Crema עולה בקמפיין שלטי קיר בעלות של מיליון וחצי שקלים

הקמפיין יעלה על גבי שלטי קיר בצמתים ומיקומים מרכזיים בניהם בנתיבי איילון, גשר ההלכה וגני התערוכה
שירות אייס |

חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת המותג Crema, עולה ביום חמישי ה-1.7 בקמפיין שלטי חוצות נרחב לסדרת פרימיום חדשה לטיפוח השיער - Crema MULTI CARE.

היקף ההשקעה של הקמפיין עומד על מיליון וחצי שקלים ויעלה באמצעות משרד פרסום יורו ישראל. הקמפיין יכלול שלטי קיר בגשר ההלכה, גני התערוכה-רוקח, רחובות קפלן ואבן גבירול לאורך תקופה של חודש ימים.

הקמפיין ילווה בסיסמא "כשהשיער מסתדר טוב, כל היום מסתדר טוב" ויציג את סדרת הטיפוח החדשה לשיער של Crema , ה- MULTI CARE , בעלת הנוסחה המשולבת המעניקה טיפול מקיף, שומרת על רכות, גמישות וברק השערה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה