רנואר תשקיע 2.2 מיליון דולר בקמפיין אינטרנט וטלוויזיה
חברת "רנואר" המפעילה את רשת אופנת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בסוף השבוע בקמפיין טלוויזיוני מיוחד במינו לרגל השקת קולקציית סתיו – חורף 2007/8 ,בהשקעה של 2,200,000 מיליון דולר. . הקמפיין הטלוויזיוני נערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית והקמפיין האינטרנטי הופק ע"י מקאן דיגיטל.
רנואר יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ בתחום האופנה , במסגרתו יוצג לראשונה קמפיין אופנה טלוויזיוני ואינטרנטי.
הקמפיין הטלוויזיוני שיהווה כקטלוג אופנה ישלב 4 סרטונים באורך של עד 20 שניות, כאשר בכל אחד מהם תוצג קטגוריה אופנתית אחרת שתחשוף את קולקציית חורף 2008 באמצעות טכניקה טלוויזיונית מיוחדת ,באמצעותה הפרזנטורים של החברה ,טל ואנה יוכפלו על גבי מסך הטלוויזיה. הקטגוריות יוצגו תוך ניכוס קטגוריות אסטרטגיות למותג ביניהן: New collection, אביזרים, סריגים ומעילים. הקטלוג, 2 מתוך הסרטונים, והקמפיין האינטרנטי צולמו בעולם הרכבת תוך שימוש במוטיבים אורבאניים והדגשת התנועתיות, הדינאמיות והאנרגיה הצעירה. בעולם זה ניתן לראות את הדיאלוג החם, המותח, הסקסי והאנרגטי שקיים בין שני הפרזנטורים. שמחת החיים, רומנטיקה וזוגיות באים לידי ביטוי ומחממים את האווירה.
בקמפיין האינטרנט הגולש יהווה גורם אקטיבי ויוזמן לעלות על "רכבת האופנה" של רנואר באמצעותה ייהנה מחוויית אופנה אינטראקטיבית ייחודית וראשונה מסוגה. הגולש יוכל לבחור על איזו רכבת לעלות מבין שלושת הרכבות שיצאו מהרציף כאשר כל רכבת תציג סיפור שונה . בסיום ה"נסיעה" הגולש יוכל להדפיס שובר מתנה לרשת רנואר בצורת כרטיס רכבת ולהגיע איתו לחנות.
לצורך העלאת הקמפיין צולמו דוגמני הבית של רנואר, בוידיאו במיוחד עבור אתר האינטרנט של מותג האופנה, כשהם מציגים את קולקציית החורף החדשה.
האתר המושקע של רנואר לחורף 2008 נבנה כתחנת רכבת תחתית ובה מוצגת הקולקציה החדשה על דמויות הוידיאו של הדוגמנים.
לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר "מדובר בקפיצת מדרגה בהשקעה באתרי אופנה בישראל כאשר רנואר ממצבת את עצמה כמובילה אופנתית ומציבה רף חדש של הפקות וידיאו מושקעות ואינטראקטיביות ברשת." הקמפיין יעלה באתרים הגדולים ברשת ובכל כלי הפריים המרכזיים.
הקונספט של הקמפיין הטלוויזיוני והקמפיין האינטרנטי בא מהשראה של עולמות התוכן של הרכבת,RENUAR THE FASHION WAY"" ,בדומה לקטלוג ולכל קמפיין הפרסום, העולם מציג בפני הלקוח תחושה ואווירה דומיננטית, צעירה ואורבאנית . קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות ,רוח חיים , אינדיבידואליות והעזה . לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי .