שיא חדש אחרי הפחתת הריבית: המעו"ף עלה ב-0.5%, מניית טאואר טסה 15%

מדד המעו"ף ננעל ברמת שיא של כל הזמנים - 1,503 נק'. בריינסוויי זינקה ב-7.3% ודיסקונט השקעות ב-8.4%
 | 
(63)
תודה לבנק ישראל
המסחר בבורסה התנהל מרבית שעות היום במגמה מעורבת ללא כיוון ברור, עד להחלטת בנק ישראל בשעה 16:00 לפחית את הריבית לרמת שפל היסטורית של 0.1%. מייד לאחר ההודעה קפץ המעו"ף אל מעל 1,500 נקודות וגם בשוק האג"ח נרשמו עליות שערים של עד 1%. בחו"ל, שבוע המסחר בוול סטריט נפתח בנטייה לירידות כאשר מדד ה-S&P500 יורד 0.3%. 
מדד ת"א 35 +1.42% מדד ת"א 35 1,576.47 +1.42% מדד ת"א 35 בסיס:1,554.4 פתיחה:1,564.44 גבוה:1,576.47 נמוך:1,555.32 תמורה:704,180,833 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה ב-0.52% לרמת שיא של כל הזמנים 1503.34 נק', מדד ת"א 75 עלה ב-0.4% ומדד ת"א בנקים הוסיף 0.07%. מחזור המסחר הסתכם ב-1.35 מיליארד שקל.
המסחר בעולם
בבורסות המזרח הרחוק נפתח שבוע המסחר ביציבות עם נטייה לעליות שערים. ההאנג סנג נסחר אמנם בירידה קלה, אך מדד הניקיי עלה ב-0.7%, בורסת שנחאי הוסיפה 0.8% לערכה ובדרום קוריאה נרשמו עליות שערים של 0.4%.
מניות במרכז
חברת ב.יאיר הכריזה אתמול על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות - 4.79 מיליון שקל. היום הקובע לחלוקת הדיבידנד הוא ה-8 במארס ויום התשלום יהיה ה-22 במארס.
חברת חלל תקשורת עדכנה על עיכוב קל בשיגור הלווין 'עמוס 6' לחלל. כעת, חלון הזמן המיועד לשיגור הלווין המתוכנן עודכן לתאריך בין ה-15 בפברואר 2016 ל-15 במארס 2016. נזכיר כי הלווין עמוס 6 מיועד להחליף את הלווין עמוס 2 ולהוסיף קיבולת שידור משמעותית על פני הקיבולת הקיימת.
מניית {אי.טי. ויו מדיקל} דיווחה על תוצאות ניסוי פרוספקטיבי שנערך בבית החולים האוניברסיטאי שבציריך, לפיהן שימוש במערכת VivaSight DL, ביחס לשימוש בחלופה המקובלת, הביא לחסכון של כ-35% במשך הזמן שנדרש להשגת בידוד ריאתי. ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו מסר כי "אנו נעשה שימוש בתוצאות הניסוי הנוכחי על מנת להעמיק את חדירת החברה לשווקי היעד ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(63):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    אוהבים את המדינה מצבעים נתניהו..
    ישראלי אמיתי 24/02/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    העם מצביע נתניהו..
    סגור
  • 37.
    הזהרתי את העכברים לא ללכת נגד החתולים= בנקים (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    קולפלנט רוצו לקנות 100% מתחילת השנה (ל"ת)
    סמי בורקס 23/02/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    ארביטראז
    אביעד 23/02/2015 20:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלובס הארביטראז שלילי כ חצי אחוז בביזפורטל חיובי מישהו יכול לעזור?
    סגור
  • ההבדל תלוי בהתייחסות האתר לדולר
    אורי 23/02/2015 20:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציף או יציג , לפי היציג הארביטראז שלילי . לפי הרציף הארביטראז חיובי כי הדולר עולה . מקווה שעזרתי
    סגור
  • 34.
    מה שלומך זקן חכם,? אמרת ב1420 להיזהר, חחחח
    ירון החתול 23/02/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מסכן מי שמקשיב לך הרגת אותו .
    סגור
  • 33.
    מה שלום העכברים ? חחחחחחחחחחח, כסף בחינם (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 32.
    תודה רבה לחתולה הגדולה, היצטרפת למועדון החתולים (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 31.
    המעוף
    גאון 23/02/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מחר 1520 . כל יום ירוק. אם חלילה יעלה השמאל המדד הזה יורד ל600 . להבנתכם.
    סגור
  • מה הקשר חכמולוג?
