76.55 מיליון אירו: הכירו את היריבה הבאה של נבחרת ישראל בכדורגל
נבחרת ישראל בכדורגל מתכוננת לקראת אחד המשחקים החשובים שלה בעידן הנוכחי: מחר (מוצ"ש, 21:45) היא תפגוש את נבחרת רומניה למשחק שיוכל לסייע לה להגיע לאליפות אירופה. לאחר ההצלחה של נבחרת הנוער במונדיאליטו והנבחרת הצעירה באליפות אירופה, כעת רוצים גם בנבחרת הבוגרת לעשות היסטוריה שתעבור דרך האצטדיון בבוקרשט.
מחכה לישראל. נבחרת רומניה (צילום: טוויטר נבחרת רומניה)
ישראל מגיעה למשחק הזה מהמקום השלישי עם שבע נקודות לאחר ארבעה משחקים ואילו רומניה מדורגת שנייה עם נקודה אחת יותר. לפי שווי השוק, יש יתרון לקבוצה הרומנית. שווי השוק של נבחרת ישראל הוא 65.45 מיליון אירו ואילו שווי השוק של נבחרת רומניה הוא 76.55 מיליון אירו.
הנבחרת הרומנית מורכבת ממספר כשרונות ששיחקו באליפות אירופה של הנבחרות הצעירות ואחד מהם הוא השוער סטפן טרנובאנו. האחרון משחק בסטיאווה בוקרשט ולמרות ששווי השוק שלו הוא 2 מיליון אירו, בקבוצה הרומנית אישרו כי תג המחיר שלו הוא 10 מיליון אירו. שוער נוסף שעשוי לפתוח ופתח עד כה במוקדמות הוא הוראצינו מולדובאן שמשחק בראפיד בוקרשט. שווי השוק שלו הוא 2 מיליון אירו.
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- ב-15 מיליון אירו - אוסקר גלוך בדרך לאייקס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שני השחקנים היקרים בסגל הרומני הם הבלם ראדו דורגסין שמשחק בגנואה האיטלקית וגם הקשר של אמפולי רזבאן מארין. השניים מחזיקים בשווי שוק של 8 מיליון אירו. שחקן נוסף שתופס עניין הוא הקפטן ניקולה סטאנצ'ו. השבוע דווח בתקשורת הרומנית כי סטאנצ'ו, כמו כוכבים רבים באירופה, מצא לו אתגר חדש בערב הסעודית וחתם בקבוצת דאמק. הוא צפוי להרוויח שכר חסר תקדים של כמה מיליוני אירו. שווי השוק של הקפטן הוא 5.5 מיליון אירו. האחרון מגיע לסעודיה מהליגה הסינית שם שיחק בווהאן טאונס. עוד שיחק בקריירה בסטיאווה, אנדרלכט וספרטה פראג.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
