"אני בן אדם מאוד שירותי וקשוב לאנשים, וזה מה שצריך במקצוע הזה"

זיו וולף | (8)
נושאים בכתבה סוכן ביטוח

שם: אוראל כהן

תפקיד: בעלים ומנכ"ל משותף של בי פיין סוכנות לביטוח

מקום מגורים: נתניה

מצב משפחתי: גרוש + 3

השכלה אקדמית ומקצועית: MBA מנהל עסקים התמחות במימון, רישיון סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

ניסיון תעסוקתי: 10 שנים כסוכן ביטוח עצמאי + 5 שנים כמשווק פנסיוני בבית ההשקעות דש ואקסלנס


אוראל כהן חווה מספיק משברים בשוק ההון בשביל לדעת איך מרגיעים לקוחות מבוהלים. בראיון לביזפורטל הוא מספר על ההתרגשות והסיפוק שחש כשפגש לקוחה מאושרת לאחר ניתוח לשינוי מין שהוא השיג לה את המימון עבורו, ומשתף כיצד הוא מתמודד עם לקוחות שלא מסכימים עם ההמלצות שלו ולמה אם היה יכול, היה מתחיל הכול חמש שנים מוקדם יותר.  


צפו בראיון המלא: 



נכתב בשיתוף אלטשולר שחם ללא מעורבות בתכנים 

 

 


תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    הנעקץ 22/01/2025 14:12
    הגב לתגובה זו
    כנראה צדיק בסדום רובם יעשו הכל אבל הכל להרוויח ממך ללא קשר לכלום .
  • 7.
    ניב 20/01/2025 16:41
    הגב לתגובה זו
    מקצוען אמיתי. שירותי קשוב והגון
  • 6.
    עמית 20/01/2025 16:23
    הגב לתגובה זו
    היה איתי בזמן אמת בדיוק בזמן שהייתי צריך את הניסיון והמקצועיות שלו .
  • 5.
    אלעד ד 20/01/2025 16:11
    הגב לתגובה זו
    שירותי ונלחם תמיד לטובת הלקוח
  • 4.
    רועי אלטרץ 20/01/2025 15:44
    הגב לתגובה זו
    בן אדם מקצועןיודע את המקצוע ונותן שירות אדיב.עוד שנים קדימה אני ימשיך להשתמש בשירותיו
  • 3.
    שי 20/01/2025 15:34
    הגב לתגובה זו
    מקצוען ומחויב ללקוחדמות למופתבתור לקוח יש לי רק מילים טובות להגידעלה והצלח ורק תמשיך ככה
  • 2.
    רון 20/01/2025 15:27
    הגב לתגובה זו
    אין עליך !
  • 1.
    יואב גולן 20/01/2025 15:27
    הגב לתגובה זו
    בנאדם משכמו ומעלה .ישר ואמיתי כמו שנאמר ישר כח
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסרכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולס

כשסוכן הביטוח טועה - המבוטח משלם: פסק דין תקדימי חושף את מלכודת חידוש הביטוח

בית משפט השלום בקריות דחה תביעה נגד מנורה ביטוח וקבע: סוכנת הביטוח שלא בדקה את הפוליסה המחודשת היא האחראית לנזק של עשרות אלפי שקלים



עמית בר |

מבוטח שרכבו נגנב גילה מאוחר מדי שההרחבה החשובה ביותר בפוליסה - "תוספת שווי רכב", נעלמה בחידוש. פסק דין של השופט צבי כוחן מעלה שאלות קשות על אחריות סוכני הביטוח ומדגיש: גם ב-120 חידושים בחודש, אין תירוץ לרשלנות מקצועית.

רן נוימן חשב שהכל בסדר. הוא ביקש מסוכנת הביטוח שלו, הילה שגיא מסוכנות "ימית י.פ", לחדש את פוליסת הביטוח המקיף לרכבו החדש בדיוק באותם התנאים של השנה הקודמת. היא אישרה בווטסאפ: "הפוליסה היא אותה פוליסה בדיוק". חמישה חודשים אחר כך, כשרכבו נגנב, התברר שההרחבה הקריטית - "תוספת שווי רכב" שמבטיחה החזר מלא של מחיר הרכישה,  פשוט לא הייתה שם.

פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בקריות חושף כשל מערכתי מדאיג בענף הביטוח: סוכנים שלא בודקים את הפוליסות שהם מחדשים, מבוטחים שסומכים עליהם באופן עיוור, וחברות ביטוח שמתנערות מאחריות כשהדברים משתבשים.

"בערך 120 חידושים ואני לא בודקת"

העדות המרכזית בתיק הגיעה דווקא מהילה שגיא עצמה, נציגת הסוכנות שטיפלה בחידוש. בחקירה נגדית היא הודתה: "יש לי בערך 120 חידושים ואם אני יודעת שפוליסה שאני מחדשת עוברת בין אחד לאחד עם אותם סעיפים עם אותם כיסויים, אז אני לא בודקת כי אני יודעת שזה אותו דבר".

כשנשאלה ישירות האם ראתה את הפוליסה שהופקה, התשובה הייתה חד-משמעית: "לא".

ההודאה הזו הייתה קריטית. היא חשפה שהסוכנת לא רק שלא סימנה את ההרחבה הנדרשת בטופס החידוש למנורה, אלא גם לא טרחה לבדוק את הפוליסה החדשה כשהתקבלה. רק אחרי הגניבה, כשפנתה למנורה בבקשה נואשת להוסיף את ההרחבה רטרואקטיבית, היא כתבה במייל: "בטעות בחידוש לא שמנו את הכיסוי של חדש תמורת ישן".