    נפתלי בלומנטל 24/02/2015 00:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם השוק בארה"ב ייפול אז נתניהו לא יציל את השוק המקומי וגרוע מזה נתניהו אף יחריב את מה שנשאר מהשוק המקומישינוי יפיח אופטימיות וישפר את היחסים הבינ"ל והכלכלה והבורסה יושפעו לטובה.
    סגור
  • 30.
    מניית די.אן .ביומד לקראת טיסה
    כסף ברצפה 23/02/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פעולת איסוף בנייר משער לפני הודעה מהותית -אין לראות באמור המלצה משום סוג שהוא מחזיק בנייר
    סגור
  • 29.
    שורטסקוויז בטאואר (ל"ת)
    טאואריסט 23/02/2015 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 28.
    יש לנו הרבה אבל הרבה מאוד כסף, שנים זה עולה , שנים
    ירון החתול 23/02/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא יתנו לבורסה לרדת כי ככה אנחנו רק מרויחים לכל העכברים את הכסף. כל פעם שהבורסה תרד קצת , נבוא עם הכסף ונאכל לעכברים את הכסף. שנים זה ככה , ובטוח שלא ישתנה כל עוד יש הרבה עכברים פריירים שמחלקים לחתולים את הכסף חחחחחח
    סגור
  • תגיד לי
    ויצמן 23/02/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זה כואב להיות אידיוט?
    סגור
  • זה כואב להפסיד כסף? (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • לירון
    ויצמן 23/02/2015 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פרוש כסף? אני עובד עם זהב בלבד . או שאני עושה בארטר. אני חקלאי ויש לי 20000 דונם פילפלים שבהם אני מחליף למה שארצה. אתה יודע מה זה בארטר?
    סגור
  • טען עוד
  • יודע רק לקנות מניות ולהרויח (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אקסלנז קניה?
    מי איתי 23/02/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מעריכים הודעה בקרוב?
    סגור
  • 26.
    של המחזיקים במניית גבעות עולם? מתי יוחזרו להם הכספים
    מתי ייפסק כבר העושק 23/02/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    19 1
    שנגזלו מהם?!!!!!!!!!!!
    סגור
  • הבורסה לא דאגה עד כה להחזיר להם את הכספים שנלקחו מהם
    למה ומדוע הנהלת 23/02/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
    19 2
    שלא כדין!???? מדוע יש סחבת כה ארוכה בתיקון העוול הגדול הזה שנעשה להם!??????????
    סגור
  • 25.
    אמרתי לכם שאני אכתוב לכם שאמרתי לכם לאסוף טאואר
    אחת שמבינה א 23/02/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 5
    זאת מנייה שממש שווה לקנות אותה גם בעלייה של 6% אחרי דוחות מצויינים אין לכם ממה לחשוש, לכן אני כתבתי לכם שבכל ירידה לאסוף אבל למה אתם אתם מסמנים לי באדום? נו שיהיה העיקר שטאואר תמשיך לעלות ורק אני מאוד מקווה שגורביץ יקירנו לא ימליץ עליה ביום שישי ויהרוס אותה, אני פשוט לא מגזימה ב-4 ההמלצות שלו בחודשים האחרונים שלו היא ירדה. המשך יום נעים והמשך עליות בטאואר, תהנו!
    סגור
  • נראה לי שכל עליה לצורך ירידה. יש גבול גם לאימפריה של
    אחת שלא מבינה ב 23/02/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טאואר.
    סגור
  • יש לי כמה שאלות
    למתוקה שלום משמחון 23/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת קול. אני מבין שיש אחת שמבינה א ואחת שמבינה ב. אז מי יותר תותחית ומבינה עניין. שתיים קול. קניתי טאואר לפני שתי חודש ב6100 בערך וב 10300 ב2010. מה עלי לעשות. לקזז ולקנות עוד 34000שקל. שלוש קול. מה זה הצבעים שאת מדברת עליהם את מסיידת בבתים או ציירת מפורסמת. חמש קול. מה פרוש אמרתי לכם שאמרתי לכם שאמרתי לכם למה שבע פעמים אני מאמין לך בפעפ הראשון. שבע קול את נשואה או יש חבר אוט שאפשר לקבל טלפון ותזמיני אותי אצלך לאכול סביח. שמונה קול תהיי בריאה ותדעי שכולם אוהבים אותך אש
    סגור
  • לשמחון
    אחת שמבינה א 23/02/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מציעה לך להשאר עוד קצת עם טאואר הדרך ל-7000 קצרה, בקשר לצבעים שהזכרת, קשה לי מאוד להבין את אלה שמסמנים לי באדום על המלצות כל כך טובות, ואני מוכיחה את עצמי פעם אחר פעם שאני צודקת ( למעט מניות הגז שלאחרונה קצת פישלתי) אבל בשורה תחתונה רוב התחזיות שלי הוכחו כנכונות. אני קניתי טאור בשער 5500 ומכרתי את זה עכשו, אני ממתינה לשער 7500 כדי לקבל את ההשקעה הישנה שלי ואני מאמינה שאני אקבל בסופו של דבר.
