X פקטור בר רפאלי
צילום: מסך
רייטינג

רייטינג סוף השבוע: 'X פקטור' התחזקה ל-34.3%, שי שטרן סגר עונה עם 9.9%

פרק נוסף בשלב ההופעות החיות של תחרות הכישרונות התחזק בנקודה ביחס לפרק האחרון, מול ערב חלש לערוץ 10. בשישי: 'אולפן שישי' זינקה ל-20.6%
אלכסנדר כץ | (2)

ברשת יכולים להיות מרוצים משל ההופעות החיות של X פקטור, שהולך ומתחזק. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) הניבה 34.3%, נקודה יותר מהתכנית של יום רביעי. מאידך, המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-14.9%.

בערוץ 10 מרימים ידיים? לעוף על המיליון הסתפקה ב-5%, ואילו שידור חוזר של מה נסגר (ערוץ 10) קיבל 3.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 12.5%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 12.6%. 'המטה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 25.4%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.1%. בערוץ 1 - 'חדשות השבת' עם מיכל רבינוביץ' הניבה 4%, ואילו 'רואים עולם' ששודרה ב-21:00, רשמה 4.3%.

שישי

לקט של כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) הניב 18.2%, מול פרק סיום העונה של שי בשישי (ערוץ 10) עם שי שטרן, שקיבל 9.9%. שני פרקי הסדרה 'טקסי דרייבר' (רשת, ערוץ 2) רשמו 8.6% ו-7%. 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-7.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'שגב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.2%, מול 'אהרוני' (ערוץ 10) עם מחצית - 4.6%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) זינקה משמעותית ביחס לשבוע שעבר - מ-16.1% ל- 20.6%. 'שישי' (ערוץ 10) קיבלה 5.3%, פחות מ'יומן' (ערוץ 1) עם 6.2%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בלה פחמן 29/12/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    התקשורת מנסה להסתיר מכם ששי שטרן הנכד של אברהם שטר רוצה להחזיר את הכאוס שהיה פה לפני קום המדינה, דרך החיוך שלו הוא מגייס כספים להקמת מחתרת חדשה ולנקום את רצח סבו ע"י פגיעה באזרח בריטי
  • 1.
    רותם 29/12/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה בינימין
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.