יכולים ללכת לחפש: ראובני פרידן פתח מחלקת גוגל SEARCH פנימית במשרד
משרד הפרסום ראובני פרידן מאמץ את הגישה הדיגיטלית ביתר שאת בשנת 2014, עם פתיחתה הרשמית של מחלקת גוגל Search שתעבוד in-house, זאת כשבוע לאחר שהמשרד הודיע על מינויים של נועם אופיר ומשה קרסיק לסמנכ"לי דיגיטל במשרד.
בכירי המשרד מציינים, כי הוא הראשון שמקים מחלקת SEARCH בתוך המשרד, במטרה ליצור סינרגיה בין פעילות הפרסום ב-ATL ובדיגיטל, לבין העבודה עם שלל כלי הפרסום של גוגל. בשנה האחרונה, מציינים שם, כי נוצר שיתוף פעולה הדוק בין המשרד לבין אנשי גוגל ישראל, במסגרתו נערכו גם הכשרות של אנשי הקריאיטיב וניהול הלקוחות בנוגע ליכולות של גוגל ויוטיוב.
נועם אופיר, סמנכ"ל המדיה הדיגיטלית של ראובני פרידן, מנהל את המחלקה החדשה כשלצידו רוני פרי מנהלת ה-SEM. פרי בעלת נסיון של 3 שנים בחברת Usearch של מקאן, שם טיפלה בלקוחות כמו תנובה, יס, קסטרו, יוניליוור ועוד. בראובני פרידן כבר מנוהלים תקציבי גוגל של UMI יבואני שברולט, ג'ונסון אנד ג'ונסון, ויסוצקי, מכללת עמק יזרעאל, סוהו מבית אלקטרה נדל"ן ועוד.
ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "כמשרד שממוקד בהשגת תוצאות אפקטיביות עבור הלקוחות, אנחנו מחוברים מאוד לכלים החזקים והמדידים של גוגל ויוטיוב. התפיסה שלנו היא שהעבודה עם גוגל לא יכולה להישאר בידיים של אנשי מדיה בלבד, אלא צריכה גם חיבור לאסטרטגיה ולקריאטיב, ולכן הקמנו את המחלקה בתוך המשרד. בחודשיים שהמחלקה פועלת, הלקוחות שלנו כבר רואים שיפור של עשרות ומאות אחוזים בתוצאות הגוגל שלהם".
אור ליבן, מנהל הקשר עם הסוכנויות בגוגל ישראל: "אנו מברכים את ראובני פרידן על פתיחת המחלקה החדשה שמציעה פתרון כולל של קריאטיב ומדיה עבור לקוחות המשרד. נשמח להמשיך ולשתף פעולה גם בהמשך הדרך".
- 6.ק 02/04/2014 18:28הגב לתגובה זוחבל על המירמור שלכם
- 5.רוני מהממת, בהצלחה (ל"ת)אסף 02/04/2014 17:51הגב לתגובה זו
- 4.רוני מהממת, כל הכבוד (ל"ת)אסף 02/04/2014 17:08הגב לתגובה זו
- 3.רונן 02/04/2014 16:11הגב לתגובה זוועל זה נאמר מה מבין חמור במרק פרות
- 2.רוני תעשי לי ליד ! (ל"ת)תום 02/04/2014 14:28הגב לתגובה זו
- 1.גיל 02/04/2014 13:20הגב לתגובה זוסימן שהעבודה לפני כן הייתה פח זבל אחד גדול
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