    סגור
  • גורביץ מנחוס (ל"ת)
    אמיר 23/02/2015 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    צופה שורט סקוויז
    אני 23/02/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 8
    לא אתפלא אם נראה 1510 עד יום חמישי
    סגור
  • אמרתי לכם
    אני 23/02/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזאת רק ההתחלה
    סגור
  • אולי יהיה אם פלוג תפתיע
    אמיר 23/02/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ותוריד ריבית או תדפיס כסף
    סגור
  • מירחמיאל סוצו'ושניקובסקי
    לאתה 23/02/2015 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה שורט קווויז?
    סגור
  • יש סיכוי גדול אבל
    אורי 23/02/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק אם נעבור את 1500
    סגור
  • 23.
    טאואר-החלפת שם.
    שמעון 23/02/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מועצת החכמים התכנסה הבוקר והחליטה לשנות את השם ל-טאו-אייר.
    סגור
  • 22.
    יוצאת מההשהיה/ השעיה? היום? מחר? ...? האם אינכם חושבים
    מתי גבעות עולם 23/02/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    20 1
    שהגיע כבר הזמן להפסיק ולעשוק את המחזיקים במניית גבעות, אשר עשקו וגזלו את כספם וחסכונותיהם שלא כדין!!! היכן הנהלת הבורסה ורשויות החוק במקרה זה והיכן גם הנהלת שותפות גבעות??? מתי תתקנו כבר את העוול הרב שנעשה למחזיקים במניה זו ותאפשרו להם לקבל בחזרה את הכספים שנגזלו מהם???????????!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • כבר לכך. מוזר מאד שלא פתרו עד עכשיו את הנושא וגוזלים את
    אכן. הגיע הזמן 23/02/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הציבור. אזרח ממרכז הארץ.
    סגור
  • 21.
    אקסלנז אולי שפוי בטוחי (ל"ת)
    שמתי לב 23/02/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 20.
    למה שאקסלנז תזנק? מה הסיבה? (ל"ת)
    לא מבין 23/02/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אין שום סיבה. כמה נוכלים מריצים אותה בפורום אל תתפתה. (ל"ת)
    צחי 23/02/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 19.
    לסוחר החתיך...שלום
    עוזי 23/02/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה דעתך בהמשך?
    סגור
  • 18.
    יש הפסקת אש ברוסיה !!!! זה טוב לאפריקה וכלכלית
    דני 23/02/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרובל כרגע כבר מתחזק לעומת הבוקר כנראה נראה תיקון בשערים
    סגור
  • 17.
    דוגו ארגנטינו. בול טרייאר משתוללים בשטח
    פיט בול . אמסטף 23/02/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עקב איבוד שליטה של המאלפים בשטח.הם מחפשים חתולים מכל המינים והצבעים ואפילו כאלו שירדו למחתרת כדי לפרקם לגורמים. כל היודע על הימצאות חתולים נא לפנות למדור כלבי תקיפה מסוכנים.
    סגור
  • 16.
    הבלון
    ניר צ 23/02/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שימו לב לבלון....האוויר נגמר. כל החתולים להיזהר לא להישאר רק עם היללות. בגדול העסק גמור. ירידות שהן לא תיקון מגיעות
    סגור
  • 15.
    לוליין בקרקס מידראנו ומהנדס עבודות בגבהים.
    ז'אן פייאר 23/02/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנסיוני הרב בשני התחומים אני מכיר את התופעה של לקיחת סיכון מופרזת ותוצאותיה. טיפוס על סולם על שתי הרגליים שלו בלבד לשיא גובהו.כשאני מחזיקו אנכית לאופק או לקרקע וזאת על ידי תעלולי שווי משקל..בשלב מסויים תבוא התופעה הקשה הבאה..או שאני בראש הסולם במלוא כובדי והסולם "נחלש" כיוון שאני מתרחק מהקרקע..יקרוס לתוך עצמו כלפי הרצפה..וכמה שיותר עליתי הקריסה תהיה קשה יותר..אפשרות שנייה ולא פחות גרועה ..היא נפילת הסולם לכיוון אחת מ360 המעלות ואז אעבור התנפצות לכיוון מצב אופקי. מנסיוני בעבר שתי התופעות קרו בעבר..אבל ניצלתי ברגע האחרון ויש אומרים שזה היה נדיר מאד וכוח עליון שמר...
    סגור
  • 14.
    טאואר
    גבי 23/02/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דו"ח פצצה תהנו שורטיסטים
    סגור
  • 13.
    אקסלנז
    שמתי לב 23/02/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שיש מחזורים ערים בזמן האחרון אני אקח אולי קצת
    סגור
  • 12.
    לאחיי מליויתן ורציו. לא תאמינו מה שמעתי
    המקורב 23/02/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למה הסגאה של ליויתן לא נגמרת ? הרי לראש הממשלה יש את הכח והיכולת להחליט בעניין !! זה לחץ על האמריקאים .לא תשתפו אותנו בעניין הגרעין האירני נעשה צרות לנובל. לא יאומן !!!
    סגור
  • 11.
    אקסלנז
    ביומד 23/02/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איזה הודעה תוצאות ניסוי?
    סגור
  • 10.
    היתה אתמול הודעה
    אקסלנז 23/02/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המניה לא זזה אבל יתכן שיודיעו הודעה יותר רצינית
    סגור
  • 9.
    תתחיל לחפש מחסה
    לירון החתול המרוט 23/02/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    היום תראה מעוף אדום, חברים תכינו לו חלב חם..
    סגור
  • עוד מעט כבר 12
    רחמים 23/02/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ובולבולון קושקושון עדיין לא הגיב? העם דורש צדק..לא יתכן שעילאי וירון עם הליפסטיקים לא יתנו קולם ברמה.זו ממש הזנחה פושעת מצידם. ומצד שני של הסקלה..העם קמבקש מהזקן החכם לתקוע בשופרות האזהרה. דברים שהוא אומר מתגשמים קצת לפני או טיפה אחרי..אבל אי אפשר לדחות את קץ של תפיסת ופיצוח תרמיות אווילויות ועבודה בעיניים על כו....לם שנמשכת תקופה ארוכה ועומדת להסתיים במגה פיגוע וביקוע.
    סגור
  • אם תשימו לב
    ירון החתול פחדן 23/02/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמיד כאשר יש עליות הוא מקשקש יותר מידי, וכאשר יש ירידות הוא נעלם עם הזנב בין הרגליים!
    סגור
  • עסוק בלאסוף כסף של עכברים כמוך (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ירד לכם 0.000001 יצאתם מהחורים,כמב טפשים אתם (ל"ת)
    ירון החתול 23/02/2015 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 8.
    אגחים מעולים
    אסף 23/02/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אגח אינטרנט זהב ד, מומלץ בחום.הדירוג שלו לא משקף את המצב הנוכחי.יש להם חוב של 800 מיליון וכל שנה בי קום מזרימים להם 300-400 מיליון.הם בכיף מחזירים חובות. מומלץ!
    סגור
  • 7.
    אסוןן לאומי
    הריבית הנמוכה 23/02/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא תורמת
    סגור
  • 6.
    אקסלנז בקרוב
    בשורות טובות 23/02/2015 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נראה שיהיה הודעה מהותית אולי כסוי בטוחי
    סגור
  • 5.
    קול 1480 מחוק בפקיעה (ל"ת)
    אחד שמבין 23/02/2015 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • קול 1480 יהיה בפקיעה 2000 (ל"ת)
    גלעד 23/02/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הפקיעה
    ניר 23/02/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1502
    סגור
  • 4.
    תפסיקו לפמפם 1500.ירידות חזקות בקרוב (ל"ת)
    עמיר 23/02/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • לעמיר
    א 23/02/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קול שפוי והגיוני סוף סוף.
    סגור
  • 3.
    בחודש הבא בנק ישראל יוריד שוב את הריבית (ל"ת)
    ריבית שלילית בעולם 23/02/2015 07:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    מניות רותחות
    איציק 23/02/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
    6 2
    קומפיוגן טאואר רדהיל כיטוב מדווי וקולפלנט המלכה ומי שמקשיב מרוויח ..... לא ממליץ רק משתף אותכם
    סגור
  • מדווי..איזה מניה זו? השער מהו? (ל"ת)
    לאיציק 23/02/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    ברכות חמות למשקיעי טאואר תיהנו (ל"ת)
    טאואריסט 23/02/2015 07:22
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור