טלוויזיית LG
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הקוריאנים בחרו: תקציב LG למקאן, הקו הלבן יישאר ביהושע

יוניברסל מקאן גברה על אדלר חומסקי בשלב הסופי. התקציב יעבור לידיה לאחר כ-5 שנים בהן טופל ביהושע TBWA שישמור אצלו את מוצרי ברימאג והמוצרים הלבנים
משה בנימין | (4)

שבוע וחצי לאחר מצגות האסטרטגיה והמדיה שהוצגו בפני הנציגים הקוריאניים של חברת LG, מסתמן שההחלטה בין אדלר חומסקי למקאן נפלה ויוניברסל מקאן הוא הזוכה בתקציב - כך נודע לאייס. התקציב יעבור לידי יוניברסל לאחר כ-5 שנים בהן טופל בידי יהושע TBWA. עם זאת, יהושע לא יאבד את מלוא התקציב וישאיר בידיו את הטיפול בקו "המוצרים הלבנים" - מכשירי החשמל הביתיים. 

בשונה ממותגי אלקטרוניקה אחרים, החברה הקוריאנית הייתה מעורבת מאוד בכל שלבי המכרז, משלב המצגות ועד למשא ומתן הכספי. המשרדים המתמודדים הציגו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים הם מקאן ואדלר. 

לאייס נודע עוד כי מטעם קבוצת מקאן ניגשה למכרז חברת המדיה יוניברסל מקאן, בשונה מהמידע הקודם לפיו ניגש למשרד מקאן וואלי. למרות שהמכרז כולל גם קריאייטיב בנוסף למדיה ולאסטרטגיה, יוניברסל היא זו שתנהל את התקציב מטעם קבוצת מקאן.

בחברת LG סירבו להגיב לידיעה.

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    גל 04/12/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    השקת ה- LG G5 הייתה כישלון חרוץ. זו עובדה. האם זו סיבה להעיף את משרד הפרסום? התשובה היא כן... בעיקר לאור העובדה שגם המהלכים הקודמים לא היו מבריקים אלא לכל היותר סבירים. אבל להאשים רק את משרד הפרסום בכישלון זה מגוחך. ההשקה כולה נכשלה. זה מתחיל בטיפול הלקוי בתקלות של ה-LG G4 שהשפיעו מאוד על השקת ה-G5 והמשיך בהתנהלות של כל מחלקות השיווק הנרפית של LG - ישראלים וקוריאנים. ולכן אם משרד הפרסום צריך לעוף, כווווולם צריכים לעוף וצריך לעשות שם ניקוי אורוות רציני.
  • 1.
    שם הקוד זה מחירי מדיה, לא עניין אותם אסטרטגיה וקרייאיטיב (ל"ת)
    קים ג'ון און 02/12/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
  • טיפש...תדע להפסיד (ל"ת)
    תדע להפסיד 04/12/2016 20:30
    הגב לתגובה זו
  • טיפש (ל"ת)
    חסר ידע שווה... 04/12/2016 20:29
    הגב לתגובה זו