מכרז LG: הקוריאנים יחליטו בין אדלר חומסקי למקאן?
המכרז על תקציב הפרסום של חברת האלקטרוניקה LG שיצא לדרכו לפני כחודש מתקדם לישורת האחרונה. מתוך 4 המשרדים שניגשו להתמודדות: אדלר חומסקי, ראובני פרידן, יהושע TBWA ויוניברסל מקאן, נראה כי אדלר ומקאן הם השניים שנותרו במירוץ - כך נודע לאייס.
בשבוע שעבר זומנו המשרדים להציג בפני החברה מצגת אסטרטגיה ומדיה. בשונה ממותגי אלקטרוניקה אחרים, החברה הקוריאנית מעורבת מאוד בכל שלבי המכרז, משלב המצגות ועד למשא ומתן הכספי. המשרדים המתמודדים הציגו בפני חדר שבו למעלה מ-15 נציגים קוריאנים והיחידים שזומנו להמשך משא ומתן שבו נידונו התנאים המסחריים, ולעתיד גם יידרשו להציג מצגת קריאייטיב, הם אדלר ומקאן שמבחינתם ניגשים למכרז מדיה שבו מתמודדת חברת הרכש של הקבוצה - יוניברסל.
גורמים בענף הפרסום המעורים בפרטי המכרז אמרו לאייס כי למרות שנציגי LG החליטו להתקדם במגעים עם שני המשרדים, ייתכן כי ההחלטה הסופית צפויה להתקבל רק בעוד מספר שבועות, כך על פי החלטת הנציגים מקוריאה. מנגד המהירות שבה הוחלט לדון על הפרטים המסחריים משנה במעט את התמונה.
עוד נודע לאייס כי בשלב זה נבחנת אופציה נוספת לפיה הקוריאנים יבחרו להוציא את חלק הסלולר של תקציב LG מידי יהושע TBWA ולהעבירו למשרד אחר, כאשר שאר מותגי החשמל בקטגוריות השונות כגון מקררים, טלוויזיות, מכונות כביסה, שואבי אבק וכו' יישארו בידי יהושע המטפל בתקציב ב-5 השנים האחרונות. בענף יודעים לציין כי בין יבואני LG בישראל ליהושע TBWA נרקמו יחסי עבודה ואמון טובים ומשרד הפרסום זוכה להערכה רבה - נתון שיכול לעמוד לטובתו בניסיון להשאיר בידיו חלקים מהתקציב.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בקטגוריות נוספות בשוק הפרסום הישראלי, גם בתחום האלקטרוניקה/מוצרי חשמל, משרדי הפרסום הגדולים נדרשים למצוא את המסלול שיאפשר להם לטפל בלקוחות מתחרים בעת ובעונה אחת. מצד אחד, תקציב הפרסום של LG שעמד ב-2016 (עד לנקודה זו) על כ-23 מיליון שקלים במחיר מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום, הוא משימה שהקוריאנים והיבואנים בישראל מעדיפים להפקיד בידי המשרדים הגדולים שיכולים להתמודד עם היקף העבודה הרב ומנגד גם להציע מחירי מדיה תחרותיים. מצד שני, רוב המשרדים האלו כבר מחזיקים באמתחתם מותגי חשמל מתחרים.
על דרך זו ניתן להצליב בין LG המשווקת בין השאר קו מזגנים למזגני אלקטרה המטופלים באדלר חומסקי וכן למותג הסלולר ג'יני מבית פלאפון המטופל באדלר חומסקי. מקאן אף הוא לא חף מתקציבים מתנגשים שכן קבוצת מקאן מטפלת במותג פנסוניק המשווק טלוויזיות ועוד וכן בתקציב הפרסום של מזגני טורנדו - זו גם הסיבה שהקבוצה אינה מתמודדת תחת הכובע של מקאן תל אביב.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
