רשמית: ג'נרל טרייד נסגרה; חשש כבד לכספי המשקיעים

"החברות נקלעו לקשיים, ואין באפשרותינו בעת הזו להחזיר את הכספים שהופקדו", כתבו עורכי הדין של חברת ג'נרל טרייד במכתב שהופץ ללקוחות
סימפל טרייד, צילום: גיא בן סימון

חברת המסחר ג'נרל טרייד שבבעלות דודו רוז הפסיקה את פעילותה. ממכתב ששלחו עורכי הדין של החברה ללקוחות עולה כי החברות חדלו מלפעול.

היום (ד') בשעות אחר הצהריים פורסם לראשונה ב-Bizportal על חוסר היכולת של הסוחרים להמשיך לפעול בפלטורמות של החברה. במכתב ששלחו עורכי הדין ללקוחות נכתב: "אנו מניחים שחלקכם כבר ער לכך, שהחברות נקלעו לקשיים כפיים רחבי היקף ואין באפשרותן להמשיך פעילתן כפי שאין באפשרותן, לעת הזו, להחזיר, למי שמבקש זאת, את הכספים שהופקדו אצלן, גם לא את חלקם. על כך החברות מצרות".

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם



עוד כתבו עורכי הדין: "החברות שוקדות על מציאת דרכים שיהא בהן - כך הן מקוות - כדי למזער, ככל שיהא ניתן, את ההפסדים/ הנזקים, שצפויים להיגרם ללקוחותיהן ועובדיהן".

גורמים הקשורים לחברה אמרו ל-Bizportal כי הבוקר בעלי החברה כינס ישיבה, והודיע על סגירת הפעילות. מעדות של גורמים המקורבים לחברה עולה כי הבוקר היתה "השתוללות במשרדים, ועובדים מאוכזבים שברו ציוד". 

על פי אתר החברה, ג'נרל טרייד הוקמה בשנת 2009 והינה אחת מהברוקרים הפועלים בישראל למסחר בוול סטריט. בשבוע שעבר דיווחנו על מינוי מפרקים זמניים לחברת Short Trade של הברוקר שלומי נוימן, על רקע הודעת החברה לפיה פעילותה הופסקה באופן מידי בשל קשיים כלכליים ובירוקרטיים אליהם נקלעה (לכתבה המלאה).

משרדי החברה היום:
  

תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    פרסומים של ג'נרל טרייד הופיעו לפני שבועיים
    משה 10/05/2018 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמעט נפלתי בפח לפני שלושה שבועות. איש השיווק החלקלק התקשר אלי מספר פעמיים כדי לשכנע אותי לפתוח חשבון
    סגור
  • 20.
    אידיוט מי שמפקיד כסף בידיים של מפא"י=ניקים,
    זוועה גלון 10/05/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאלנים ידועים כרמאים וגנבים.
    סגור
  • 19.
    רק מהעו"ד שהם לקחו רואים שהם לא מתכוונים להתאמץ להחזיר
    ממי 10/05/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את הכסף לאנשים.
    סגור
  • 18.
    הרשות לני"ע איננה מונעת הונאת ציבור במליונים
    י. 10/05/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עשרות חברות המתקראות חברות מסחר בורסאי מנהלות קזינו ברשות ומפילות בפח אזרחים תמימים. בשביל מה יש מוסדות שאמורים למנוע זאת. האם לזה יקרא חופש העיסוק.
    סגור
  • 17.
    בקרוב אצל "משקיעי" הביטקויין והקנאביס (ל"ת)
    מוחמד מ-סיני :-) 10/05/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    שמות מאוחרי העקיצה
    שמות מאוחרי העקיצה 10/05/2018 10:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דודו רוז - בעלים אישתו יעל רוז - ראו בפייסבוק איך היא מעורבת ומפיצה את simple trade דימה בוקוב - עובד צמוד עם דודו הרבה שנים את הרשימה המלאה הם הספיקו להוריד להאתר שלהם...
    סגור
  • 15.
    היתי לקוח לפני מספר שנים
    שאלה 10/05/2018 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היתי לקוח לפני מספר שנים. והפסדתם 10 אלף דולר . האם אני זכאי להכנס לתביעה?
    סגור
  • מה אתה קשור?
    אידיוט 10/05/2018 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    החברה נקלעה לקשיים ויש אנשים שהפקידו שם כסף ולא יכולים להוציא אותו. אתה סחרת בכסף שלך והפסדת אותו, אז באיזה טוענה בדיוק אתה רוצה להיכנס לתביעה? דביל.
    סגור
  • 14.
    כתובת קבוצה
    Joe s 10/05/2018 08:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עדן בן עובדיה, אתה אדיוט או שאתה עושה את עצמך? מה אלה הכתובות האלה?
    סגור
  • צודק בכל מילה שכתבת
    עירית 10/05/2018 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוסף , הריח צריך להיות ביטוח לכספים האה למקרה של פשיטת רגל לא?!
    סגור
  • 13.
    זה בנאמנות הכספים ??????
    איתי 10/05/2018 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה זאת אומרת ? כספי המשקיעים אמורים להיות מופקדים בנאמנות !!! לא מעניין מה החברה קרה לה , אין קשר , אם גנבו משם כולם לכלא קודם הנאמן העבריין העלוב נפש , ביחד עם כל הגנבים , ודי לתת לעורכי דין להיות נאמנים , זה עם של מושחטים עורכי דין הם בהגדרתם שקרנים
    סגור
  • 12.
    חברים. אל תניחו כספכם באף בית מסחר ללא רישיון חבר בורס
    יוסי 10/05/2018 08:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכסף שלכם אינו מוגן. רצוי לפעול דרך ברוקר אמריקאי או דרך בנק
    סגור
  • 11.
    לכל הפריירים שקנו ניירות בלוקציין וקאנאביס. סופכם דומה
    שט 10/05/2018 08:19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במדינה שלנו יש הרבה גנבים שמקימים חברות עוקץ , מבטיחים לכם עושר והצלחה על סמך "בלהבלהבלה" ולאחר זמן מה נעלמים עם הכסף שלכם. אך תתרשמו מהחליפות שלהם והמשרדים היפים שלהם והסיפורים המרשימים, מי שמבטיח לכם מכרה זהב בפרוטות על סמך הבטחות שאינכם מבינים ב 100 אחוז - הוא עוד נוכל.
    סגור
  • 10.
    קבוצת לקוחות של גנרל טרייד
    עדן בן עובדיה 09/05/2018 23:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שלום לכולם. ברגעים אלו אני מרים קבוצת וואטסאפ לכל הלקוחות של גנרל טרייד. על מנת שנהיה מאוחדים ככל הניתן ומתואמים. אני משאיר למטה לינק לקבוצה:https://chat.whatsapp.com/DQQZUgGse0QAHpXZyS4a3j
    סגור
  • חבל על המאמצים. לא תשיג כלום, הגנבים ברחו עם השלל
    שט 10/05/2018 08:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    והוא מוטמן מן הסתם באי מטמון (חשבונות עלומים בארץ אקסוטית) . גם אם בתי משפט יפסקו לך כמה פרוטות זה לא יהיה שווה את ההוצאות. מקסימום תוכלו להעיד בבתי משפט במשפט פלילי אם יתקיים נגד הנוכלים מחברת גנרל טרייד.
    סגור
  • איך נכנסים לקבוצה?
    ע 10/05/2018 01:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך?
    סגור
  • 9.
    הנה כתובת הקבוצה לנפגעי גנרל
    שוב 09/05/2018 23:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נפגעי ג'נרל טרייד ישראל לינק ישיר - https://www.facebook.com/groups/249925025574706/
    סגור
  • 8.
    אין חשש, פותח דף חדש. הדרכים הידועות (ל"ת)
    מדינה רקובה 09/05/2018 23:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • המדינה לא רקובה יש נוכלים רקובים וטפשים שהולכים אחריהם
    אא 10/05/2018 09:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נראה יותר שאנשים כמוך המאשימים את כל העולם בטיפשותם רקובים
    סגור
  • 7.
    יש רגולציה בישראל? איפה הרגולטור? (ל"ת)
    חיים 09/05/2018 23:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 6.
    הצטרפו לקבןצה בפייסבוק : גנרל טרייד - התאגדות סוחרים
    ינשוף 09/05/2018 22:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גנרל טרייד - התאגדות סוחרים
    סגור
  • 5.
    האתר מתבקש לפרסם קישור
    פרסום 09/05/2018 21:43
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האתר מתבקש לפרסם קישור או מספר טלפון של ההתאגדות לתביעה נגד גנרל טרייד. תודה
    סגור
  • לא כך. החברה היתה מפוקפקת מלכתחילה, היה ברור מראש
    שט 10/05/2018 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהעסקים איתה יגמרו בבכי. מי שמתייחס להשקעות במונחים של הימורים בטוח שיפסיד לבסוף. כמו שזה נראה הגנבים גנבו ולא יחזירו את רוב הגניבה. אני מלכתחילה נימנעתי מכל מגע עם חברה שמתארת את מעשיה במילים "טרייד", "פורקס", "השקעה בינרית", "זירת השקעות", וכולי אילו טרמינולוגיות של חברות הימורים.
    סגור
  • 4.
    האתר מתבקש לפרסם קישור (ל"ת)
    פגוע 09/05/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ירידות קלות בשווקים וחברות מתפרקות כמו מים
    טל 09/05/2018 21:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מעניין מה יקרה בירידות קצת יותר חדות הבנקים ובתי ההשקעות בארץ זו פירמידה אחת גדולה שתקרוס כמו מגדל דומינו
    סגור
  • 2.
    נוכלים מורשים
    מיכאל 09/05/2018 21:33
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נוכלים עם תעודות , הלך הכסף.
    סגור
  • עמלות
    סעג 10/05/2018 08:03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מעניין מה עכשיו אומרים כל החכמולוגים שהוציאו את הכסף מהבנק בגלל העמלות...מסתבר בסוף שמה שזול הופך ליקר... ולהיפך
    סגור
  • 1.
    גם אני לקוח