X פקטור בר רפאלי
צילום: מסך
רייטינג

רייטינג סוף השבוע: 'X פקטור' התחזקה ל-34.3%, שי שטרן סגר עונה עם 9.9%

פרק נוסף בשלב ההופעות החיות של תחרות הכישרונות התחזק בנקודה ביחס לפרק האחרון, מול ערב חלש לערוץ 10. בשישי: 'אולפן שישי' זינקה ל-20.6%
אלכסנדר כץ | (2)

ברשת יכולים להיות מרוצים משל ההופעות החיות של X פקטור, שהולך ומתחזק. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'X פקטור' (רשת, ערוץ 2) הניבה 34.3%, נקודה יותר מהתכנית של יום רביעי. מאידך, המופע של רד ודביר (רשת, ערוץ 2) הסתפקה ב-14.9%.

בערוץ 10 מרימים ידיים? לעוף על המיליון הסתפקה ב-5%, ואילו שידור חוזר של מה נסגר (ערוץ 10) קיבל 3.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'סדר עולמי' (חדשות 2) רשמה 12.5%, לפני 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) עם 12.6%. 'המטה' (ערוץ 10) זכתה ב-4.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 25.4%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 9.1%. בערוץ 1 - 'חדשות השבת' עם מיכל רבינוביץ' הניבה 4%, ואילו 'רואים עולם' ששודרה ב-21:00, רשמה 4.3%.

שישי

לקט של כלוב הזהב (רשת, ערוץ 2) הניב 18.2%, מול פרק סיום העונה של שי בשישי (ערוץ 10) עם שי שטרן, שקיבל 9.9%. שני פרקי הסדרה 'טקסי דרייבר' (רשת, ערוץ 2) רשמו 8.6% ו-7%. 'מה נסגר' (ערוץ 10) זכתה ב-7.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'שגב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.2%, מול 'אהרוני' (ערוץ 10) עם מחצית - 4.6%.

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) זינקה משמעותית ביחס לשבוע שעבר - מ-16.1% ל- 20.6%. 'שישי' (ערוץ 10) קיבלה 5.3%, פחות מ'יומן' (ערוץ 1) עם 6.2%.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    בלה פחמן 29/12/2013 16:24
    הגב לתגובה זו
    התקשורת מנסה להסתיר מכם ששי שטרן הנכד של אברהם שטר רוצה להחזיר את הכאוס שהיה פה לפני קום המדינה, דרך החיוך שלו הוא מגייס כספים להקמת מחתרת חדשה ולנקום את רצח סבו ע"י פגיעה באזרח בריטי
  • 1.
    רותם 29/12/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    מה יהיה בינימין
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.