אדלר חומסקי נכנס לשותפות ב-LEAD
משרד הפרסום אדלר חומסקי נכנס לשותפות בפרסום LEAD, המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר ושיווק מבסיסי נתונים. במסגרת העסקה ירכוש אדלר חומסקי מידי רמי יהודיחה את השליטה בחברה, באמצעות רכישת 70% ממניותיה לאורך תקופה של שלוש שנים, רמי יהודיחה יחזיק ביתרת המניות ויעמוד בראש החברה.
המשרד נחשב לאחד ממובלי שוק הפרסום בישראל ונמצא בשליטת אייל חומסקי וראובן אדלר - יועצו ומקורבו האישי של ראש הממשלה, אריאל שרון. LEAD הוקמה ומנוהלת בידי רמי יהודיחה, לשעבר מנכ"ל סוכנות הדיירקט OGILVY ONE ישראל ומי שהיה סמנכ"ל בקבוצת פוגל לוין במשך 6 שנים.
פרסום LEAD נחשב למשרד הנמצא בצמיחה מיום השקתו לפני כשנה וחצי, ומתמחה בפרסום ממוקד למגזר העסקי ובשיווק ישיר. המשרד צומח בקצב מאוד מהיר - ורכש לקוחות גדולים ובינלאומיים, ביניהם: מיקרוסופט ישראל, בזק זהב, ECI, אמדוקס, אומניטק , תטיס תקשורת, אשבל טכנולוגיות, ועוד.
לאחרונה זכה המשרד בפרס best practice ממיקרוסופט העולמית אשר החליטה ליישם קמפיין ותוכנית שיווקית של המשרד בכל משרדי מיקרוסופט בעולם.
יצויין כי במסגרת השותפות ולצד פיתוח התחום העסקי, חטיבת הדיירקט של LEAD תשמש כזרוע השיווק הישיר של קבוצת אדלר חומסקי ותייצג את GREY DIRECT העולמית.
רמי יהודיחה מסר, כי שמגזר ה-b2b פועל אחרת מהמגזר הפרטי, וכי הדבר דורש התמחות והתמקצעות. בעולם, לדבריו כבר הבינו זאת מזמן וקיימות סוכנויות ייעודיות לטיפול במגזר זה הן המדינות באירופה, והן בארצות הברית. יהודיחה: "החיבור לקבוצת אדלר חומסקי הינו מנוף חזק למימוש הפוטנציאל העסקי של החברה, והוא יאפשר לחברה להמשיך ולצמוח ולהטמיע את ההתמחות שלה בקרב החברות והמפרסמים הגדולים במשק".
יהודיחה מוסיף: היות וליבת הפעילות שלנו היא פעילות שיווק ישיר מפולח ומבוסס נתונים, חטיבת הדיירקט שלנו תייצג את GREY DIRECT העולמית ותייצר ערך מוסף גבוה ומיידי ללקוחות קבוצת אדלר חומסקי.
חומסקי: "אני רואה פוטנציאל גבוה מאוד בתחום המגזר העסקי ותחום השיווק הישיר. רכישת השליטה ב-LEAD היא שלב נוסף באסטרטגית הפיתוח העסקי של קבוצת אדלר-חומסקי, לייצר מערך שיתן מענה לכל פלחי הפעילות העסקית-שיווקית, כמו קבוצות הפרסום הגדולות בעולם".
יצויין, כי מנהל הקריאייטיב של החברה הוא עמיר זינגר - מי שהיה ממקימי msn ישראל והיה העורך הראשי של האתר, עמיר לשעבר קראייטיב בכיר בפרסום לינאל ופרסום פוגל לוין, חתום על קמפיינים רבים זוכי פרסים בארץ ובעולם.
