יכולים ללכת לחפש: ראובני פרידן פתח מחלקת גוגל SEARCH פנימית במשרד
משרד הפרסום ראובני פרידן מאמץ את הגישה הדיגיטלית ביתר שאת בשנת 2014, עם פתיחתה הרשמית של מחלקת גוגל Search שתעבוד in-house, זאת כשבוע לאחר שהמשרד הודיע על מינויים של נועם אופיר ומשה קרסיק לסמנכ"לי דיגיטל במשרד.
בכירי המשרד מציינים, כי הוא הראשון שמקים מחלקת SEARCH בתוך המשרד, במטרה ליצור סינרגיה בין פעילות הפרסום ב-ATL ובדיגיטל, לבין העבודה עם שלל כלי הפרסום של גוגל. בשנה האחרונה, מציינים שם, כי נוצר שיתוף פעולה הדוק בין המשרד לבין אנשי גוגל ישראל, במסגרתו נערכו גם הכשרות של אנשי הקריאיטיב וניהול הלקוחות בנוגע ליכולות של גוגל ויוטיוב.
נועם אופיר, סמנכ"ל המדיה הדיגיטלית של ראובני פרידן, מנהל את המחלקה החדשה כשלצידו רוני פרי מנהלת ה-SEM. פרי בעלת נסיון של 3 שנים בחברת Usearch של מקאן, שם טיפלה בלקוחות כמו תנובה, יס, קסטרו, יוניליוור ועוד. בראובני פרידן כבר מנוהלים תקציבי גוגל של UMI יבואני שברולט, ג'ונסון אנד ג'ונסון, ויסוצקי, מכללת עמק יזרעאל, סוהו מבית אלקטרה נדל"ן ועוד.
ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "כמשרד שממוקד בהשגת תוצאות אפקטיביות עבור הלקוחות, אנחנו מחוברים מאוד לכלים החזקים והמדידים של גוגל ויוטיוב. התפיסה שלנו היא שהעבודה עם גוגל לא יכולה להישאר בידיים של אנשי מדיה בלבד, אלא צריכה גם חיבור לאסטרטגיה ולקריאטיב, ולכן הקמנו את המחלקה בתוך המשרד. בחודשיים שהמחלקה פועלת, הלקוחות שלנו כבר רואים שיפור של עשרות ומאות אחוזים בתוצאות הגוגל שלהם".
אור ליבן, מנהל הקשר עם הסוכנויות בגוגל ישראל: "אנו מברכים את ראובני פרידן על פתיחת המחלקה החדשה שמציעה פתרון כולל של קריאטיב ומדיה עבור לקוחות המשרד. נשמח להמשיך ולשתף פעולה גם בהמשך הדרך".
- 6.ק 02/04/2014 18:28הגב לתגובה זוחבל על המירמור שלכם
- 5.רוני מהממת, בהצלחה (ל"ת)אסף 02/04/2014 17:51הגב לתגובה זו
- 4.רוני מהממת, כל הכבוד (ל"ת)אסף 02/04/2014 17:08הגב לתגובה זו
- 3.רונן 02/04/2014 16:11הגב לתגובה זוועל זה נאמר מה מבין חמור במרק פרות
- 2.רוני תעשי לי ליד ! (ל"ת)תום 02/04/2014 14:28הגב לתגובה זו
- 1.גיל 02/04/2014 13:20הגב לתגובה זוסימן שהעבודה לפני כן הייתה פח זבל אחד גדול

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.