לתגובה זו
    זה נראה כמו שיתוף פעולה תקשורתי עם גופים שעוד לפני הפתיחה מתכננים את כיוון המסחר וכדי להצדיק את זה...מנפקים כותרות בהתאם.
  • 11.
    אנונימי 03/06/2026 08:36
    הגב לתגובה זו
    כמו שעשיתם בזמנו עם אירודרום והמנייה נחתכה. תתעסקו בתקשורת ולא בייעוץ.
  • 10.
    נזכור ולא נסלח ! ט ב ח נתניהו 7.10.2023 (ל"ת)
    מלך המלכים 03/06/2026 08:36
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שליח האל 03/06/2026 08:35
    הגב לתגובה זו
    וגיבורת העל עדיין בסוויטה שבבונקר האטומי
  • 8.
    אנונימי 03/06/2026 08:34
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה עם לאומי כמה היא יכולה לרדת
  • גואל 03/06/2026 09:19
    הגב לתגובה זו
    לאומי לאחר הירדות התלולות ברצף של תישעה ימים מציאה
  • הורידו פה ריבית ובארהב היא הולכת לעלות (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 08:55
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מר בטחון וקלקלה 00000000000000000000000000000000000000000000000000000 מוחלט ! (ל"ת)
    יאיר . נ 03/06/2026 08:33
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    כתבה מעניינת....לקחתי לתשומת ליבי (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 08:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אלי 03/06/2026 08:03
    הגב לתגובה זו
    הרי ברור שהירידה בתחילת השבוע היא תיקון קטן וכבר עד סוף השבוע הבורסה תתקן את הכל ותמדיך לעלות בחודשים הקרובים.
  • חיי בסרט חחחח (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שלמה 03/06/2026 08:01
    הגב לתגובה זו
    רדו לנו מהוריד !
  • 3.
    אנונימי 03/06/2026 07:54
    הגב לתגובה זו
    גיאוטרמיה במיטבה עם פוטנציאל.
  • 2.
    רק בנקים אחרי הירידות (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 07:42
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 03/06/2026 09:15
    הגב לתגובה זו
    מציאה
  • הורידו ריבית........... (ל"ת)
    אנונימי 03/06/2026 08:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אנונימי 03/06/2026 07:42
    הגב לתגובה זו
    נייס עם אפסייד מטורף
  • אנונימי 03/06/2026 10:46
    הגב לתגובה זו
    נייס בדרך למעלה