יהודיחה מוסיף, כי בתחום העסקי - המוצרים והשירותים לרוב מורכבים יותר ויקרים יותר מאלה שמשווקים לצרכן בבית. ולכן לעיתים קרובות נדרש שיווק רב שלבי, ומשמעות הדבר היא, שמעגל המכירה יכול להתארך וברך כלל יותר מאדם אחד מעורב בהחלטת הקניה הסופית. לדבריו, משרדי הפרסום הרגילים לרוב אינם רואים בתקציבים אלו פוטנציאל כלכלי ועסקי משום שאינם יודעים להתמודד עם תכנון תקציב פרסום למגזר העסקי. יתרה מזו משרדי הפרסום נוטים לזלזל בתחום ומתייחסים אל המוצרים לתחום העסקי כמוצרים משעממים עם קהל יעד משעמם.
מצב זה גורם לדבריו לכך, כי מנהל השיווק מוצא את עצמו בבעיה גדולה ? מחד הוא זקוק למשרד הפרסום שיבנה לו מיתוג וקו פרסומי, מאידך משרד הפרסום אינו מסוגל לתת לו פתרון מספק ואפקטיבי, של תקשור והגעה למקבלי ההחלטות במגזר העסקי. למעשה - הוא אומר, במצב הקיים של השוק: א. אין פתרון מתמחה לנישת ה b2b ב. הלקוח נאלץ לקנות כל שירות במקום אחר, מה שהופך אותו לעיתים קרובות ללקוח קטן אשר אינו מקבל את התמיכה והייעוץ ששמורים ללקוחות גדולים.
משקיע סוחר בקריפטו (רשתות)העלימו רווחי קריפטו בעשרות מיליונים - כך חוקרי רשות המסים תפסו אותם
תושב חולון, תושב באר שבע ותושב נצרת נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים
במסגרת מבצע חקירות כלל ארצי: תושב נצרת, תושב באר שבע ותושב חולון נחקרו בחשד להעלמת הכנסות מקריפטו בסך עשרות מיליוני שקלים. לא ברור איך אנשים חושבים שרשות המס לא תעלה עליהם. בסוף יש עקבות דיגיטליות ועקבות בכלל ששמים את כל המעלימים בסיכון גדול. השיטה הבסיסית היא מודיעין מהשטח והלשנות. השיטה השנייה היא מעקב דיגיטלי. רשות המסים מתקדמת טכנולוגית וחוקרים שלה יכולים לעלות על כתובות IP מישראל שמשתתפים ונמצאים בפלטפורמות דיגיטליות.
החוקרים גם נמצאים בפורומים, ברשתות ומזהים גורמים חשודים ואז מרחיבים את החקירה גם במישורים נוספים. חוץ מזה, בסוף אנשים רוצים להשתמש בכסף שהרוויחו. זה מחלחל לחשבון הבנק, זה נמשך דרך כרטיסי אשראי, יש סימנים.
יש עוד הרבה דרכי פעולה, כשהיום מדווחת רשות המסים כי במסגרת החקירה התגלה כי לחשוד ששמו איגור שרגורודסקי, תושב חולון, שנחקר על ידי פקיד שומה חקירות מרכז יש דירות ונכסים שלא מוסברים דרך השכר השוטף שלו. מחומר החקירה עולה חשד כי לפיו הוא פעל בזירות מסחר למטבעות וירטואליים בחו"ל בהיקפים גבוהים בשנים 2020 - 2024 ולא דיווח לרשויות המס. כמו כן עולה חשד כי הוא לא דיווח על הכנסות שהיו לו מחברות בחו"ל ובסך הכל התחמק מדיווח על הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים.
שרגורודסקי שגר בחולון מחזיק מספר דירות בבעלותו, ששוויין עולה פי כמה וכמה על פוטנציאל הנכסים שלו בהינתן הכנסותיו המדוחות. נבדק חשד לעבירות על חוק איסור הלבנת הון, בכך שרשם נכס שבו עשה שימוש בעלים על שם אדם אחר. הוא חשוד שהרוויח עשרות מיליונים בקריפטו בלי לדווח לרשות המס.
- טלפון של חשוד יישאר בידי החוקרים לעוד 180 יום
- החשד: העלמת הכנסות משיפוצים ובנייה בסכום של כ-1.5 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה
עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר
מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר
האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום
החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.
סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם
בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות
שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים
נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים. ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות
אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי
שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת
פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.
.jpg)