על פסגת העולם: הכירו את רועי ראובן ויניב ארביב שהקימו מכללה מובילה ללימודי שוק ההון, יזמות נדל"ן ויזמות עסקית
את מכללת פסגות ללימודי שוק ההון הקימו שני השותפים רועי ראובן ויניב ארביב, שניהם חברי ילדות שגילו בשנות העשרים המוקדמות לחייהם את עולם המסחר המרתק, והחליטו להעביר את הידע שלהם הלאה.
משנת 2005 ועד היום הכשירה המכללה מעל 30,000 תלמידים, ונראה שידה עוד נטויה.
"פסגות" שם עוצמתי ומחייב
הסיפור של מקימי מכללת פסגות מתחיל כמו אגדה קלאסית שמעט מזכירה את סיפור סינדרלה, רק שאת נעל הזכוכית מחליפות בגאווה כיתות לימוד מלאות עד אפס מקום בסטודנטים סקרנים, שרוצים להיכנס לעולם שוק ההון המרתק.
רועי ראובן ויניב ארביב גילו את שוק ההון בעודם בני 18 בלבד, התאהבו בו, והבינו שבאמצעותו יוכלו להתחיל את עתידם הנוצץ ולהגשים חלומות.
השניים, שהיו לפני גיוס, לוו כסף מהוריהם, למדו לבדם את שוק ההון בעזרת סוחרים מנוסים וכמה 'גורואים' שבלטו באותה התקופה, והחלו לסחור להנאתם והגיעו לידי סיפוק.
בתחילת שנות ה-2000 עולם המסחר היה זר לרבים. מי שרצה ללמוד את רזי התחום לא מצא בית חם בו יוכל לקבל ארגז כלים מקצועי וליווי צמוד, ולכן רועי ראובן ויניב ארביב החליטו להקים את אימפריית 'מכללת פסגות'.
- להגיע להייטק – אחרי גיל 30
- בג"ץ: מכללה לא תעניק תואר "פרופ' מן המניין" ללא אישור המל"ג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
זאת כדי שתשמש בית חם לאנשים המעוניינים לדרוס רגל בעולם שוק ההון הנוצץ, מבלי לבזבז שכר לימוד כואב בדמות הפסדים. עשרים שנה אחרי, ראובן וארביב נחשבים לסמל להצלחה המטאורית שהתחום יכול לזמן.
מעל 30,000 סטודנטים הוכשרו במכללה למגוון מקצועות. מלבד לימודי שוק ההון ניתן למצוא במכללה לימודים נוספים כמו יזמות נדל"ן, יזמות, ייעוץ משכנתאות, לימודי שמאות מקרקעין ונראה שידם עוד נטויה וכבר בקרוב נשמע על תחומי לימוד נוספים.
בשנת 2017 החלו השניים לחפש במקביל אתגר חדש, והקימו את רשת מתחם חללי העבודה המשותפים Dogether במגדל העסקים ראשון לציון, וכבר באמצע שנת 2019 פתחו מתחם נוסף בעיר ימים -נתניה.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
תחום חללי העבודה המשותפים נמצא במגמת עלייה, וכיאה לאנשים השואפים להגיע לפסגת ההר, ראובן וארביב נעצו בו את דגלם. ההפריה ההדדית בין מכללת פסגות לדוגדר מורגשת היטב.
כך למשל, חברי קהילת Dogether ובוגרי המכללה נהנים מכנסים ואירועים משותפים הנערכים במתחם ומשלבים ידע מקצועי של שני המותגים יחד.
חדשנות מטפסת במעלה הפסגה
רועי ראובן ויניב ארביב הם חברי ילדות שלא נפרדו לרגע, מה שמוסיף לאווירה המשפחתית והחברית המורגשת היטב במסדרוני המכללה. שניהם מתגוררים ברחובות, נשואים ואבות לילדים, ומתקדמים במרץ לעבר האתגר הבא והתאמת שיטות הלימוד לעידן המודרני.
מכללת פסגות מלמדת את רזי שוק ההון והנדל"ן בהתאם לשיטות הלימוד החדשניות.
כיום, מכללת פסגות מציעה מנעד רחב של קורסים, כך שכל אחד יוכל לבחור את המסלול המתאים לאופיו.
המנעד הרחב יוכל לתת מענה לכל מי שחושק להיכנס לתחום הנחשק, החל מצעירים אחרי צבא המעוניינים ללמוד שוק ההון כדי להתברג במשרות בכירות במשק, ועד פורשים וגמלאים המעוניינים לנהל את תיק ההשקעות האישי שלהם.
גם בעלי קריירה המחפשים הכנסה פאסיבית יוכלו למצוא קורסים מתאימים.
כך, למשל, קורס ניהול תיק השקעות עצמאי בשוק ההון מיועד לאלו העושים את צעדיהם הראשונים בשוק ההון, קורס מסחר יומי מיועד למי שמסחר בבורסה זורם לו בדם ומרגיש שהוא רוצה עוד.
כמו כן, קורס אופציות מורחב מתאים למי שרוצה לבנות הגנות על תיק ההשקעות שלו ולדעת לנהל אותו בעזרת אסטרטגיות מגוונות שמתאימות למצבי-שוק שונים.
בנוסף לכל אלה, מכללת פסגות מציעה גם קורס ניהול פיננסי הנוגע בעולם המרתק של השקעות ארוכות טווח במניות, תעודות-סל, קרנות-נאמנות וניהול הכספים החשובים לנו ביותר כגון פנסיה, השתלמות וכספים שמנוהלים לנו ע"י בנקים ובתי-השקעות.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.98% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
